به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۳۰۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
تعداد نظرات: ۷ نظر

فولاد نوین؛ تیم شایسته‌ای که از صعود باز ماند

فولاد نوین؛ تیم شایسته‌ای که از صعود باز ماند

خوزستان اسپورت- پس از سپری کردن یک فصل درخشان در لیگ دسته دوم، تیم فولادنوین اهواز در آخرین شب مسابقات از صعود باز ماند.

به گزارش خوزستان اسپورت، در شب راه‌یابی استقلال ملاثانی به لیگ دسته اول، میان خوشحالی هواداران فوتبال خوزستان از صعود آبی‌پوشان، یک حسرت بزرگ هم بابت جا ماندن تیم شایسته‌ی فولادنوین از پرواز به لیگ دسته اول برای فوتبالدوستان دیار کارون باقی ماند.

تیم فولادنوین اهواز، در تابستان سال 98، به‌دلیل تأخیر در تعیین بودجه و آغاز تمرینات، دیرتر از سایر تیم‌های لیگ دسته دوم کارش را آغاز کرد. حسن هوری، سنگربان اسبق فوتبال خوزستان، مسئولیت آماده‌سازی فولادنوین را عهده‌دار شد و هفته به هفته تیم بهتری را به مصاف حریفان فرستاد.

سرخ‌پوشان فولادنوین، به دلیل تأخیر اجباری در آغاز تمرینات، در چهار هفته‌ی ابتدایی لیگ طعم برد را احساس نکردند، اما از هفته پنجم به بعد اوضاع کاملاً تغییر یافت، چهره‌ی واقعی فولادنوین از این هفته نمایان شد.

حسن هوری، اسکلت‌بندی تیمش را براساس استفاده از بازیکنان بومی بنیان نهاده بود، اغلب نفرات فولادنوین را بازیکنان خروجی آکادمی فولاد خوزستان تشکیل می‌دادند، ضمن اینکه چند بازیکن باتجربه‌ی بومی نیز آن‌ها را در مصاف با حریفان همراهی می‌کردند تا توازن در تیم برقرار شود. فولادنوین از هفته پنجم راه افتاد و در ادامه‌ی فصل بیشترین گل‌ها را وارد دروازه‌ی حریفان کرد و در شب پایانی هم با غلبه بر خیبر خرم‌آباد این تیم لرستانی را از صدر جدول پایین آورد و به صعود استقلال ملاثانی کمک کرد.

فولادنوین اهواز، در نهایت برای صعود فقط یک امتیاز کم آورد، امتیازی که شاید بی‌ربط با تیم کارون اروند خرمشهر نماینده‌ی نیمه راه فوتبال خوزستان نبود. اروندی‌ها در اولین بازی خانگی این فصل از لیگ دسته دوم مقابل فولادنوین که هنوز به هماهنگی نرسیده بود پیروز شدند اما در مصاف با سایر تیم‌های مدعی شکست خوردند و سپس به‌دلیل مشکلات مالی از گردونه‌ی بازی‌ها کنار رفتند.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست، دانستن این نکته شاید جالب باشد که اگر تیم کارون اروند خرمشهر در فصل اخیر لیگ دسته دوم شرکت نمی‌کرد، یا چنانچه تمامی نتایج این تیم به‌دلیل کناره‌گیری از مسابقات حذف می‌شد، آن‌گاه فولادنوین اهواز و استقلال ملاثانی از گروه الف صعود می‌کردند و تیم شهرداری آستارا هیچ‌گاه به پلی‌اف نمی‌رسید.

تیم فولادنوین اهواز که پس از فروش امتیاز لیگ برتری‌اش به استقلال اهواز در سال 94 به لیگ دسته دوم بازگشت، برای پنجمین سال متوالی در لیگ دسته دوم حضور یافت، بهترین عملکردش را طی پنج سال حضور متوالی به نمایش گذاشت، اما شانس با این تیم یار نبود و در آخرین شب مسابقات در عین شایستگی از صعود باز ماند.

به گزارش خوزستان اسپورت، نمایش خوب فولادنوین در این فصل از مسابقات لیگ 2 نشان دهنده‌ی این واقعیت است که این تیم اهوازی در صورت حفظ اسکلت‌بندی و تقویت در برخی از پست‌ها می‌تواند جزو مدعیان اصلی قهرمانی فصل آینده لیگ دسته دوم باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
غلامحسین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
0
0
باسلام وخسته نباشید ب مجموعه فولانوین باشرف.. ازنظر ما شما قهرمانید. خیر نبیند اروند خرمشهر نابودتان کرد. امیدوارم نام اروند ازصفحه فوتبال نابود شود. چون مدتهاست کاربر محترمی بنام فریدون هشدار مصیبت اروند خرمشهر دربازی آخر در حق فولادنوین را داده بود و همینطور هم شد.
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
0
0
واقعا تیم خوبیه فولاد نوین حیف صعود نکرد
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
0
0
ممنون ازخوزستان اسپرت عزیزکه امروز عملکرد هر دوتیم شایسته استان رو به رشته تحلیل درآوردند، فولادنوینی ها برای ما مردم خوزستان قهرمان هستن چراکه تا اخرین لحظه برای صعود جنگیدن وتیم های مدعی روشکست دادن، به امید اینکه ترکیب تیم حفظ و بیشتر تقویت بشه تا درفصل آینده شاهد صعودتان باشیم، همیشه خوزستانی ها از خودی ها ضربه میخورن و متاسفانه این بارهم طعم تلخ این ضربه به قیمت عدم صعود فولادنوین بدست تیم کارون اروند با کناره گیری از لیگ بود
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
0
0
کاش به جای اس اس ملاثانی فولاد نوین صعود میکرد دسته یک چون از نظر امکانات و میزبانی از لحاظ استادیوم نسبت به ملاثانی که یک شهر دور افتاده است و فاقد امکانات میباشد بهتر بود
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
0
0
اقا محمد فکرکنم خیلی از دنیا پرت هستی . دورافتاده به منطقه ای میگن که هیچ نشانی از آبادی نداره نه به شهری که دقیقا در مرکز استان است!
خیلی وقته داری حرص میخوری که استقلال ملاثانی نیاد بالا دقیق یادم هست بعداز بازی شهیدقندی و استقلال بهانه ات این بود که ممکنه تیم یزد صعود کنه! الان که استقلال صعود کرد معلوم شد نگرانیت این بوده که مبادا استقلال صعود کنه!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
0
0
آقا رضا جوجه را آخر پاییز میشمارن مطمئن باش که تیمهای قدری داخل دسته یک هستن و زنگ تفریح مبشه
فریدون
|
Germany
|
۰۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
0
0
ممنون ازپیشکسوت عزیز آقای غلامحسین حیدری بخاطر صداقت کلامشان،،،،، انصافا حیف شد که فولادنوین به رغم داشتن شایستگی ازصعودبازماند وهمه فوتبالدوستان خوزستانی ناراحت ازاین ماجرا،،،، عزیزان پرونده این ماراتن بسته شد،،،، بیاییم ازآقای حسن هوری بازیکنان مدیریت وهمه عوامل فولادنوین تشکرکنیم،،، خستگی را ازاین عزیزان بزداییم،،،،و ازآنها بخواهیم ازهم اکنون خود را برای فصل آینده آماده کنند وبااختلاف امتیاز ازسایر مدعیان بعنوان تیم اول به لیگ یک صعود کنند،،،،،یقینا همه هواداران میدانند بااین صعود خلا بین تیم فولاد خوزستان وامیدهایش اینگونه پر میشود،،،،عزیزان زمان را ازدست ندهید،،،،، مجددا صعود استقلال ملاثانی را تبریک میگویم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها