به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۳۰۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

توضیح محمودزاده درباره ممنوعیت جذب خارجی‌ها

توضیح محمودزاده درباره ممنوعیت جذب بازیکن خارجی

خوزستان اسپورت- مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: فیفا به هیچ کدام از مصوبات داخلی فدراسیون‌ها ایرادی وارد نکرده و آن را مخالف با قوانین خود ندانسته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، فریبرز محمودزاده در گفت‌وگو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد مصوبه منع جذب مربی و بازیکن خارجی در لیگ برتر فصل آینده و اینکه برخی مدعی‌اند بر خلاف قوانین فیفاست، اظهار داشت: با توجه به شکایت و پرونده های متعددی که باشگاه های ایرانی در فیفا در چندین سال اخیر و ادوار مختلف لیگ داشته و این پرونده ها مشکلات متعددی برای فوتبال ایران در عرصه بین الملل ایجاد کرده و از سویی دیگر یکی از عوامل خدشه دار شدن وجهه فوتبال کشورمان در عرصه بین المللی است، هیات رئیسه سازمان لیگ که 4 مدیر باشگاه را در عضویت خود دارد، بعد از بررسی های کارشناسی متعدد چنین تصمیمی را گرفت. این مصوبه بعد از بررسی مجدد به تایید هیات رئیسه فدراسیون هم رسید.

وی افزود: این مصوبه برای کاهش مشکلات انضباطی و مالی باشگاه‌ها در عرصه بین المللی و سامان دادن وضعیت موجود مصوب شده است. نظیر چنین تصمیماتی در دیگر کشورها و لیگ های مختلف اتخاذ شده است. به طور مثال، در لیگ های مختلف اروپایی در مورد جذب بازیکنان آسیایی و اروپایی مصوبه های متفاوتی دارند و فدراسیون هر کشور براساس استانداردها و شرایط خود چنین قوانینی را تصویب می‌کند. همانطور که در کشورهای حوزه خلیج فارس مثل امارات جذب دروازه بان خارجی ممنوع اعلام شد.

مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ تصریح کرد: در فوتبال کشور خودمان نیز در سال های گذشته برای حمایت از باشگاه‌ها و بازیکنان در لیگ یک و لیگ های پایین‌تر جذب بازیکن خارجی ممنوع اعلام شد. فیفا به هیچ کدام از این مصوبات کشورهای اروپایی و آسیایی ایرادی وارد نکرد و آن را مخالف با قوانین خود ندانست. مصوبه اخیر فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هم مغایرتی با قوانین و مقررات فیفا ندارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
0
0
اگه ممنوع هست چراسرمربی اسبق استقلال درآستانه بازگشت قرارداره؟؟؟ قوانین و دستورات ورزشی ایران ۱۶ منهای ۲ هست برای همه بجزسرخابی های پایتخت. چطور فولاد بخاطربلبلی محروم میشه اما استقلال باجذب دروازبان تراکتورکه خودش اقدام به فسخ قرارداد یکطرفه کرده محرومیتی براش لحاظ نمیشه درحالی که قراردادبلبلی قراردادی آماتوربوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
0
0
مهندس ناشناس. استراماچونی قرارداد دارد. فرق میکند. پول مارو تاریال آخر دوساله داره میگیره. پس درازای پول مان ازش کاربکشیم.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
0
0
اگه مربیتون قراردادداشت پس چطوری تونستون بامجیدی قرادادببندن جناب؟؟؟ چجوری استرا میخواست سرمربی تیمی درسریAبشه؟ البته که سرخابی ها به پشتوانه فدراسیون ووزارت فاسدمتخصص دورزدن قوانین هستن!!!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها