به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۰۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰

جداول مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال ایران

جداول رده‌بندی مرحله نهایی لیگ دسته سوم ایران

خوزستان اسپورت- چهره 3 تیم صعودکننده به لیگ دسته دوم فوتبال کشور مشخص شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های ایران که در سه گروه جریان داشت، چهارشنبه شب به پایان رسید و اسامی تیم‌های صعودکننده به لیگ 2 مشخص شد.

تیم‌های ویستا توربین تهران، محتشم تبریز و شاهین بندرعامری بوشهر بعنوان تیم‌های اول هر گروه مستقیماً به لیگ دسته دوم صعود کردند.

همچنین تیم‌های استقلال شوش، یزدلوله یزد، جوان نوین ساری و عقاب تهران به مرحله پلی‌اف راه یافتند و یک تیم از بین آن‌ها به لیگ دسته دوم صعود می‌کند. قرعه‌کشی مرحله پلی‌اف روز شنبه 15 شهریورماه در سازمان لیگ انجام خواهد شد تا حریف تیم استقلال شوش در این مرحله مشخص شود. قرار است در جلسه قرعه‌کشی درباره زمان و مکان و نحوه برگزاری دیدارهای مرحله پلی‌اف تصمیم گیری شود.

فوتبال خوزستان در مرحله نهایی این فصل از مسابقات لیگ دسته سوم دارای 3 نماینده بود که استقلال شوش فعلا به پلی‌اف صعود کرده است، تیم سپاهان نوین ایذه در رده چهارم جدول گروه ج قرار گرفت و فصل آینده نیز در لیگ دسته سه بازی می‌کند، اما تیم استقلال اهواز به‌خاطر بدهی به دروازه‌بان سابق برزیلی‌اش اجازه شرکت در بازی‌های این فصل را دریافت نکرد و مشخص نیست که در فصل آینده از سوی فدراسیون فوتبال چه تصمیمی درباره این تیم اتخاذ شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، جداول رده‌بندی مرحله نهایی لیگ دسته سوم فصل 98-99 را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

جداول رده‌بندی مرحله نهایی لیگ دسته سوم ایران


جداول رده‌بندی مرحله نهایی لیگ دسته سوم ایران


جداول رده‌بندی مرحله نهایی لیگ دسته سوم ایران

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها