به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۳۰۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
تعداد نظرات: ۱۴ نظر

پایان دوره همکاری مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان

پایان دوره همکاری مدیران نفت مسجدسلیمان

خوزستان اسپورت- دوره فعالیت اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان به پایان رسید و باید منتظر تعیین تکلیف از سوی وزارت نفت باشند.

به گزارش خوزستان اسپورت، با انجام آخرین بازی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در جام حذفی،  قراردادهای اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل این باشگاه نیز به پایان رسید و آن‌ها باید منتظر تعیین تکلیف باشند.

با توجه به اینکه اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان کارمند وزارت نفت محسوب می‌شوند، این وزارت‌خانه برای ادامه یا قطع همکاری با آن‌ها تصمیم‌گیری خواهد کرد.

باشگاه نفت مسجدسلیمان همانند باشگاه صنعت‌نفت آبادان تابع قوانین و بخشنامه‌های وزارت نفت بوده و اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل این دو باشگاه لیگ برتری در ابتدای مسابقات هرسال برای مدت یک‌سال منصوب می‌شوند و با خاتمه‌ی لیگ قراردادهایشان نیز به پایان می‌رسد.

پس از خاتمه‌ی دوره فعالیت هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان، هدایت یزدی مدیرعامل اسبق این باشگاه بعنوان سرپرست مدیرعاملی منصوب شده است تا امور مربوط به حوزه مدیریت این باشگاه را انجام دهد.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست، بیژن زنگنه وزیر نفت ایران اخیراً اعلام کرده است با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی، ادامه تیمداری در لیگ حرفه‌ای برای این وزارت‌خانه امکان‌پذیر نیست و تیم‌های متعلق به وزارت نفت باید واگذار شوند. این قانون که در زمان فعالیت نمایندگان دوره‌ی قبلی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید، مشکلات زیادی برای تیم‌هایی چون صنعت‌نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان ایجاد کرده است.

در همین رابطه، وزیر نفت چندین بار اعلام کرد که این قانون را مجلس را مصوب کرده و او نیز موظف به اجرای آن است، مگر اینکه نمایندگان دوره‌ی فعلی مجلس با ارائه‌ی لایحه جدیدی به وزارت نفت مجوز تیمداری در سطح لیگ حرفه‌ای را بدهند.

تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان علیرغم مشکلات مالی زیادی که از این مصوبه‌ی مجلس متحمل شده‌اند، در نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال عملکرد قابل قبولی ارائه کردند و در نیمه بالای جدول رده‌بندی لیگ جای گرفتند.

به گزارش خوزستان اسپورت، پیش از این نیز اشاره کردیم که فصل آینده لیگ برتر احتمالاً از اوایل آبان‌ماه آغاز می‌شود و تسریع در تعیین وضعیت تیم‌های نفت مسجدسلیمان و صنعت‌نفت آبادان ضروری به‌نظر می‌رسد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
0
0
پس چرا وزارت ورزش که جزئی از دولت به این مصوبه عمل نمیکنه و در هر فصل دهها میلیارد تومان به دو تیم قرمز و آبی پایتخت پرداخت میکنه و هیچکس هم به روی خودش نمیاره . عجیبه وزارت نفت قانونگرا شده ولی در مورد بی قانونیها و اختلاسهای وزارت نفت خودشونو به کوچه علی چپ میزنن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
0
0
مشکل نفت م سلیمان رو حل کنید.حیفه تیم باشخصیت که اگرهم باخته کیسه گل نشده و برا خوزستان آبروداری کرده. نفت ابادان هم قراره منطقه آزاد بودجه بهشون بده. مهم مسجدسلیمان است شهر اولین ها. تاج .نفتون هوویت این دیارن .حیف
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
0
0
من باز هم میگم. امیدی به وزارت نفت نیست. تیم صنعت رو سریعا باید به منطقه آزاد اروند واگذار کنن و اسمش رو به اروند آبادان تغییر بدن.
اون تیم اروند خرمشهر لعنتی رو هم که در لیگ دو کلی باعث دردسر شد، منحلش کنن.
اما برای نفت مسجدسلیمان واقعا چیزی به ذهنم نمیرسه. فقط این که این تیم واقعا حیفه. کل لیگ گذشته رو با غیرت بازی کردن و ریالی دستمزد نگرفتن. خدا میدونه عاقبتش چی میشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
0
0
علی اقا نگران نفت مسجدسلیمان ابدا نباش چون شیران زاگرس با دندون هم که شده تیم حفظ میکنن . آدمش هم هست مشکلات اش داره حل میشه اما ما طرفداران فوتبال خوزستان بازهم قانع نیستیم چون حق مسجدسلیمان بیشتر است. فوتبال بواسطه ی نعمت مسجدسلیمان واردایران شد ولاغیر
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
0
0
در جواب علی : سلام ، با احترام به نظر شما ، بنده فکر نمی کنم منطقه آزاد اروند بتواند برای همیشه تیم داری کرده و متقبل هزینه های سنگین آن شود اولا که با توجه به تحریم ها که مخصوصا گریبان صنعت نفت و پتروشیمی و فولاد را گرفته و با توجه به اینکه اقتصاد ایران تک محصولی و به نفت و مشتقاتش وابسته است بنابر این فعالیت اقتصادی پولساز آنچنانی باقی نمی ماند که منطقه آزاد اروند از پس تیم داری بر آید و دوما این یک ضرر بزرگ را مثل یک تله برای تیم به همراه خواهد داشت چون اگر تیم از زیر نظر و مجموعه وزارت نفت خارج شود و بعدا منطقه آزاد بگوید تیمداری نخواهد کرد دیگر به هیچ عنوان وزارت نفت مسئولیت تیم را نخواهد پذیرفت حال آنکه اگر در آینده تحریم ها برداشته شود و تیم زیر نظر وزارت نفت باشد فعالیت های ورزشی تیم کمافی السابق ادامه خواهد یافت .
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
0
0
در مورد تیم نفت مسجد سلیمان نیز هیچ فرقی با نفت آبادان ندارد و تنها راه ادامه فعالیت های این دو تیم این است که مثل همیشه زیر نظر وزارت نفت باشند اگر هم می گویند که نفت آنچنانی بفروش نمی رسد که بخواهند تیمداری کنند جوابشان این است اولا از تعداد مدیران تیم بکاهید و هزینه ها را کمتر کنید و در ثانی فدراسیون فوتبال هزینه هاش را مخصوصا هزینه های سوگولیاش یعنی سرخابی ها را کاهش دهد و کجدار و مریض عمل کرده بلکه در آینده یک گشایشی پیش آید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
0
0
دوست عزیز وقتی نفت بشکه ای ۱۵۰ دلار هم بفروش میرفت هیچ تاج گلی سر تیم صنعت نزدند؟ همیشه سعی داشتند بافاصله این تیم را ضعیف نگهدارند هرگز حق این تیم مثلا مثل نفت تهران که چندین برابرصنعت هزینه میکرد رو بهش ندادند مشکل با آبادانه دوست عزیز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
0
0
این دوستی که معتقده منطقه آزاداروند توانایی تیمداری رو نداره بر اساس کدوم تحقیق واقعی وعلمی به راحتی این مجموعه بزرگ رو کنار میزاره دوست من در۵ سال گذشته وزارت پولی خرج تیم نکرده یعنی تهیه پول ازسایر منابع غیرنفتی و مورد بعد مسئله تحریم که گفتی این مسئله وقتی وجود هم نداشت ونفت بشکه یی ۱۵۰ دلار فروخته میشد چکار خاص و ویژه یی برای صنعت نفت و مردم آب انجام شد بله اتکاء به کلمات دهن پرکن یک بهانه ی تاریخی برعقب نگهداشتن تیم صنعت نفت وشهرآبادان بوده وهست مگر میشود وزارت پولی ندهد و بجای دیگرهم نه بگوئیم؟
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
0
0
ناشناس عزیز سلام ، بنده خودم هم توی همین سایت نوشتم که وقتی نفت بشکه ای ۱۵۰ دلار بود کارهای ضروری برای زیر ساخت های استان از جمله مشگل آب و فاضلاب روستاها و شهرهای استان نشد و هیچکدام از دولت های سر کار آمده به وعده های خود عمل نکردند در زمینه ورزش استادیوم آرنا فولاد ساخته شد دستشون درد نکنه ولی از اینکه می دیدم آبادان با اون همه قدمت در فوتبال هنوز هم توی اون استادیوم قدیمی زمان بچگی ما دارن توپ می زنند دل آدم به درد میاد و حقیقتا ناراحت کننده است ، دوست عزیز مشگل بوجود آمده از طرف تحریم ها فقط مربوط به وزارت نفت نیست بلکه مربوط به کل اقتصاد و بخش های مختلف اقتصادی کشور است از جمله مناطق آزاد ، حالا اگر شما فکر می کنید مناطق آزاد از وزارت نفت هم پولدارتر است دلیل بیاور خوشحال خواهم شد ، ترس بنده این است که تیم های نفتی خوزستان از هر دو طرف رانده و مانده شده و خدای نکرده به سرنوشت نفت تهران دچار شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
0
0
ضمن سلام من اینرا می پذیرم که هرگونه تغییر مالکیتی یک ریسک بزرگ است اما سالهاست که این سیاست کجدارومریض حاکم بر باشگاه صنعت نفت است که همه ساله همین منطقه آزاد کمک میکنند این وضع اسفبار بی پولی بجایی رسیده که ازسایر منابع پول تهیه میشود تا وضع همینجوری پا درهوا بماند بااحترام به هیئت مدیره ومدیرعامل باشگاه اونا اکثر کارمند وزارت هستند به نظرشما چه کسی این میان زیان میکند؟ آیا هواداران ومردمی که جز این فوتبال عشقی ندارند اصلی ترین بازندگان این وضع نیستندو با ادامه این وضع چه چیزی عاید باشگاه وهوادار خواهدشد اینکه بپذیریم ۸ سال دیگرهم در وضعیت بی پولی وناتوانی مالی باقی بمانیم وخوشحال باشیم اسم باشگاهمان صنعت نفت است؟ متاسفانه دستهایی درکاراست که گویا خواهان ضعف مالی باشگاه است ووو درمرکز استان هم بدلیلی که من نمیدانم یک صنعت نفت نیمه جان را بیشتراز یک تیم قدرتمند میخواهند مثال سادش درکمک مالی ازمرکز استان حتی مسجدسلیمان را ارجع به صنعت نفت میدانند وهزارویک قصه دیگر که بیشتر نبود ارتباط مدیران صنعت با مدیران استانی دارنده پولووو که برادر اگرنفت بشکه ای ۱۵۰۰ دلار هم بشود برای صنعت نفت پول نیست؟ ما ناگزیریم به تغییر مالکیت وساختار البته بنظرمن اینگونه است
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
0
0
ناشناس عزیز اصل کلام این است که مجلس جدید باید اون قانون من دراوردی را که مانع کمک وزارت نفت به دو تیم نفتی خوزستان می شود را لغو کند و یا حداقل برای این دو تیم استثنا قائل شوند و وزارت نفت باید در حد نیاز و معقول هزینه های این دو تیم را تقبل کند مگر می شود مردم آبادان و مسجدسلیمان از درآمدهای نفت فقط دود و دم و مریضی به آنها برسد ، باید حق به حقدار برسد و مسئولیت این دو تیم را بپذیرند این مثل این می ماند که پدری پولدار مسئولیت فرزندانش را نپذیرد و بعد بخواهند بندازند گردن یکی دیگر !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
0
0
آرزوی ماهم تثبت وضعیت مالی تیم بزرگ ومحبوب صنعت نفت آبادان است چه بهتر که وزارت نفت ازخواب زمستانی بیدارشود وبه وظیفه قانونی وتعریف شده اش درقبال این باشگاه شدیدا محبوب ودوست داشتنی عمل کند اما مادامی که دوستان ازمطیع بودن دریک پروسه اشتباه حرف میزنند این اتفاق سخت تر میشود انشالله که تمام مسئولین اول خودرا درقبال مردم وخدا مسئول بدانند ومطیع حق باشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
0
0
همانا مدام و هرساله مراسم دهه محرم را بجا می آوریم وانجام میدهیم که بگوئیم پیام امام حسین ع آزادگی بوده وبرتمام ماست که درحدخود این پیام را درزندگی فردی واجتماعی بکارببندیم همواره باید درسوی حق بود وخودرا درقبال این مردم نجیب وخدا مسئول دانست واگر قانونی یا مصوبه یی غلط است تمام تلاش خودرا بکارببریم که بسودحق ومردم اصلاح شود وبی شک کاری حسینی کرده ایم هرروز روز امتحان مااست حتی اگر به چیزها باورمند نیستیم آزاده گی را هرگز ازیادنبریم چون درقبال مردم وخدا مسئول هستیم به امید احقاق حق مردم آبادان وباشگاه صنعت نفت آبادان
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
0
0
امروز تاسوعا و فردا عاشوراست شهادت امام حسین ( ع ) و یاران با وفایش را به همه عاشقان اهل بیت تسلیت عرض می کنم ، عاشورا همش درس است درس آزادگی ، رشادت ، شهادت و .... ولی بنظر بنده بزرگترین درس آن که باعث شد امام حسین ( ع ) در ماه محرم الحرام راهی کربلا شود و خود و فرزندانش به شهادت برسند و خانواده اش به اسارت برده شوند این بوده که دین مردم را در خطر می دید زیرا یزید ابن معاویه لعنت الله علیه در لباس دین حکومت می کرد و علاوه بر اینکه شراب خوار و میمون باز ، بسیار پست فطرت بود ظلم ها و بدعت گذاریهای او در دین باعث می شد عده ای که پایه دینی ضعیفی داشتند و قدرت تشخیص این را نداشتند که گرگ را در لباس میش ببینند ظلم و ستم هایش را به پای دین نوشته ابتدا دین گریز و دین ستیز شده و در نهایت از دین خارج شوند سوال اینجاست که این مشکل فقط مربوط به آنزمان نیست بلکه از صدر اسلام تا کنون و در آینده ادامه خواهد داشت و درسی که امام حسین (ع) می دهد این است که اگر در اثر فشار و ظلم چنین افرادی دنیاتان را از دست دادید مواظب باشید آخرتتون را ازتون نگیرند و خسرالدنیا و الاخره نشوید و در ثانی در مقابل ظلم و ستم آنها بایستید و از حقتون دفاع کنید .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها