به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۳۰۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

جدایی عیسی‌زاده از باشگاه صنعت نفت آبادان

اعلام جدایی عیسی‌زاده از باشگاه نفت آبادان

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه صنعت‌نفت آبادان اعلام کرد که از این باشگاه جدا می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، علی عیسی‌زاده مدیرعامل باشگاه صنعت‌نفت آبادان در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی این شهرستان اعلام کرد که با پایان مسابقات لیگ برتر از نفت آبادان جدا شده است و برای فصل آینده مدیرعامل دیگری در این باشگاه فعالیت خواهد کرد.

عیسی‌زاده طی پنج دوره‌ی اخیر لیگ برتر فوتبال و پیش از آن در لیگ دسته اول مدیریت باشگاه صنعت‌نفت آبادان را عهده‌دار بوده است.

لازم به توضیح است، سیستم مدیریتی باشگاه صنعت‌نفت آبادان از لحاظ اداری به گونه‌ای است که اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه هرساله در ابتدای مسابقات برای مدت یک‌سال انتخاب می‌شوند و با خاتمه‌ی مسابقات لیگ قرارداد آن‌ها نیز به پایان می‌رسد و باید دوباره برای ادامه‌ی فعالیت قراردادهایشان تمدید شود.

 با خاتمه‌ی مسابقات نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران، قراردادهای این فصل مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه صنعت‌نفت آبادان نیز به اتمام رسیده است و اکنون برای فصل آینده باید دید چه تصمیماتی در این باشگاه اتخاذ می‌شود.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست، وزیر نفت اخیراً اعلام کرده است که این وزارت‌خانه براساس مصوبه‌های مجلس شورای اسلامی از امسال نمی‌تواند در سطح حرفه‌ای تیمداری کند و باشگاه‌های نفتی باید واگذار شوند.

تیم صنعت‌نفت آبادان در لیگ نوزدهم نسبت به سال‌های گذشته نتایج بهتری کسب کرد و در رده‌ی هفتم جدول قرار گرفت، اما ظاهراً با نواخته شدن سوت پایان مسابقات لیگ برتر ایران، باز هم دوره بلاتکلیفی و نامشخص بودن وضعیت مالکیت و مدیریت تیم محبوب آبادانی‌ها آغاز شده است و هواداران این تیم باید برای مدتی پیگیر اخبار مربوط به تعیین تکلیف هیئت مدیره و مدیرعامل باشند.

به گزارش خوزستان اسپورت، با توجه به اینکه لیگ بیستم احتمالاً از اوایل آبان‌ماه آغاز خواهد شد، تسریع در تعیین وضعیت باشگاه صنعت‌نفت آبادان ضروری به‌نظر می‌رسد و این تیم ریشه‌دار جنوبی نباید همچون سنوات گذشته زمان زیادی را بلاتکلیف بماند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
0
0
واقعا جای تاسف داره که هر سال باید با احساسات مردم یک شهر بازی کنند، آیا واقعا روزی میرسه که صنعت نفت آبادان بدون دغدغه و مثل دیگر تیم ها پا به مسابقات بذاره یا واقعا باید از هم چیز دست کشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
0
0
ما هواداران تیم بزرگ صنعت از شخصی که با جان ودل وتعصب به عنوان مدیر عامل انتخاب شود به گرمی استقبال میکنیم ولی این شخص باید سریع انتخاب شود تا اعضاء وکادر جدید را معرفی کند از اقای عیسی زاده هم به خاطر کارها وتلاشهای گذشته تشکر میکنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
0
0
حالا هنوز معلوم نیست مدیر محترم پخش با استعفای همتون باهم موافق باشه باید دید آخرش چی میشه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
0
0
دوستان مشکل امروز صنعت نفت بودن یا نبودن مدیرعامل نیست مشکل تعیین تکلیف شدن صنعت نفته که آیا وزارت نفت میخواد تیمداری کنه یا نه در غیر اینصورت اگر بهترین مدیرعاملهای ایران را هم بیارن باز همین وضعیت ادامه خواهد یافت ضمن اینکه از رفتن عیسی زاده کاملا خوشحالیم ولی تیم باید تعیین تکلیف بشه . یا باید در وزارت نفت بماند و کاملا حمایت مالی بشه و یا به بخش خصوصی واگذاربشه .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها