به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۳۰۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
به مدیرعامل مسجدسلیمان گفتم رضایتنامه‌ام را بدهند

فرعباسی: با گرفتن رضایتنامه به استقلال می‌روم

فرعباسی: با گرفتن رضایتنامه از نفت به استقلال می‌روم

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می‌گوید احتمالا در این هفته رضایتنامه‌ام را از باشگاه نفت می‌گیرد تا استقلالی شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، حبیب فرعباسی دروازه‌بان جوان تیم نفت مسجدسلیمان که در فهرست بازیکنان موردنظر استقلال قرار گرفته است، در مصاحبه‌ای با روزنامه ایران ورزشی به سئوالاتی درباره آخرین وضعیت این انتقال پاسخ داده که در ادامه می‌خوانید.

واقعاً قصد پیوستن به تیم استقلال تهران را داری؟
 بله، صحبت‌هایی شده و من هم اگر خدا بخواهد مقصد بعدی‌ام تیم پرافتخار استقلال است.

اما تو با باشگاه مسجدسلیمان قرارداد داری و باید تابع این باشگاه باشی؟
 بله، قرارداد دارم اما فکر می‌کنم هر دروازه‌بانی برای خودش اهدافی برای پیشرفت و ترقی‌اش دارد به همین دلیل هم من به هر شکل ممکن درصددم به استقلال بروم و اتفاقاً به مدیرعامل باشگاه مسجدسلیمان هم گفته‌ام که رضایتنامه‌ام را بدهند چون پس از سال‌ها ماندن در تیم جنوبی درصددم تیم دیگری را برای پیشرفت انتخاب کنم که آن هم استقلال است.

اما اگر به تو رضایتنامه ندهند جریان چه می‌شود؟
 ان‌شاءالله رضایتنامه‌ام را می‌دهند و من هم به باشگاه استقلال می‌روم و در آن تیم به اهدافم می‌رسم.

گویا تو هم از آن دسته بازیکنانی هستی که می‌گویی از ابتدا استقلالی بوده‌اند؟
 من بازیکن حرفه‌ای هستم به همین دلیل چنین ادعایی ندارم، اما بالاخره این یک واقعیت است که در ایران هر بازیکنی دوست داشته باشد به پرسپولیس یا استقلال برود و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. این‌بار هم من تیم استقلال را برای بازی انتخاب کرده‌ام.

بازی در استقلال یا پرسپولیس سخت است، با این اوصاف فکر می‌کنی در تیم استقلال که انتظارات از یک بازیکن خیلی زیاد است بتوانی موفق شوی؟
 بله، خوب می‌دانم در تیم استقلال دروازه‌بان‌های اسطوره‌ای مانند مرحوم ناصر حجازی، عابدزاده و چند دروازه‌بان بزرگ دیگر حضور داشته‌اند و بازی در این تیم هم اصلاً کار راحتی نیست، اما با احترام به تمامی بزرگان استقلال و با اجازه از همه بزرگترهای استقلال، بعد از چند سال بازی در لیگ برتر و عملکرد خوب این توانایی را در خودم می‌بینم که بتوانم با تمرین و تلاش بیشتر به یکی از بزرگترین اهداف خودم برسم و ان‌شاءالله در تیم استقلال هم موفق شوم.

چند روز پروسه استقلالی شدنت طول می‌کشد؟
 فکر می‌کنم اگر خدا بخواهد در این هفته رضایتنامه‌ام را از مسجدسلیمان بگیرم استقلالی شوم.

در مسجدسلیمان هواداران این تیم چه لقبی به تو داده بودند؟
 در این تیم هواداران خونگرم و دوست‌داشتنی مسجدسلیمان در چهار سالی که من در این تیم بودم همیشه پشتم بودند و خیلی از من حمایت کردند و من هم با این پشتوانه سعی کردم بهترین نمایش‌ها را برای تیم مسجدسلیمان داشته باشم. ابتدا هواداران این تیم لقب عقاب به من داده بودند.

مسجدسلیمان واقعاً در این فصل بهترین عملکرد را داشت، این موضوع را مرهون چه موضوعی می‌دانی؟
 هواداران خیلی خوبی داشتیم که در هر حالتی از تیم ما حمایت می‌کردند. جدا از این مسأله تیم یکدلی داشتیم و از کادر فنی بهره می‌بردیم که انصافاً بهترین بودند و سطح توانایی‌شان بالا بود به همین دلیل ما تیم خیلی خوب داشتیم و با قرار گرفتن در رده هشتم جدول و رسیدن به نیمه‌نهایی جام حذفی بهترین نتایج مسجدسلیمان را در لیگ برتر گرفتیم و کارنامه‌ای خوب از خودمان بر جای گذاشتیم و حتی قادر بودیم در جام حذفی به فینال هم برسیم. ما در تبریز بازی بسیار دشواری در نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل تیم پرستاره تراکتور داشتیم اما با این وجود نمایش خیلی خوبی داشتیم و تنها با یک گل مغلوب تراکتور شدیم و اگر کمی شانس داشتیم قادر بودیم حتی مقابل تراکتور هم نتیجه بگیریم و برنده شویم و به فینال برسیم، اما به هر حال تراکتور برد و به فینال رسید و قهرمان شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
HIMR
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
0
0
واقعا بعضیا لیاقت پیشرفت ندارن
تا به یه نون و نوایی و پیشرفتی میرسن همه چیز و میزارن زیر پاهاشون
واقعا خجالت آوره
بهتره بزارن بره
لیاقت نیمکت نشینی تیمای تهرانیه
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
0
0
بمون نفت حداقل فیکس بازی کنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
0
1
جناب آقای فرعباسی مطمئن باش که فعلا بعنوان ذخیره یا دروازبان دوم خواهی شد تیمهایی مثل استقلال وپرسپولیس به این راحتی بازیکن جدیدرو درترکیب نمی زارند امابا تمام اینها توحقداری برای آینده وزندگی ورزشیت تصمیم بگیری که درکدام تیم بازی بکنی برایت بهترین روزها و پیشرفت ورزشی آرزو میکنیم هرجا که باشی موفق باشی۰
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
1
0
آقای فرعباسی عزیز یه کلام گول تهرانیها رانخور
علی
|
Afghanistan
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
0
1
در خبری خوندم که استقلال رشید مظاهری و گرفته. با این حساب اگر حسینی هم در استقلال بمونه، معلوم نیست فرعباسی دروازه بان دوم بشه یا سوم.
نسیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
0
0
رشید مظاهری رفت استقلال حسینی هم اونجا است پس دلیل رفتند چیه آقای فرعباسی؟
فقط یک گزینه محتمل است اینکه حسینی احتمالا از استقلال جدا شود در این صورت هنوز هم مظاهری گلر اول استقلال خواهد بود و اینکه آقای فرعباسی فصل گذشته آقای پورحمیدی دروازه بان استقلال خوزستان رفت استقلال تهران اما بازی بهش نرسید الان هم قراردادش را با استقلال فسخ کرد
حامد لک را فولاد ساخت به تیم ملی راه یافت اما وقتی از فولاد جدا شد نابود شد الان هم رفته پرسپولیس نابودتر می شود
قبل از آن سوشا مکانی فولاد ساختش رفت پرسپولیس حاشیه ساز شد و الان...
آیا هنوز براتون درس عبرت نشده؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها