به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۳۰۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵

رکورد گلزنی مهاجم فولاد به تعویق افتاد

رکورد گلزنی مهاجم فولاد به تعویق افتاد

خوزستان اسپورت- مهاجم برزیلی فولاد خوزستان در پنج هفته پایانی لیگ نوزدهم موفق به گلزنی و شکستن رکورد هموطن خود نشد.

به گزارش خوزستان اسپورت، لوسیانو پریرا مهاجم باتجربه‌ی تیم فولاد خوزستان پس از آن‌که دروازه‌ی نساجی را در بازی معوقه لیگ نوزدهم گشود، پنج بازی فرصت داشت که دو گل دیگر وارد دروازه حریفان کند و عنوان بهترین گلزن خارجی لیگ ایران را به خود اختصاص دهد.

بخت و اقبال اما با این بازیکن گلزن همراه نشد و لوسیانو پریرا علیرغم تلاشی که داشت در پنج بازی پایانی مقابل گل‌گهر، سایپا، نفت، پارس جنوبی و تراکتورسازی نتوانست تور دروازه‌ی حریفان را به لرزه در بیاورد.

بدین ترتیب عنوان بهترین گلزن خارجی تاریخ لیگ در اختیار لوسیانو ادینهو بازیکن اسبق تیم‌های مس و تراکتورسازی باقی ماند اما لوسیانو پریرا هنوز فرصت خواهد داشت که در فصل آینده تعداد گل‌هایش را افزایش دهد و از ادینهو سبقت بگیرد.

لوسیانو ادینهو در 6 سال 82 گل با پیراهن تیم‌های مس کرمان و تراکتورسازی تبریز به ثمر رساند و سه سال پیش لیگ ایران را برای همیشه ترک گفت.

این در حالیست که لوسیانو پریرا در 8 سال موفق به زدن 81 گل با پیراهن تیم‌های فولاد خوزستان، نفت آبادان، گسترش فولاد تبریز و سپاهان اصفهان شده و این فرصت را خواهد داشت که فصل آینده در لباس فولاد خوزستان رکورد بهترین گلزن خارجی لیگ را به‌نام خودش ثبت کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، لوسیانو پریرا چندی پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرد: «امیدوارم در لیگ ایران 100 گله شوم و رسیدن به این هدف دور از دسترس نیست.»

باید دید فصل آینده گل‌های این مهاجم بااخلاق برزیلی چه تعداد افزایش خواهد یافت و آیا دوباره عنوان آقای گل لیگ ایران را کسب می‌کند؟

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها