به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۰۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

آذری: پاتوسی علاقه دارد در تیم فولاد بماند

آذری: پاتوسی علاقه دارد در تیم فولاد بماند

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: امیدوارم با طرح اعاده دادرسی، محرومیت فولاد از نقل و انتقالات برطرف شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تمدید قرارداد جواد نکونام با فولاد خوزستان گفت: خوشبختانه این اتفاق امروز رخ داد. خیلی ها نگران بودند که وضعیت نکونام چه می‌شود. با تمدید قرارداد نکونام، خیال هواداران راحت شد چون در این مدت گمانه زنی‌ هایی از حضور او در استقلال و سپاهان مطرح شده بود.

وی ادامه داد: حقیقت این است که از روز ششم که نقل و انتقالات تابستانی آغاز شد، ما هم اقدامات ابتدایی را انجام داده ایم. البته امروز به ما ابلاغ شد که از دو پنجره نقل و انتقالات محروم هستیم. تقریباً 20-30 درصد کارهایمان را در نقل و انتقالات انجام داده بودیم که این حکم صادر شد.

مدیرعامل فولاد یادآور شد: امیدواریم با طرح اعاده دادرسی در کمیته حکمیت فدراسیون فوتبال، این محرومیت را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم.

آذری درباره وضعیت آیاندا پاتوسی هافبک آفریقایی تصریح کرد: پاتوسی علاقه دارد در فولاد بماند. او در آفریقا مرتب در حال تمرین است و فیلم تمریناتش را ارسال می کند. او نشان می‌دهد که می‌خواهد در فولاد بماند. فکر می‌کنم شانس پاتوسی برای تمدید قرارداد با فولاد بالا است. البته همانطور که قبلاً گفته بودم با رعایت مباحث اقتصادی و همچنین آمادگی جسمانی پاتوسی.

وی افزود: امشب جلسه‌ای با رئیس باشگاه کیپ تاون درباره پاتوسی خواهیم داشت. امیدوارم با هم به یک توافق برد - برد برسیم. اعضای کاربلد هیات مدیره باشگاه و بویژه شخص علی محمدی اجازه داده‌اند که بازیکن خوب بگیریم ولی ریخت و پاش در سیاست کاری ما جایی ندارد.

مدیرعامل فولاد در پایان درباره زمان شروع تمرین این تیم هم گفت: بر اساس برنامه سازمان لیگ، تمرینات را طراحی خواهیم کرد. هنوز نمی‌دانیم لیگ از چه زمانی شروع می‌شود. به محض اطلاع، برای تمرینات برنامه‌ریزی می‌کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
عباس عفتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
0
0
سلام خداقوت آقای آذری خواهشا واسه پنجره نقل انتقالات فولادی کاری بکنید منتظر خبر خوب شما هستیم مثل همیشه...سعی کنید پاتوسی نگه دارید ممنونم و خواستم بدونم آیا سینا مریدی قرارداد داره هنوز یا تمام شده اگر امکانش هست خبر بدید؟ دلش با فولاد باشه حفظش کنید ممنون میشم یاعلی...
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
0
0
درود برآقای آذری ومحمدی بزرگوار که اززمانی که مدیر شرکت فولاد شدن برای تیم کم نذاشتن، به امید رفع محرومیت ودیدن فولاد قدرتمند
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
0
0
ممنون آقای آذری مدیر کاربلد ،،،بارها گفتم اگرفولاد باآذری قرارداد هفت ساله ببندد هم فولاد را درآسیا موفق میبینیم وهم سوددهی آکادمی فولاد ده برابرمیشود،،،،، آقای آذری بزرگی کن و قضیه سینامریدی وفرزادجعفری راحل کن ،،،، مدیریعنی حلال مشکلات وتو اینرا بهتر ازهمه میدانی،،،، مضافا احمدرضا جلالی دفاع چپ وکاپیتان تیم ملی جوانان را مبادا شهرخودرو ازآن خودکند،،،،، ملی پوش بزرگسالان خواهدشد انشالله
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها