به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۰۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

عکس/شب خداحافظی تارتار با نفت مسجدسلیمان

عکس/شب خداحافظی تارتار با نفت مسجدسلیمان

خوزستان اسپورت- قرارداد همکاری سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به پایان رسید.

به گزارش خوزستان اسپورت، با انجام دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و نفت مسجدسلیمان در نیمه نهایی جام حذفی، قرارداد مهدی تارتار و باشگاه نفت به پایان رسید و این مربی با نفتی‌ها خداحافظی کرد.

نفت مسجدسلیمان در فصل طولانی 98-99 با هدایت مهدی تارتار چهره‌ای کاملاً متفاوت با لیگ هجدهم داشت، تیمی که در لیگ هجدهم همواره استرس سقوط داشت و در انتهای جدول برای ماندن در لیگ تلاش می‌کرد، پس از آمدن تارتار تبدیل به تیمی شد که یقه‌ی تمام مدعیان لیگ را می‌گرفت و هیچ حریفی نمی‌توانست به راحتی آن را شکست دهد.

زردپوشان نفت با هدایت تارتار به نیمه بالای جدول لیگ صعود کردند و در رده‌ی هشتم ایستادند، جایگاهی که کمتر کسی در ابتدای فصل آن را پیش‌بینی می‌کرد. نفت مسجدسلیمان همچنین در جام حذفی برای نخستین بار به مرحله نیمه نهایی راه یافت و اگر متولیان امر قبل از بازی با تراکتورسازی در پرداخت مطالبات بازیکنان کوتاهی نمی‌کردند، نفتی‌ها با روحیه‌ای بالاتر به مصاف تراکتورسازی می‌رفتند و چه بسا فینالیست هم می‌شدند.

با همه این تفاصیل، بهترین فصل ورزشی دوران فعالیت باشگاه نفت مسجدسلیمان از لحاظ نتایج کسب شده، پایانی تلخ برای بازیکنان این تیم داشت و آن‌ها را ناراضی از بدقولی‌‌ها و وعده وعیدهای انجام نشده راهی تعطیلات پایان فصل کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، با جدایی مهدی تارتار از تیم نفت مسجدسلیمان باز هم دوره‌ی بلاتکلیفی در این تیم آغاز شده است و باید دید برای فصل آینده تکلیف مالکیت، کادر مدیریت، کادر فنی و نقل‌وانتقالات این تیم چه خواهد شد.

نتایج قابل تحسین مهدی تارتار با نفت مسجدسلیمان که با بودجه‌ای محدود و بدون استفاده از بازیکنان میلیاردی یا بازیکنان خارجی رقم خورد، این واقعیت را نمایان ساخت که اگر مثل فصل گذشته در انتخاب سرمربی دقت لازم صورت پذیرد می‌توان به درخشش نفت مسجدسلیمان در فصل آینده نیز امیدوار شد، اما چنانچه انتخاب مربی جدید براساس معیارهای غیرفنی صورت گیرد، باز هم استرس سقوط بر اردوی نفت مسجدسلیمان سایه می‌اندازد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
نفت mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
0
0
حیف و صدحیف قدر چنین مربی ندونستید مسئولین مسجدسلیمان مبادا برید دنبال مربیای رفوزه . کاش اقای تارتار در تیم نفت بمونه هرچند با این مدیران سخت میشه چنین اتفاقی بیفته.
شیران زاگرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
0
0
فعلا بحث واگذاری و انحلال نفت است نه انتخاب سرمربی فصل جدید !!!!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
0
0
واقعا باید خون گریست به حال مردم خوزستان, خصوصا شهر مسجد سلیمان که این دلخوشی ناچیز را هم ازش گرفتند, امروزه در دنیا میلیاردها دلار هزینه می کنند تا لبخند و نشاط را بر جامعه ای حاکم کنند, اینجا گویی بر عکس است, میلیاردها دلار را بر باد می دهند تا شادی و نشاط را از مردم بگیرند. گویی سهم خوزستان فقط حمالی کردن و پاسبانی از نی و نفت و نیشکر است.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها