به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۰۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت‌ مسجدسلیمان عنوان کرد:

چراغ سبز تارتار برای بازگشت به نفت‌ مسجدسلیمان

چراغ سبز تارتار برای بازگشت به نفت‌ مسجدسلیمان

خوزستان اسپورت- سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت‌ مسجدسلیمان گفت: از گوشه و کنار شنیده‌ایم که مهدی تارتار برای حضور در نفت مسجدسلیمان چراغ سبز نشان داده است و ما نیز تمایل به همکاری داریم.

به گزارش خوزستان اسپورت، هدایت یزدی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص رایزنی‌های این باشگاه با محمود فکری و مهدی تارتار برای سرمربیگری تیم نفت مسجدسلیلمان در لیگ بیستم، اظهار کرد: بعد از این‌که به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شدم، برای قدردانی از زحمات آقای تارتار و همچنین جهت ادامه همکاری با او در لیگ بیستم، با این مربی تماس گرفتم و با او وارد مذاکره شدیم اما تارتار به دلایلی عنوان کرد که نمی‌تواند در مسجدسلیمان حضور پیدا کند و ما بعد از آن نیز به دنبال جذب آقای محمود فکری بودیم که او هم اعلام کرد با نساجی برای ادامه همکاری به جمع‌بندی رسیده است. اکنون نیز به دنبال مذاکره با دو سه گزینه دیگر هستیم.

وی افزود: به هر حال طی آخرین صحبتی که با آقای تارتار داشتم، وی علاقه‌ای به حضور در مسجدسلیمان ندارد اما اکنون از گوشه و کنار شنیده‌ایم که او برای حضور در تیم، چراغ سبز نشان داده است و ما نیز تمایل به همکاری داریم زیرا همانطورکه قبلا هم گفتم، گزینه اول‌مان تارتار بوده و هست. البته قطعا تارتار شرایط ما را می‌داند و اگر با شرایط ما کنار بیاید در لیگ آینده نیز با هم همکاری خواهیم داشت.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان در ادامه با اشاره به جلسه فردا (دوشنبه) با مسئولان عالی رتبه وزارت نفت، گفت: منتظر جلسه فردا در خصوص تعیین تکلیف تیم‌های نفتی هستیم و امیدواریم فردا اتفاقات خوبی در دفتر وزیر نفت بیفتد زیرا این اتفاق ممکن است منجر به مشخص شدن منابع مالی‌مان و هم ساختار تیمی‌مان شود تا نهایتا بتوانیم با فراغ بال بیشتری تیم نفت مسجدسلیمان را راهبری کنیم. این فوتبال متعلق به هواداران و استان خوزستان است.

وی با بیان این‌که فوتبال در استان خوزستان بسیار غنی است، عنوان کرد: امیدوارم کارهای لازم را انجام دهیم تا فصل آینده نیز هوادار ما دغدغه‌ای بابت تیم‌ مورد علاقه‌اش نداشته باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
0
0
تارتار اولویت آخرش نفت مسجد سلیمانه یعنی تا روز آخر صبر میکنه اگه هیچ تیمی باش قرارداد نبست بعد میاد نفت در واقع میخواد تیمو تو آب نمک نگه داره برا روز مبادا بهتره به امیدش نمونیم و با یه سرمربی دیگه قرارداد ببندیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها