به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۰۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
تعداد نظرات: ۵ نظر

عیسی‌زاده: دوره مدیریت من تمام شده است

عیسی‌زاده: دوره مدیریت من تمام شده است

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان از پایان دوره مدیریت خود در این باشگاه خبر داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، علی عیسی‌زاده در گفت‌وگو با میزان در مورد استعفا از سمت مدیرعاملی باشگاه صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: من استعفا ندادم، بلکه دوره مدیریتم در باشگاه صنعت نفت تمام شده است. از این رو دیگر مدیرعامل این باشگاه نیستم. این فقط شامل حال من نمی‌شود و همه اعضای هیئت مدیره همین شرایط را دارند. این موضوع اختیاری نیست و استعفایی در کار نبوده است.

وی در پاسخ به این سوال که موضوع واگذار باشگاه صنعت نفت در چه مرحله‌ای است گفت: چندی پیش وزیر نفت بعد از جلسه هیئت دولت در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد دیگر نمی‌خواهد تیم‌داری کند. در نتیجه از دست ما کاری بر نمی‌آید. ما هم در این مورد چیزی زیادی نمی‌دانیم و به اندازه افکار عمومی در این خصوص اطلاع داریم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با توجه به پایان مدت همکاری با باشگاه صنعت نفت در خصوص وضعیت بازیکنان و مسائل مالی باشگاه تصریح کرد: مسائل مربوط به باشگاه طبق روال پیش می‌رود و همه حساب کتاب‌ها طبق برنامه قبلی انجام می‌شود. پرداختی بازیکنان با توجه به طلب و جرایمشان انجام می‌شود. این موضوع ربطی به واگذاری یا هر چیز دیگر ندارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
0
0
هر سال که لیگ تمام بشه همین حرف میزنی نزدیگ لیگ که شروع بشود برمیگردی و میگی که زمان زیادی نداریم و همه بازیکنان جا بجا شدن هرسال کارت همینه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
0
0
برادر شما مدیر عامل باشگاه بوده ای قطعا باید از افکار عمومی بیشتر بدانی
حسام بچاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
0
0
قدر شما را در زمان نبودتان بیشتر حس خواهیم کرد بهترین مدیر بعد از انقلاب که خیالمان در لیگ راحت بود ترس سقوط نداشتیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
0
0
کاربرمحترم آقای بچاری مدیرعامل صنعت ۸سال بوده ۲ باربه لیگ ۱ سقوط کرده طبق محاسبات شما لابد ۸سال دیگر اگر می ماند بشرط سقوط نکردن شاید درلیگ ششم میشدیم مثل زمان آقای علیرضا فیروزی درلیگ ومهمترش برادر هرسال میگن وقت نبود وپول نبود پس خوبه نه خوب نیست شما هشت سال دراین پست بودی باید باید حداقل یکبار سهمیه میگرفتی ؟ نه اینکه بعد ۸ سال میگید عملکردمون عالیه کدام مدیر لیگ برتری نزدیک به یک دهه درپستش باقی بوده وتازه بقام هفتمی لیگ هم افتخاربکند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
0
0
آقا حسام میشه بفرمائید چه رابطه ای با این مدیرعامل ناتوان داری و یا دنبال چه منافعی هستی که از یک مدیرعاملی که در نگه داشتن سرمربی موفق تیم ناتوان بود در جذب بودجه برای تیم ناتوان بود و بعد از رفتن اسکوچیچ با انتخاب یک سرمربی جوان که بطور شخصی دوسش داریم ولی برای هدایت صنعت نفت تجربه کافی نداشت تمام زحمات و جمع کردن امتیازات در نیم فصل اول را بباد داد و همین مدیرعامل را با مدیرعامل نفت مسجدسلیمان در نظر بگیر که علی رغم اینکه مثل صنعت نفت از وزارت نفت حمایت مالی چندانی نشد ولی با تلاش زیاد و ارتباطات مدیریتی هم منابع مالی بیشتری نسبت به مدیرعامل صنعت جذب کرد و پرداختهای بیشتری داشت و هم با اصرار و روشهای خاص مدیریتی تارتار فراری را راضی به ماندن کرد تا اینگونه هم رتبه جدولی خوبی کسب کند و هم به نیمه نهایی صعود کند ولی عیسی زاده جنابعالی علی رغم داشتن اسپانسری بنام منطقه آزاد و بدلیل نداشتن ارتباطات خوب با مدیریت استان و کشور و با انتخاب نابخردانه سراج هم باعث نتایج ضعیف در نیم فصل دوم شد و هم از جام حذفی حذف شد و در سالی که میتوانستیم فقط با دوتا برد دیگه آسیایی بشیم مارو از این حق دردسترس محروم کرد و در آخر هم به برکت امتیازات نیم فصل اول در رتبه هفتم قرار گرفتیم . بازم بیا و از این آقا دفاع کن . ما رو چی فرض کردی .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها