به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۳۰۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

واگذاری باشگاه نفت مسجدسلیمان به تعویق افتاد

واگذاری باشگاه نفت مسجدسلیمان به تعویق افتاد

خوزستان اسپورت- با انتصاب‌های جدید در باشگاه نفت مسجدسلیمان به نظر می‌رسد واگذاری این باشگاه به زمان دیگری موکول شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از میزان، هدایت یزدی به سرعت جانشین مهران نصیریان‌دوست در باشگاه نفت مسجدسلیمان شد و مسئولیت این باشگاه را به عنوان سرپرست برعهده گرفت. این انتصاب نشان می‌دهد وزارت نفت فعلا برنامه‌ای برای واگذاری این باشگاه ندارد و به خوبی می‌داند انتقال مالکیت این باشگاه طبق قوانین پروسه‌ای زمان‌بر است.

به نظر می‌رسد قرار است باشگاه نفت مسجدسلیمان همچون باشگاه صنعت نفت آبادان که در خفا امور اداری خود را پشت سر می‌گذارد، همچنان تحت پوشش وزارت نفت باقی بماند تا ابتدا مقدمات واگذاری فراهم شود و پس از آن برای انتقال آن اقدامات اساسی صورت گیرد. به این ترتیب این تیم همچنان در فصل بعد نیز تحت پوشش وزارت نفت خواهد بود.

با این حال، نکته اینجا است که منابع مالی باشگاه نفت مسجدسلیمان تا حدودی تامین شده است. این باشگاه قرار است با کمک این منابع که آنها نیز با مساعدت وزارت نفت و البته طبق قوانین تامین شده فصل بعد را از نظر مالی سپری کند. هرچند منابع محدود است و نفتی‌ها فصل راحتی نخواهند داشت، ولی امیدوارند بتوانند همچنان لیگ برتری باقی بمانند.

از طرفی آنها علاوه بر مهدی تارتار گزینه‌های دیگری نیز برای هدایت تیم دارند. با این حال اولین پیشنهاد را به سرمربی سابق تیمشان دادند و امیدوارند با توجه به این که بخشی از منابع مالی را تامین کردند او حاضر به بازگشت شود ولی برخی پیشنهادات به تارتار از جمله شایعه توافق او با ذوب‌آهن، مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان را تا حدودی ناامید کرده است. از این رو گزینه‌های دیگری نیز دارند که در صورت جواب منفی تارتار با آنها برای سرمربیگری تیم وارد مذاکره شوند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
0
0
وزارت نفت تیمهای نفتی را بگردان گرفته نه واگذارشون میکنه نه حمایت کافی . میخواهد همچنان بصورت قطره چکانی به آنها گداگونه و تحقیر آمیز پول بده تا فقط نفس بکشن و موفقیتی کسب نکنن . زنگنه خدا فلجت کنه تا خونه نشین بشی و از وزارت بری.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
0
0
تا زمانی که نمایندگان بی بخار رو مردم پول پرست انتخاب میکنن بهتراز همینم نمیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۲
0
0
کلید موفقیت همدلی و امید وتلاشه بایستی خودتون تلاش کنید حالا نوبت شماست ازشماحرکت ازخدابرکت یاعلی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها