به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۰۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰

انصراف فولاد اکسین از تیم‌داری در لیگ برتر کشتی

انصراف فولاد اکسین از تیم‌داری در لیگ برتر کشتی

خوزستان اسپورت- دبیر هیات کشتی خوزستان با گله‌مندی از شرکت فولاد اکسین به دلیل انصراف از تیم‌داری در لیگ برتر کشتی فرنگی کشور، گفت: نگذاشتیم بهترین کشتی‌گیران خوزستانی به تیم‌های دیگر از جمله ایران مال بروند زیرا می‌خواستیم با فولاد اکسین باشند و برای خوزستان افتخارآفرینی کنند و حالا مسئولان فولاداکسین باید جوابگو باشند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، پس از اعلام حضور فولاد اکسین اهواز برای تیم‌داری در لیگ برتر کشتی فرنگی کشور، شور و شوق بسیاری در بین اهالی کشتی استان ایجاد شد و همگان به یک تیم‌داری موفق در این رقابت ها امیدوار شدند. اما پس از گذشت بیش از یک ماه از اعلام تیم‌داری فولاد اکسین و ثبت رسمی قرارداد کشتی‌گیران این تیم با حضور رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی در اهواز، این شرکت به دلیل موافق نبودن 2 عضو هیات مدیره خود، اعلام کرده که نمی‌تواند در لیگ برتر تیم‌داری کند و حالا نیز مشخص نیست تکلیف قراردادهای ثبت شده کشتی‌گیران خوزستانی چه می‌شود.

اسکندر عیسوند، دبیر هیات کشتی خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا در این خصوص، اظهار کرد: وقتی که فولاد اکسین حضور خود در لیگ برتر را اعلام کرد، مربیان و کشتی‌گیران استان با حضور رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی در اهواز قراردادهای خود را امضا کردند و قراردادهای‌شان ثبت شد. حالا اگر تیم در نهایت نخواهد در مسابقات شرکت کند باید پاسخگوی این کار خود باشد.

وی بیان کرد: پس از این‌که فولاد اکسین به صورت رسمی نامه زد که در لیگ شرکت نمی‌کند، از طریق نماینده مردم اهواز، فرماندار و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان پیگیر موضوع شدیم که مدیرعامل این شرکت اعلام کرد که گویا 2 نفر از اعضای هیات مدیره این شرکت موافق حضور تیم در لیگ نیستند و در صورتی که این نفرات موافقت خود را اعلام کنند، در لیگ شرکت خواهیم کرد.

دبیر هیات کشتی خوزستان گفت: به هر حال حضور این تیم در لیگ برتر در هاله‌ای از ابهام است ولی فعلا طبق نامه‌ای که به دست‌مان رسیده است، گفته‌اند که نمی‌خواهند در لیگ برتر شرکت کنند.

وی بیان کرد: ما نگذاشتیم بهترین کشتی‌گیران خوزستانی به تیم‌های دیگر از جمله ایران مال بروند زیرا می‌خواستیم با فولاد اکسین باشند و برای خوزستان افتخارآفرینی کنند. به هر حال اکنون نیز هیات کشتی خوزستان از نحوه عملکرد شرکت فولاد اکسین که ابتدا اعلام آمادگی و سپس نظرش تغییر کرد، شاکی و گله‌مند است و باید پاسخگو باشند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها