به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۰۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱
تعداد نظرات: ۹ نظر

بهادری: همه چیز منوط به جلسه با وزیر نفت است

بهادری: همه چیز منوط به جلسه با وزیر نفت است

خوزستان اسپورت- با وجود تائید مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان مبنی بر انتخاب سرمربی جدید این تیم، رئیس هیات مدیره باشگاه اعلام کرد منتظر تعیین تکلیف مدیران از سوی وزارت نفت هستم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، در حالیکه هیات مدیره و سرپرست موقت باشگاه نفت مسجدسلیمان منتظر خروجی جلسه تعیین تکلیف تیم‌های نفتی حاضر در لیگ برتر هستند اما دو عضو هیات مدیره این باشگاه به همراه معاون حقوقی باشگاه با مجتبی حسینی برای هدایت تیم در فصل جدید به توافق رسیدند. به این ترتیب حسینی به مدت یکسال هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت.

از طرفی قرار است امروز جلسه‌ای برای تعیین تکلیف دو تیم نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان با حضور نمایندگان مسجدسلیمان و آبادان در مجلس، رئیس کمیسیون انرژی مجلس، استاندار خوزستان و وزیر نفت برگزار شود. با توجه به اینکه مهلت فعالیت هیات مدیره باشگاه‌ها تا پایان شهریور است، خروجی این جلسه و تصمیم وزارت نفت برای ادامه یا عدم فعالیت، برای ادامه کار مدیران هر دو باشگاه اهمیت دارد.

عطاالله بهادری رئیس هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان با اعلام این خبر به خبرگزاری فارس گفت: همگی ما مدیران نفتی هستیم. برای تعیین سرمربی ابتدا باید تکلیف ابقا یا پایان فعالیت ما (اعضای هیات مدیره) مشخص شود. هر فردی را به عنوان سرمربی انتخاب کنیم باید با او قرارداد ببندیم و اگر قرار باشد آخر شهریو کارمان در باشگاه تمام شود، نمی‌توانیم تعهد ایجاد کنیم.

بهادری در مورد اینکه ابوذر شجاعی و پیمان مولایی دو عضو هیات مدیره به همراه مصطفی سلیمانی معاون حقوقی باشگاه با مجتبی حسینی برای هدایت تیم به توافق رسیده‌اند، اظهار داشت: در جریان مذاکره با حسینی هستم. صحبت‌هایی با او انجام شده، ابوذرشجاعی با من در این مورد تماس گرفت و به او گفتم با علیرضا ورناصری (نماینده مسجدسلیمان در مجلس) صحبت کنید و خروجی جلسه را جویا شوید.

رئیس هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه آیا این توافق به منزله قطعی شدن حضور حسینی روی نیمکت تیم است، عنوان کرد: همانطور که اشاره کردم، من منوط کردم به صحبت با نماینده مسجدسلیمان که ببینند نتیجه جلسه با وزیر نفت چه شده، به هر حال باید پشت این قرارداد تعهد باشد و نمی‌توان همینطور آن را امضا کرد. هر قراردادی هم منعقد شود باید به امضای من و مدیرعامل باشگاه برسد و تا به حال برای من قراردادی ارسال نشده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
نفت mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
0
0
اقای بهادری اگه واقعا داخل این دلال بازی نقشی نداشتی قراردادش امضا نکن برو دنبال یه سرمربی خوب نذار آه و نفرین هوادارا پشتت باشه
اردلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
0
0
امسال نفت صددرصد میره دسته یک این مربی هم برای همین موضوع اوردن شک نکنید...خدالعنتتون کنه...اول گفت تارتار یا فکری بعد این بنجل رو اورد که مردم رو گمراه کنن...از همینجا به هواداران نفت و اقای بهادری میگم با این وضع و مربی نفت صد درصد سقوط میکنه
غلامحسین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
0
0
باسلام..بعنوان یک خوزستانی ب نظر وانتخاب شما احترام میگذارم، اما مطمعن اید روی این انتخاب کارشناسی دقیق شده؟ شرایط ومحبوبیت نفت وجایگاهی ک درفصل گذشته داشته دراین انتخاب لحاظ شده؟ سوابق کاری این مربی درلیگ برتر واینکه جانشین یک مربی بنام تارتار داره میشه وطرفدارا رتبه ی بالاتری را از ایشون توقع دارند، ب سمع ونظر نامبرده رسیده یاخیر؟ نه پیشگو هستیم ونه... اما احتمال میدم نتواند نتایج باب دل هوادار را ضامن باشد، درآخر تکرارمیکنم ب نظر وانتخاب همه اعضای تیم احترام قائل ام وب امید موفقیت این سرمربی وعزت نفت مسجدسلیمان وفوتبال خوزستان.. یاحق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
0
0
سپاهان قبولش نکرد برای دستیار دوم نویدکیا عجیبه سرمربی نفت شد نفت که مدیرعامل نداره هیئت مدیره هم فردا میگه ما نقشی نداشتیم این وسط کی بود کی بود راه میفته!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
0
0
یعنی این همه مربی لیگ برتری بدون تیم هست صاف رفتین سراغ این مربی
خداوکیلی اگر هدفتون اینه که نفت سقوط کنه خوب بزارین بدون سرمربی بره تو زمین مسابقات
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
0
0
پس تیمی که هیچکس بالا سرش نیست چطور سرمربی اورده توروخدا بس کنید چرا خوزستان رو کردین قبرستون ادمای بی تجربه چرا مردم خوزستان رو کردین موش ازمایشگاهی اگه قرار به اوردن این بابا بود ما مربیان خیلی خوبی داشتیم
شیران زاگرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
0
0
از حول حلیم افتادن تو دیگ

دیگ سیاه و گشاد

دستپاچه های خود راضی

صبر می کردید خروجی وزیر نفتتون میومد بیرون
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
0
0
هم اکنون ساعت ۲۱ است از جلسه سرنوشت ساز که قرار بود امروز دوشنبه از طرف وزارت نفت جهت تیمهای نفتی تعیین تکلیف شود هم خبری نیست.فکر کنم سر کاریم.بازیکنان اصلی و تاثیرگذار دو تیم صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان هم که دارن یکی یکی می رن.تیمهای وزارت صمت (سپاهان،فولاد،ذوب آهن،گل گهر ،مس رفسنجان و آلومینیوم)هم که در زمینه جذب بازیکن خوب جولان میدن.تیمهای طفیلی و نورچشمی سرخابی هم که مشکلی ندارن.تیمهای خصوصی شهرخودرو و تراکتور ،ماشین سازی و نساجی ، همچنین تیمهای شرکتهای خودرو ساز دولتی !!!(پیکان و سایپا)از نظر بودجه مشکلی ندارن.از فرصت استفاده میکنم هرکس در هر کجای دنیا این کامنت رو می خونه لطف کنه به اطلاع AFC وFIFA برسونه حداقل ده تیم از تیمهای لیگ برتر ایران از بودجه دولتی استفاده میکنن!! فدراسیون فوتبالش دزد مربی است!! فساد مالیش هم اظهر من الشمس است!! (قرارداد ویلموتس)خدا همه تون رو لعنت کنه که با روح و روان مردم مظلوم خوزستان بازی میکنین!!نمیدونم چرا در این مواقع چهره تسبیح گوی استاندار خوزستان میاد تو نظرم!!!!
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
0
0
درود به اقای محمدرضا حرف دل ما رو زدی بخصوص چهره تسبیح گوی استاندار :):):)
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها