به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۳۰۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
مدیر اجرایی تیم نفت عنوان کرد

چرا بودجه نفت مسجدسلیمان هفت میلیارد است؟

چرا بودجه نفت مسجدسلیمان هفت میلیارد است؟

خوزستان اسپورت- مدیر اجرایی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان انتقاداتی را نسبت به مشکلات مالی این تیم مطرح کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، سروش صالحی‌پور در مورد آخرین وضعیت تیم نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: تا الان نه تنها مشکلی از تیم حل نشده بلکه هیچ کس هم پاسخگو نیست. همه ما مطالباتمان مانده است. خود من برای تیم از جیبم خرج کردم و 300 میلیون بدهکارم. مدیرعامل جدید هم تا به حال صحبتی با ما نداشته است.

وی ادامه داد: شنیدم قرار است جناب قالیباف به همراه وزیر نفت به مسجدسلیمان بیایند. البته وزیر که آب پاکی را روی دست همه ریخته است. امیدواریم قالیباف بتواند مشکل نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان را حل کند. در حال تهیه نامه‌ای هستم که آن را به مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و تمام ارگان‌ها و نهادهای دیگر ارسال کنم که چطور ممکن است یک تیم دولتی برای یک بازیکن 7 میلیارد پول بدهد اما کل بودجه باشگاه نفت مسجدسلیمان از 98/4/12 تا 99/6/6 هفت میلیارد تومان باشد؟

مدیر اجرایی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ادامه داد: این پول از بیت‌المال است. چطور مدیرعامل ما به خاطر مشکلات مجبور به استعفا می‌شود اما وزیر ورزش برای تیم‌های دولتی از بیت المال اینطور هزینه می‌کند؟ وقتی از تبریز برگشتیم نمی‌توانستم به صورت بازیکنان تیم نگاه کنم. آن‌ها بهترین بازی را به نمایش گذاشتند و فقط با بدشانسی به تراکتور باختیم اما آن قدر حجب و حیا دارند که بدون سروصدا و حاشیه برگشتند.

صالحی‌پور با اشاره به فشارهای روحی تصریح کرد: به خاطر بدهی‌های زیاد فشار روحی و روانی زیادی روی من است. هرچه در بیست سال کار کردم را در این مدت برای تیم گذاشتم و الان به پوچی خورده‌ام. 5 سال با هدایت یزدی (سرپرست جدید باشگاه نفت مسجد سلیمان) کار کردم اما تا الان حتی تماسی هم با من نگرفته است.

وی افزود: وقتی خبر انتقال آل‌کثیر به پرسپولیس را خواندم واقعا شاخ در آوردم. چطور ممکن است یک تیم دولتی با این بودجه‌ها تیم ببندد اما تیم‌هایی مثل نفت مسجدسلیمان حتی در هزینه‌های جاری خودشان هم مشکل دارند؟ می‌گویند استقلال هم قرار است پول زیادی را برای بازگشت استراماچونی بدهد. من واقعا پیگیر این ماجرا می‌شوم و تا ته آن هم می‌روم. چطور این پول‌ها برای استقلال و پرسپولیس هست اما برای نفت مسجدسلیمان نیست؟

صالحی‌پور در مورد تعیین تکلیف سرمربی تیم عنوان کرد: هنوز هیچ چیز مشخص نیست. ما هم در رسانه‌ها می‌بینیم که یکبار می‌گویند تارتار قرار است برگردد و یکبار می‌گویند نه بر نمی‌گردد. باشگاه فعلا منتظر است ببیند تارتار بر می‌گردد یا نه. اگر او برگردد همه ما خوشحال می‌شویم و از او حمایت می‌کنیم. البته شاید هم مدیریت جدید بخواهد با کادری جدید کار کند اما به هرحال از ما نظری نخواسته‌اند.

مدیر اجرایی نفت مسجدسلیمان در مورد پیشنهاد استقلال به حبیب فرعباسی گفت: ظاهرا باشگاه استقلال نامه زده ولی به خاطر مسائل مالی باشگاه ما قبول نکرده است. خود فرعباسی با من تماس گرفت و درخواست رضایتنامه داشت اما به او گفتم باید با سرپرست باشگاه صحبت کنی چون این مساله در حیطه اختیارات من نیست.

صالحی‌پور عنوان کرد: فکر کنم نفت مسجدسلیمان تنها باشگاه فوتبال جهان است که حتی یک ریال پول در آن وجود ندارد. خود من به بازار مسجدسلیمان بدهکارم اما اگر اتفاقی بیفتد باید بازهم از طریق روابط خودمان ریش گرو بگذاریم و برای حل مشکلات اقدام کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
0
0
درود به شرف و انسانیت شما و کسانی که از جان مایه میگذارند.
فریدون
|
Germany
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
0
0
چه مسئولین خوبی درخوزستان داریم،،،،و چه نماینده هایی که برای جذب رای هزارجور قول والتماس وقول والتماس وقول،،،، اما میروند ودرحمایت از سرخابی ها بیانیه میدهند،،،آقایون یک جو غیرت نفت مسجدسلیمان را دریابید،،،،آقایون خوزستانی های مجلس نشین تعدادتان کم نیست حق اصلاحیه مجلس را درقبال تیمهای نفتی دارید فقط کمی غیرت میخواهد،،، میترسید وزیر خوشش نیاید خوب نیاید شما وکیل مردم هستید نه کارمند وزیر،،،،یادتان نرود ازقول التماس قول التماس قول التماس بخاطر جذب رای،،،، به امید غیرت
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
0
0
خوزستان و مک میزنند و میبرن ولی واسه خودش حاضر نیستند ده درصد و نفت فقط هزینه کنند اون وقت از عدالت تبلیغ و تعریف هم میکنند!!!
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
0
0
اگر امکانش وجود داره در مورد بازیکنای که در نفت مسجدسلیمان فصل آینده هم هستند وقصد جدایی از باشگاه رو ندارند لطفا اگرمشخص شده تعداد نفرات را اعلام کنید واگرمشخص نیست تا چه زمان این دو باشگاه نفتی فرصت عقد قرارداد با بازیکن جدید رو دارند
فرامرز
|
Germany
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
0
0
با سلام به خوزستان اسپرت. لطفاً ما را از آخرین وضعیت نفت مسجدسلیمان با خبر کنید. آیا در لیگ برتر حضور خواهد داشت؟ بودجه ی تیم تامین شده است؟ و بدهی بازیکنان پرداخت شده است یا نه؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها