به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۰۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

آغاز نقل و انتقالات خوزستان با خروج دو مهاجم

آغاز نقل و انتقالات خوزستان با خروج دو مهاجم

خوزستان اسپورت- نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر فوتبال با خروج دو مهاجم برای نمایندگان فوتبال خوزستان کلید خورد.

به گزارش خوزستان اسپورت، با توجه به اینکه مابقی دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا طی چند روز آینده در دوحه قطر انجام می‌شود، تیم‌های ایرانی حاضر در این لیگ آسیا زودتر از سایر تیم‌ها برای جذب بازیکن دست به کار شدند تا بتوانند از بازیکنان جدیدشان در مقابل حریفان آسیایی استفاده کنند.

در همین راستا، عیسی آل‌کثیر مهاجم نفت آبادان روز گذشته رسماً به پرسپولیس تهران پیوست و احمد الجبوری مهاجم فصل گذشته نفت مسجدسلیمان نیز با تیم شهرخودرو مشهد قرارداد بست. این دو مهاجم خوزستانی اولین خروجی‌های تیم‌های استان در نقل و انتقالات امسال هستند و طی روزهای آتی با پیراهن تیم‌های جدیدشان عازم دوحه قطر می‌شوند تا در لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروند.

در عین حال، با توجه به مشکلات مربوط به تیم‌های تحت پوشش وزارت نفت، به نظر می‌رسد که تیم‌های نفت مسجدسلیمان و صنعت‌نفت آبادان کمی دیرتر از سایر تیم‌ها نسبت به جذب بازیکنان جدید اقدام کنند. این در حالیست که تیم فولاد خوزستان طبق اعلام مدیرعامل باشگاه فولاد مشغول رایزنی با نفرات موردنظر کادر فنی است و از هفته آینده مشغول امضای قرارداد با این بازیکنان می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، دوره نقل و انتقالات تابستانی سال 99 لیگ برتر فوتبال ایران از تاریخ 6 شهریورماه آغاز شده است و تیم‌های حاضر در این مسابقات تا 29 آبان‌ماه فرصت خواهند داشت که نسبت به جابجایی بازیکن اقدام کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
0
0
برای آل کثیر آرزوی توفیق داریم بالاخره فصل گذشته همراه تیم بزرگ صنعت نفت تلاش کرد درسالهای پایانی فوتبالش برای او خاطرات خوبی آرزو میکنیم همواره صنعت نفت مهد آقای گلی لیگ برتر ایران بوده وهست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
0
0
آل کثیر در پرسپولیس نابود و بدنام خواهد شد مثل سایر بازیکنان خوزستانی که به دو تیم قرمز و آبی پیوستن . در اون دو تیم در زمین باندبازیه و راحت بازیکنای جدید را خراب میکنن .
نسیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
0
0
آل کثیر انتخاب اشتباهی داشته/ درست مثل بلبلی بازیکن فصل گذشته رشتی که رفت استقلال آه فولاد اون را گرفت بطوری که از یک بازیکن فیکس به بازیکن کاملا نیمکت نشین تبدیل شد
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
0
0
کاربرمحترم نسیم آل کثیر اگرقراربود بیاد فولاد صنعت نفت براش بهتربود چون نحوی بازی شکل بازی فولاد تهاجمی نیست این بخاطر فوتبال تدافعی است که هم تیم کم گل میزند وهم مهاجم فرصت گلی زنی چندانی پیدا نمیکند برای مثال به پریرا نگاه کن مثل یک دونده بایستی درکناره ها صاحب توپ شود تا بقیه اضافه شن درمجموع بعد صنعت برای آل کثیر قرمز یا آبی عطش اونو رفع میکرد۰
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها