به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۰۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳
تعداد نظرات: ۹ نظر

تراکتور 1 – نفت 0؛ حذف نفتی‌ها در یک‌قدمی فینال

تراکتور 1 – نفت 0؛ حذف نفتی‌ها در یک‌قدمی فینال

خوزستان اسپورت
نیمه نهایی جام حذفی – استادیوم یادگار تبریز
چهارشنبه 5 شهریورماه 99 – ساعت 19:30
تراکتور تبریز 1 – نفت مسجدسلیمان 0
گل: سعید مهری (47)
داور: بیژن حیدری
کمک داوران: محمدرضا منصوری و آرمان اسعدی
اخراج: رضا اسدی (75- تراکتور)
اخطار: مهدی تیکدری (تراکتور) – علیرضا علیزاده، مجید عیدی (نفت)
بدون تماشاگر

تراکتور تبریز: محمدرضا اخباری، مهدی تیکدری، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده، سعید مهری (84- محمدرضا آزادی)، اکبر ایمانی، رضا اسدی، احسان حاج‌صفی، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی (81- میثم تیموری) و ساسان انصاری
سرمربی: ساکت الهامی

نفت مسجدسلیمان: حبیب فرعباسی، مجید عیدی، آرمان قاسمی، حامد نورمحمدی، پیام ملکیان، میثم نقی‌زاده (74- سعید آهنی)، علیرضا علیزاده، سجاد جعفری (84- احسان تأییدی)، حسین ابراهیمی (68- سعید کریمی)، امید سینگ (46- مهدی زبیدی) و میرهادی میرجوان
سرمربی: مهدی تارتار

خلاصه بازی
تیم نفت مسجدسلیمان علیرغم تمامی مشکلات مالی و بدقولی مسئولان در پرداخت مطالبات بازیکنان عازم تبریز شد تا در اولین بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل تیم پرمهره و متمول تراکتورسازی صف‌آرایی کند. مهدی تارتار برای این مسابقه از وجود صادق صادقی و احمد الجبوری به‌دلیل محرومیت بی‌بهره بود و ترکیب اصلی تیمش را در غیاب این دو بازیکن شکل داد. تراکتورسازی هم که در لیگ برتر موفق به کسب سهمیه آسیایی نشد، با تمامی نفرات اصلی‌اش بغیر از محمدرشید مظاهری دیدار نفت مسجدسلیمان آمد تا جواز صعود به فینال را کسب کند و یک گام به قهرمانی نزدیک شود.

نیمه اول مسابقه با حملات تراکتورسازی و ضدحملات تیم نفت همراه بود و دروازه‌بانان دو تیم در برخی صحنه‌ها ناجی دروازه تیم‌هایشان شدند. حبیب فرعباسی در دو صحنه متوالی ضربات رضا ساید و محمدرضا خانزاده را به کرنر فرستاد و آن سوی میدان هم محمدرضا اخباری سنگربان تراکتورسازی یک موقعبت تک‌به‌تک را از میرهادی میرجوان گرفت و 45 دقیقه نخست این بازی بدون گل خاتمه یافت.

قرمزپوشان تراکتورسازی در اولین صحنه از نیمه دوم دروازه نفت مسجدسلیمان را گشودند و گل زیبای سعید مهری در دقیقه 47 باعث افزایش حساسیت بازی شد. نفتی‌ها با این گل حالت تهاجمی به خود گرفتند و تلاش می‌کردند تا به دروازه تراکتورسازان نزدیک شوند. با اخراج رضا اسدی تراکتوری‌ها در 15 دقیقه پایانی 10 نفره شدند و ساکت الهامی برای حفظ نتیجه دست به تعویض‌های دفاعی زد.

حملات نفت در دقایق پایانی مسابقه البته ثمری نداشت و در نهایت تراکتورسازی با تک گل سعید مهری فینالیست جام حذفی شد.

شرح گل
1-0 (تراکتور): پاس پشت پای اشکان دژاگه در پشت محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان با ضربه تماشایی سعید مهری تبدبل به گل اول تراکتورسازی شد.

در حاشیه
* کوپال ناظمی که قرار بود این مسابقه را قضاوت کند، به‌دلیل مصدومیت جای خود را به بیژن حیدری داد و این داور همدانی بازی را سوت زد.
* پرچم‌هایی در خصوص ایام سوگواری امام حسین (ع) در ورزشگاه به اهتزاز در آمد.
* محمدرشید مظاهری دروازه‌بان اصلی تیم تراکتور حتی در فهرست 18 نفره تیمش قرار نداشت و محمدرضا اخباری درون دروازه قرار گرفت.
* مسابقه با دو دقیقه تاخیر آغاز شد.
* در دقیقه 15 حبیب فرعباسی دروازه‌بان تیم نفت مسجدسلیمان دچار مصدومیت جزیی شد و پس از مداوا به بازی برگشت.
* مسعود شجاعی، احسان حاج صفی و اشکان دژاگه سه کاپیتان سابق تیم ملی در ترکیب اصلی تیم تراکتور حضور داشتند.
* داور مسابقه قانون وقفه خنک کردن بازیکنان را در دقیقه 30 هر نیمه به اجرا گذاشت.
* در دقیقه 68 مسابقه مهدی تارتار سرمربی نفت مسجدسلیمان به مصدومیت اخباری دروازه‌بان تیم تراکتور معترض شد و معتقد بود که دروازه‌بان تراکتور در حال وقت تلف کردن است.
* رضا اسدی بازیکن تراکتورسازی دوبار به‌دلیل لمس توپ با دست از داور کارت زرد گرفت و با دریافت دومین اخطار در دقیقه 75 از میدان اخراج شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
0
0
خیلی خوب بود وخسته نباشید مردانه جنگیدید والحق خوب بود آقای تاتار واقعا خسته نباشی
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
0
0
خسته نباشید باختید ولی امروز نه ده روز پیش که چک حق حقوقتون پرداخت نشد.دمتون گرم، تارتار دوست داشتنی آخه انصافا این تاییدی رو از کجا پیدا کردید تیم نفت رو قبل از تراکتور ده نفره کردید ما هم کیف کردیم احسان تاییدی، تایید کردی باخت نفت رو !
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
0
0
تراکتور تیم نبود ولی تیم ما اصلا تو زمین نبود اون نفت رو هم زدنه از وزیر نفت تا افشین حیدری ....
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
0
0
تبریک به مسئولین ضد ورزش و تبریک به مدیران و هیات مدیره باشگاه که با ندادن پول بازیکنان روحیه تیمو خراب کردن تا حذف بشه بهرحال اگه تیم قهرمان میشد برای لیگ آسیا نیاز به بودجه زیادی داشت ولی الان که حذف شد خیال مسئولین شهری و استانی و مدیرای باشگاه راحت شد
نفت mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
0
0
بازی مساوی بود حداقل میتونستیم مساوی کنیم بازی به وقت اضافی و پنالتی بکشه .درکل خسته نباشید به بچه های تیم نفت و اقای تارتار که تا نیمه نهایی صعود کردند.
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
0
0
خدا قوت به تیم خوب نفت مسجد سلیمان که تا این مرحله بالا رفته بودن واقعا با دست خالی مردانه جنگیدن
غلامحسین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
0
0
باسلام... بچه ها خسته نباشید
ایمان منجزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
0
0
دمتون گرم و خسته نباشین . تشکر ویژه از حاج مهدی تارتار بابت همه زحماتی که کشید و مشکلاتی که تحمل کرد . تشکر از بازیکنای نفت یکسال طاقت فرسا داشتن . تاسف برای مسوولین که میتوانستند کمکی کنند اما کمک نکردند.
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
0
0
خسته نباشید واقعا خسته نباشید چونکه خوزستانم ثروتمنده، ولی محرومه ،ولی مظلومه ،ولی بی پوله !! ولی بی امکاناته و باید واسه بدست آوردن این ها باید زجر کشید باید جنگید بابت چیزی که حق مسلمته واسه همین میگم واقعا خسته نباشید دست همه تون و باید بوسید و واقعا خسته نباشید شبتون بخیر
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها