به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۰۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

پاشایی: برای بازی مقابل تراکتور آماده هستیم

پاشایی: برای بازی مقابل تراکتور آماده هستیم

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: درست است که مشکلاتی داشتیم اما امیدوارم این مشکلات باعث نشود که در بازی فردا نتیجه بدی بگیریم یا ضعیف بازی کنیم. مصمم هستیم با وجود بازیکنان بسیار خوبی که تراکتور دارد، نتیجه لازم را کسب کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، حسین پاشایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتور در نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال کشور اظهار داشت: فکر می‌کنم حضور در جمع 4 تیم پایانی جام حذفی می‌تواند یک خبر خوش و افتخاری برای تیم نفت مسجدسلیمان و مردم عزیز، خونگرم و دوست داشتنی این شهر باشد.

وی افزود: علی‌رغم این که در جمع 4 تیم برتر حضور داریم، متأسفانه با اتفاقاتی که قبل از بازی با پارس جنوبی جم رخ داد و با توجه به مشکلات مالی، ما بعد از این بازی تمرین خاصی انجام ندادیم. در 3 روز اول بازیکنان حاضر به تمرین نشدند. روز گذشته نیز با 4-5 نفر از بازیکنان خوزستانی تمرین کردیم. امروز هم خدا را شکر بچه‌ها قبول کردند و تمرین نصف و نیمه‌ای در تهران انجام دادیم.

مربی تیم نفت مسجدسلیمان ادامه داد: تمام سعی و تلاش ما این است که بتوانیم با توجه به مشکلات زیادی که داشتیم، بازی فردا را با پیروزی پشت سر گذاشته و به فینال برسیم. تیم تراکتور هم یک تیم خیلی خوب، قابل‌احترام و بزرگ در کشور ما بوده و دارای باشگاه قدیمی و دوست داشتنی است. اما ما هم نفت مسجدسلیمان هستیم و فکر می‌کنم همان شانسی که تراکتور در بازی فردا برای خود قائل است، به همان اندازه نیز ما شانس داریم.

پاشایی با اشاره به تأثیر حضور مهدی تارتار در نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم با یک بازی خوب و فداکارانه، بازی فردا را به نفع خودمان تمام کنیم و به فینال مسابقات راه پیدا کنیم. جا دارد از همه بچه‌های تیم نفت مسجدسلیمان که واقعاً امسال با تمام مشکلات و کم‌وکاستی‌ها نتایج خیلی خوبی گرفتند، تشکر کنم. حضور آقای تارتار در این تیم نیز باعث طراوت و شادی در شهر مسجدسلیمان بود.

وی افزود: نتایج کسب‌شده و ساختار ایجادشده در نفت مسجدسلیمان به همراه صحبت‌هایی که مردم به خصوص دوستداران فوتبال در مسجدسلیمان انجام می‌دهند نیز تأییدکننده مطلبی است که گفتم. در هر حال بچه‌ها آماده هستند تا با توجه تمام مشکلات بازی فردا را با پیروزی پشت سر بگذارند.

مربی نفت مسجدسلیمان در خصوص تاکتیک تیمش در بازی مقابل تراکتور خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم امسال با نتایجی که نفت مسجدسلیمان کسب کرده، حضورش در جمع 4 تیم برتر مسابقات چیز عجیبی باشد. تیم ما ساختاری بسیار قوی داشت. درست است که مشکلاتی هم داشتیم اما امیدوارم این مشکلات باعث نشود که در بازی فردا نتیجه بدی بگیریم یا ضعیف بازی کنیم. مصمم هستیم با وجود بازیکنان بسیار خوبی که تراکتور دارد، نتیجه لازم را کسب کنیم.

پاشایی ادامه داد: همان‌طور که گفتم، به همان اندازه که تراکتور برای خودش شانس قائل است، ما هم شانس داریم. بر همین اساس فردا برای برد به میدان می‌رویم. با توجه به تاکتیک‌هایی که آقای تارتار قبل از بازی به بازیکنان گوشزد می‌کند، فکر می‌کنم یک بازی منسجم و هجومی ارائه می‌کنیم.

وی در پایان در خصوص وضعیت بازیکنان مصدوم و محروم تیمش برای بازی فردا گفت: در بازی فردا الجبوری و صادقی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. مصدوم خاصی هم نداریم اما عباس عسگری از اول فصل مصدوم شد ولی خدا را شکر با تیم تمرین می‌کند با این حال نمی‌تواند در بازی فردا تیممان را همراهی کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
0
0
خدایا اینها نمیخوان نفت قهرمان بشه خدایا تو قهرمانش کن هرچه توپ تیمهای حریف میزنند بره بیرون هرچه توپ تیم نفت بزنه شانسکی بره تو دروازه حریفان تا این مسئولان انگشت به دهن بمونند یا سلطون ابراهیم ی بره به نذرت کمک کن
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
0
0
دیشب در برنامه ورزش شبکه 3 آقای میثاقی «تیشتر» تا رسید گفت پس فردا بازی دربی «استقلال و پیروزی» است. در حالی که از بازی نفت مسجد و تراکتور حرفی نزد. در شبکه ورزش، آقای میر و عبدالهیان «پرسپولیسی های بدبخت فلکزده» فقط از پرسپولیس میگویند. و نه از تیمهای خوزستانی. واقعاً شرم آور است. ننگ آور است. که چرا فقط از تیم پرسپولیس ، لُنگ حرف میزنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
0
0
خبر واگذاری تیم های نفتی در روز بازی مهم نفت مسجدسلیمان وترکتور بی شک یکی از عوامل تضعیف روحیه ی بازیکنان مسجدسلیمان است واقعا این فوتبال ناپاک به کجا میرود؟ حالا نوبت نشان دادن غیرت مسئولین فوتبال خوزستان و استاندار است که این دوتیم نفتی پرطرفدار موردحمایت واقعی قرار دهند۰ به امید پیروزی نفت مسجد سلیمان درجام حذفی واعتلا وسربلندی نام خوزستان زر خیز
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
0
0
وقتی مسولان خبرنگاران خوزستانی تعصبی به تیم های خودمون ندارن شما توقع از کی دارین
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها