به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۳۰۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

علاسوند: صحبت از قهرمانی در لیگ برتر سخت است

علاسوند: صحبت از قهرمانی در لیگ برتر سخت است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری با بیان این‌که صحبت کردن از قهرمانی تیم در لیگ برتر کمی سخت است، گفت: حریفان ما متمول هستند و امکانات مالی و سخت افزاری خیلی خوبی دارند، در حالی‌که ما از داشتن چنین مواردی بی‌بهره هستیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، کیاوش علاسوند در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت تیم فوتسال ملی‌حفاری برای حضور در لیگ برتر فوتسال کشور، اظهار کرد: تقریبا بازیکنان مدنظر جذب شده‌اند و منتظر دریافت مجوز برای آغاز تمرینات هستیم. زمان کمی تا شروع لیگ داریم و همین نیز کار را برای بازیکنانی که حدود هفت ماه است، تمرین نداشته‌اند سخت می‌کند. از تمام بازیکنانی که امسال با ما هستند، تست آمادگی جسمانی و بدنی گرفتیم که متاسفانه همگی از شرایط بدنی لازم دور هستند و باتوجه به زمان اندک تا شروع لیگ و این‌که هنوز مجوز آغاز تمرینات صادر نشده است، کار سخت خواهد بود و ممکن است بازیکنان به خطر بیفتند.

وی درباره هدف ملی‌حفاری در فصل پیش‌روی لیگ برتر، گفت: سیاستگذاری باشگاه این است که تا آن‌جا که می‌توان از ظرفیت بومی استفاده کرد. تلاش می‌کنیم جایگاه خیلی بهتری نسبت به فصل قبل کسب کنیم و ملی‌حفاری به جایگاه همیشگی خود برگردد و شخصیت خوب گذشته‌اش را پیدا کند. هدف این است که تغییر نسل خوبی داشته باشیم و نسل جدیدی را به فوتسال خوزستان ارائه دهیم.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه شرایط تیم را برای موفقیت در فصل جدید لیگ برتر فراهم می‌دانید؟ گفت: همکاری مدیریت باشگاه و شرکت فوق‌العاده بوده و یکی از سال‌هایی است که توانسته‌ایم تیم را به راحتی ببندیم. اگرچه با کاهش 50 درصدی بودجه مواجه بودیم اما همکاری و همراهی مجموعه باشگاه بسیار خوب بوده است. البته چگونگی نتیجه‌گیری‌ تیم به شرایط لیگ و زمان آغاز آن بستگی دارد. فعلا مثل سایر تیم‌ها نمی‌دانیم قرار است لیگ چه زمانی شروع شود. اگر لیگ به صورت مجتمع برگزار شود، شرایط و برنامه‌ریزی خاص خود را دارد و تلاش‌مان را می‌کنیم که در چنین شرایطی بهترین نتیجه را بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به باشگاه قولی برای کسب جایگاه خاص داده شده است؟ عنوان کرد: خیر، در مورد جایگاه صحبت نشد اما هدف‌گذاری ما و باشگاه این است که شان باشگاه ملی‌حفاری حفظ شود. تلاش ما این است که اگر بازی‌ها به صورت مجتمع بود به دور دوم صعود کنیم و اگر هم گروهی بود که به جایگاه سابق‌مان برگردیم.

علاسوند درباره این‌که برنامه شما برای پاسخ به انتظارات هواداران ملی‌حفاری برای کسب عنوان قهرمانی چیست؟ گفت: صحبت کردن از قهرمانی کمی سخت است زیرا حریفان ما متمول هستند و امکانات مالی و سخت افزاری خیلی خوبی دارند، در حالی‌که ما از داشتن چنین مواردی بی‌بهره هستیم. البته نیروی انسانی خیلی خوبی داریم ولی امکانات لازم را نداریم و همین کار ما را سخت می‌کند. در هر دوره‌ای که هدایت تیم حفاری را برعهده داشته‌ام، همیشه تلاش کرده‌ایم که جزو بهترین‌ها باشیم. باوجود تمام سختی‌ها، قول می‌دهم که تمام تلاش‌مان را کنیم تا بهترین نتیجه ممکن را کسب و دل هواداران را شاد کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فریدون
|
Germany
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
0
0
بدنسازی بصورت انفرادی را میتوان هماهنگ وکنترل کرد تا مجوز گروهی صادر شود،،،،آقای علاسوند برای قهرمانی تا مرحله پلی آف زمان کافی راخواهید داشت حدودشش ماه دیگر زمان خوبی ست حتی اگر درمرحله اول چهارم شوید فرصت مناسب خواهید داشت،،،،ما قهرمانی میخواهیم انشالله
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها