به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۳۰۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
تعداد نظرات: ۱۵ نظر

عباسی: فوتبال مثل خون در رگ آبادانی‌ها جریان دارد

عباسی: فوتبال مانند خون در رگ آبادانی‌ها جریان دارد

خوزستان اسپورت- رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نباید به یکباره خصوصی سازی شود و وزارت نفت باید از این تیم حمایت کند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایرنا، فریدون عباسی که به همراه رییس مجلس شورای اسلامی به خوزستان سفر کرده است، در حاشیه سفر به آبادان در جمع خبرنگاران بیان کرد: باید به شرایط شهرهای نفتخیز جنوب به ویژه آبادان توجه ویژه‌ای شود؛ گرمای هوا و گرد و غبار باعث کاهش کیفیت زندگی در این شهرها شده است.

وی افزود: اگر به نمادهای آبادان توجه نشود و عرق ملی مردم آبادان در هشت سال جنگ تحمیلی در نظر گرفته نشود دین خود را به مردم این شهرستان که با چنگ و دندان مقابل دشمن ایستادند را ادا نکرده‌ایم.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به توجه ویژه آبادانی‌ها به ورزش گفت: ورزش به ویژه تیم فوتبال صنعت نفت مانند خون در رگ هر آبادانی جریان دارد؛ با توجه به کمبود و عقب افتادگی آبادان که جنگ به آن تحمیل کرد لازم است از ورزش و تیم صنعت نفت حمایت شود.

عباسی ادامه داد: نادیده گرفتن نمادهایی همچون فوتبال در آبادان شایسته مردم این شهرستان نیست؛ نباید به فوتبال که غرور مردم مرزنشین آبادان است خدشه وارد شود و باید به نمادهای فرهنگی و ورزشی این شهرستان بیشتر توجه شود.

وی افزود: جوانان آبادانی ورزش و تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و ورزش های دیگر توپی را به عنوان تنها تفریح در اختیار دارند که نباید این امکان را از آنها گرفت.

رییس کمیسیون انرژی مجلس خواستار حمایت بیشتر وزارت نفت از تیم فوتبال صنعت نفت آبادان شد و گفت: به وزارت نفت توصیه می‌شود در خصوص تیم فوتبال صنعت نفت عجولانه تصمیم‌گیری نکند و فعلا به سوی خصوصی سازی این تیم گام برندارند و این اقدام را در برهه زمانی طولانی انجام دهد.

عباسی ادامه داد: اگر بناست تیم صنعت نفت به سوی خصوصی سازی برود باید سهام آن به مردم آبادان واگذار شود، ورزشگاه تجهیز شود که اگر در آینده خصوصی سازی صورت گرفت این تیم به سوی نابودی پیش نرود، منابع درآمدی برای تیم صنعت نفت باید در نظر گرفته شود تا تیمی سالم و مقتدر را شاهد باشیم.

وی افزود: بودجه باید در زمان لازم به تیم صنعت نفت آبادان تزریق شود تا این تیم در لیگ برتر جایگاه واقعی خود را بدست آورد، نباید تمامی امکانات در تهران وجود داشته باشد و شهرهایی مانند آبادان هیچگونه امکاناتی وجود نداشته باشند.

عباسی با بیان اینکه پیوست‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی باید برای آبادان دیده شود گفت: مردم آبادان به گردن کشور حق دارند و اکنون باید از تمامی جهات از جمله فرهنگی، هنری، ورزشی و رفاهی به آبادان کمک شود.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسوولان وزارت نفت تصمیم به جایی خواهند گرفت و هفته آینده به همراه سه نماینده مردم آبادان در دیدار با مسوولان وزارت نفت این خواست مردم را به اطلاع آنها خواهیم رساند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۵
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
0
0
سلام درود برشرف ریاست کمیسون انرژی الحق حرف دل میلیونها نفر از هواداران تیم کهن و ریشه دار و مردمی صنعت نفت رو درسرتاسر ایران و دنیا رو زدید انشالله که با نظر مساعد حضرتعالی و نمایندگان محترم آبادان در مجلس گامهای عملی در جهت قدرت و قوت گرفتن این باشگاه دوستداشتنی برداشته شود پیشاپیش از نظرات مطلوب و مثبت حضرتعالی متشکریم
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
0
0
به وزیر نفت بگوئید اون تیم نفت تهران اگر منحل بشه اهمیتی نداره چون نه تهران نفت داره که تیم نفت داشته باشه و نه هوادار آنچنانی داره که مهم باشه ولی شما نمی توانید صنعت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان را با نفت تهران هم سطح ببینید و نادیده بگیرید چون علاوه بر قدمتی که این دو تیم دارند نه تنها دو شهر بلکه کل استان خوزستان پشتیبان آنهاست و مردم این دو شهر بجز فوتبال دلخوشی دیگری ندارند و شما بعد از خرابی های جنگ از پول نفت خوزستان تا کنون حتی برای ابتدائی ترین حق مسلم اون خطه یعنی ایجاد سیستم آب و فاضلاب شهری و روستائی هم دریغ کردید آنهم بعد از ۳۲ سال که از جنگ گذشته ، آنوقت می خواهید به بهانه خصوصی سازی این دو تیم را هم منحل کنید ؟! اون آقائی که می گفت تیم صنعت نفت تغییر نام بده و بره زیر نظر سازمان منطقه آزاد این حرف را از روی سادگی زده چون این یک فکر اشتباه هست چون تغییر نام تیم و خارج شدن از زیر نظر وزارت نفت یعنی نابودی تیم ، این تیم را مردم یک قرن است که به این اسم می شناسند ، اصلا شما بگوئید که کدام خصوصی سازی تا کنون موفق بوده؟ خودتون بهتر می دانید که فوتبال ایران حرفه ای نیست درآمد ساز نیست دلائلش را هم خوب می دانید ، اگر فکر می کنید که پول نفت نباید خرج فوتبال بشه ، باشه فکر خوبیه ولی پس یک بوم و دو هوا نباشه و به هیچ تیمی پول ندهید مخصوصا سرخابی ها و اصلا تیم ها به همون سبک آماتور قبل یعنی در اصل سر جای واقعیشون برگردند ولی آیا می توانید ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
0
0
کاش تیم صنعت نفت آبادان مستقیم زیرنظر کمیسون انرژی قرار گیرد بی شک پیوستن باشگاه مردمی صنعت نفت به لحاظ تامین بودجه در نظارت مستقیم کمیسیون انرژی یکی دیگر از راهکارهای برون رفت این باشگاه بسیار قدیمی از بن بست فعلی میتواند باشد انشالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
0
0
هواداران محترم صنعت نفت آبادان به امید خدا با اتحاد وهمدلی وتلاش دلسوزانه تنی چند از مسئولین دلسوزی که آگاهی ودغدقه حق این باشگاه را دارند فصل جدید را بهتراز دوره های پیش شروع خواهیم کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
0
0
هروقت ما هوادارای صنعت نفت مثل هوادارای دو تیم قرمز و آبی پایتخت بخودمون تکونی دادیم و با پلاکاردهای مختلف و مسالمت آمیز ولی جدی و پرشور رفتیم جلوی باشگاه و فرمانداری و ... تجمع اعتراضی برگزار کردیم شاید مسئولین کمی بخودشون تکونی بدن و حرکت مثبتی انجام بدن در غیر اینصورت فقط در خانه نشستن و کامنت بذاریم هیچی درست نمیشه . همین دیروز هوادارای تیم قرمز تهران جلوی باشگاشون تجمع کردن و جالب اینه که این تجمع بخاطر انتخاب بازیکنای جدید بوده و نه چیز مهم دیگه اونوقت ما هوادارا داریم میبینیم دارن تیم را میدن به بخش خصوصی و هیچ حرکتی انجام نمیدیم . من همیشه گفتم بازم میگم صنعت نفت هوادار نداره بلکه فقط تماشاگر داره . باشه بشینیم و ببینید که چگونه سر تیم را خواهند برید؟ و دلخوش کنید که رئیس کمیسیون انرژی مجلس اومدن و افاظات فرمودن تا پاشون رسید تهران همه چی یادشون می ره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
0
0
اگر رئیس کمیسیون انرژی فقط حرف زده باشه یعنی فقط شعار داده باشه بازم از خیلی دیگر ازمدیران خودی و نزدیک معرفت بیشتری داشته و دارد که واقعیتها رو بیان کرده خیلی از دوستان حتی جرات بیانش را ندارند که مبادا این و آن ناراحت بشن من اطلاعی ندارم کانون هواداران صنعت نفت کاری حرفی حرکتی زده یا متاسفانه اونا هم درگیر باندهای قدرت شدن و اتفاقا هواداران صنعت نفت هرگز خنثی نبوده ونیستند که اگرچنین بود نظرات تااین حد متنوع نبود این نشان ازپویایی وحیات هوادران است به عقیده من نه ریاست کمسیون انرژی مقام کمی است ونه اگر به این حرفایی که گفت اگر اعتقاد نداشت یا قصد انجامش رانداشت هیچکس نه مدعی او بود ونه حتی لزومی نداشت درگیر این مسئله بشود لیکن همه وهمه چیز منفی وسیاه نیست شاید هم بعضی روبخاطر گفتن واقعیتها درمورد آبادان وتیم صنعت نفت و حق مقاومت ۸ساله این مردم درجنگ تحمیلی ناراحت کرده اما چه کاری بکند چه نکند بی شک حقایق رو درخصوص این خطه بیان کرده وصدالبته پشتیبانی وحضور هواداران صنعت نفت لازمه وتنها کامنت کافی نیست۰
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
0
0
ایشان تمام واقعیت ها در مورد شهر آبادان را گفته که جای تشکر وسپاس دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
0
0
باشه به همین حرفای رئیس کمیسیون انرژی دل خوش کنید . حرف زدن بی عمل یعنی توهین به شعور مردم . در مورد هوادارا هم سیاهنمایی نکنید حرف ما اینه که هوادار واقعی باید بخودش تکونی بده نه فقط در خونه بشینه و کامنت انتقادی بذاره
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
0
0
سلام واحترام هوادار می ترسد ازاینکه درسایه حسن نیت او یک عده بازهم خواهان استمرار همان قصه چسبیدن به میز وقدرت باشن هوادار می ترسد که دربین یک عده بازم ازآب گل آلود ماهی بگیرند و هرگزم پاسخگو نباشند وووو این حرفا تف سربالاست نبش قبر است اما توهین بشعور هوادار وقتی اتفاق افتاد که از اسکوچیچ به آقای سراج رسیدیم توهین بشعور هوادار زمانی اتفاق افتاد که زنگ تفریح تیمهای بالانشین وحتی معمولی شدیم توهین بشعور هوادار زمانی اتفاق افتاد که هرسال شنیدیم و گفتن وقت نیست پول نیست و در پستهایشان همچنان ماندن بله برادر بگذار درخلوت خود درسکوت باشیم که مبادا با گفتن چیزهای هزاربارگفته شده ضربه بیشتری به پیکر نیم جان باشگاه بخورد بله برادر برای ماهم تلخه کسی و کسانی مردم و هوادار را سرکار بزارن شاید بایستی دراین برهه حساس و تاریخی دعاکنیم که ازخودی و غیرخودی زیان کمتری ببینیم برای شما و همه ی آنانی که دل در گرو این تیم دارند آرزوی سلامتی و سربلندی دارم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
0
0
شنیدن این دست ازکلمات مثل هوادار واقعی و هوادار اصیل وهوادار ۰۰۰۰ جز ترسیم خطوط بین آن چیزی که می پسندیم یا دوستداریم باشد چیز دیگری نیست هوادار هوادار است بی هیچ خط کشی حتی اگر همفکر ما نباشد لابد هواداران صنعت نفت که درسایر شهرهای ایران زندگی میکنند یا سایر نقاط دنیا جزو هواداران این خط کشی و مرزگذاری محسوب نمیشن؟ بهتر است دنیارو جور دیگری نگاه کنیم یکنفر میتواند وحتما هم هست که حتی آبادان رو ندیده باشد اما فرزند آبادان باشد هوادار باشد چه اشکالی دارد؟
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
0
0
این مدیریت شکست خورد چون تیم قهرمان را دو دستی به پایین جدول سقوط داد و همیشه حرفهای تکراری نداریم را زده که بهانه ای بیش نیست برای نگه داشتن دوستان وفامیل در تیم صنعت احتیاج به خون تازه ای دارد
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
0
0
خدا رحمت کنه بزرگان باشگاه صنعت نفت که رحمت خدارفتن ۰ مرحوم منوچهر سالیا اون زمان رسم بود بعدآقا سالیا هرمربی برای صنعت انتخاب میشد اول خدمت آقاسالیا میرسید رخصت میخواست کسب اجازه میکرد این راه و روش درستی بود که خدابیامرز مرحوم پرویز دهداری ترسیم کرده بود هرچیزی سرجای خودش بود اما افسوس کجاست بزرگتر وکوچکتری وکجا رفت احترام شاگرد به استادی افسوس
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
0
0
اقای عباسی حرفای قشنگ قشنگ قبل ازشما زیاد زدن تمام دنیا میدونن فوتبال توخون ورگ ابادانیا هست ولی افسوس که همین فوتبال هم ازابادانیا گرفتین مثل کار مثل هوا مثل اب همچی برعکس شد تواین چهل سال حتی حق خودمونم میخان بدن که نمیدن اینهمه منت میزارن سرمون وشعار میدن تمام ۱۴ معصوم وباید دخیل بشیم که نماینده ها وامام جمعه وفرماندار برن ازوزارت یک میلیارد بگیرن بیان خدا لعنت کنه کسانی که ابادان وخرمشهر رو به این روز انداختن خدا لعنت کنه هرکسی که کم کاری میکنه که ابادان به این روز افتاده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
0
0
هروقت این مسئول کمیسیون انرژی رفت در مجلس و بطور عملی پیگیر حرفاش شد و نتیجه ای دیدیم اونوقت بنده میام و در همینجا پیام میذارم که غلط کردم که در مورد گفته های ایشان منفی صحبت کردم ولی اگه نتیجه ای دیده نشد اون دوستانی که به حرفهای ایشان دلخوش کرده اند شجاعانه بیان و کامنت بذارن که نظر مثبتشون اشتباه بوده .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
0
0
سلام خدمت کاربرمحترم ناشناس که فرمودی اگر ریئس کمیسیون انرژی کاری کرد.... خداروشکر درمعیت نمایندگان آبادان در مذاکرات با وزیرنفت تلاش کرد که امسال تیم زیرپوشش کامل قراربگیره انشالله که درگام نخست پنجره نقل وانتقال باشگاه که ۱۰۰ هزار دلار بدهی دارد بازبکنند البته هرکس بهرشکل به صنعت نفت کمک بکنه خوبه و آرزوی من بقا وسربلندی این باشگاه وتیم مظلوم است
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها