به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۳۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰
تعداد نظرات: ۷ نظر
رئیس هیات مدیره باشگاه نفت آبادان:

مقایسه غرامت اسکوچیچ با ویلموتس خنده‌دار است

مقایسه غرامت اسکوچیچ با ویلموتس خنده‌دار است

خوزستان اسپورت- رئیس هیات مدیره باشگاه صنعت نفت با بیان اینکه این باشگاه بعد از پیگیری شکایت از دراگان اسکوچیچ به فیفا تحت فشار قرار گرفته بود، گفت: مقایسه غرامت اسکوچیچ با مارک ویلموتس خنده دار است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از مهر، حسن نصراصفهانی با اشاره به شرایطی که صنعت نفت آبادان در لیگ نوزدهم داشت، تاکید کرد که هدف این تیم کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بود. نصراصفهانی با بیان اینکه نحوه هزینه کردن باشگاه هایی مثل سپاهان و مس برای نفتی‌ها جای سئوال دارد، شرایط ادامه کار بهنام سراج با صنعت نفت برای فصل بعد را اعلام کرد.

صنعت نفت لیگ نوزدهم را با جایگاه هفتمی به پایان رساند. آیا از این جایگاه رضایت دارید؟
ما امسال برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برنامه ریزی کرده بودیم. متاسفانه فراز و نشیب زیادی داشتیم که مهمترین عامل آن، بحث جدایی دراگان اسکوچیچ و مشکلاتی بود که با رفتن او و حتی قبل از آن با مطرح کردن بحث جدایی اش ایجاد شد. این مسئله باعث شد تا تیم دچار چالش شود. مشکلات عدیده مالی هم داشتیم که هنوز هم ادامه دارد. به هر حال با این شرایط جایگاه هفتم را جایگاه نسبتا مناسبی برای تیم می‌دانیم.

شما همواره در طول این فصل از مشکلات مالی گلایه کردید. چرا برای حل این مشکلات اقدام خاصی از سوی مدیران باشگاه صورت نگرفت؟
باید این موضوع را ریشه یابی کنیم. مشکل مالی صنعت نفت از آنجا ناشی می‌شود که قانونی تصویب شد که بر اساس آن کمک دولت به تیم های حرفه‌ای ممنوع است. زمانی که در لیگ دسته اول بودیم مشکلی برای کمک نبود چون آن لیگ شامل فوتبال حرفه ای نمی‌شود ولی در لیگ برتر محدودیت وجود دارد. در این چند سال در لیگ برتر از طریق اسپانسر، نیازهای مالی را تامین می‌کردیم ولی این فصل مشکلات مختلفی برای اسپانسرها پیدا شد بخصوص با شیوع کرونا.

در حالی از ممنوعیت دولت و شرکت های دولتی برای هزینه در فوتبال حرفه ای صحبت می‌کنید که تیم هایی مثل سپاهان یا مس به راحتی بودجه خود را تامین می‌کنند. تفاوت تیم های نفتی با آن شرکت‌ها در چیست؟
نمی‌خواهم به این موضوع ورود کنم ولی برای ما هم جای سئوال دارد. ما زیر مجموعه وزارت نفت هستیم و آن تیم‌ها هم زیر مجموعه وزارت صمت. این دوگانگی هم برای ما، بازیکنان و هواداران صنعت نفت وجود دارد. هنوز نتوانسته ایم متوجه دلیلش شویم.

آیا برنامه هایتان را برای فصل بعد پیش بینی کرده‌اید؟
هیات مدیره جلساتی داشته و تکالیفش را به مدیرعامل ابلاغ کرده است.

بهنام سراج فصل آینده هم سرمربی صنعت نفت می‌ماند؟
بستگی دارد. هم باید آقای سراج تمایل داشته باشد و هم اینکه کمیته فنی شرایط را بررسی می‌کند.

هفته گذشته بهنام سراج به شدت از داوری ها و اتفاقات پشت پرده فوتبال گلایه داشت. آیا با او در این خصوص صحبتی داشتید؟
خود آقای سراج بعد از بازی با شاهین توضیحاتی داد و ابهامات رفع شد. ناراحتی سراج از رفتارها و مباحثی بود که در فضای مجازی علیه او و تیم صنعت نفت شکل گرفته بود. تمام بحث و همت سراج این است که صنعت نفت تقویت شود و مباحثی که باعث تضعیف تیم می‌شود، مطرح نشود. سراج در دوران بازیگری هم انسان اخلاق مداری بود و الان هم کاملا حرفه ای و با اخلاق است.

ادعای سراج قبل از بازی با شاهین این مسئله را به ذهن متبادر می‌کرد که شاید به خاطر پیگیری شکایت از دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی در فیفا، باشگاه صنعت نفت از سوی فدراسیون تحت فشار قرار گرفته است.
باید بگویم با ما سر ماجرای شکایت از اسکوچیچ نامهربانی های زیادی شد در حالی که دنبال حقمان بودیم. این نامهربانی ها متوقف نمی‌شود. یکسری مشکلات هست. بعضی‌ها انتظار داشتند ما دنبال حقمان نرویم و چشممان را روی توافقی که با اسکوچیچ داشتیم، ببندیم. ولی برای اینکه به حقوق باشگاه صنعت نفت پایبند باشیم، شکایتمان را عملیاتی کردیم و تا انتها هم پیگیر هستیم.

اخیرا مسئولان فدراسیون هم اعلام کرده بودند فیفا از تعجب صنعت نفت از اسکوچیچ تعجب کرده است. نظر شما چیست؟
باید بگویم ادعای غرامت ما از اسکوچیچ در مقایسه با غرامتی که ویلموتس به فدراسیون تحمیل کرد، خنده‌دار است ولی همانطور که گفتم هدف ما از شکایت این بود که حقانیت تیم را ثابت کنیم و حکم را هم گرفتیم. ادعای ما گرفتن 140 هزار دلار از اسکوچیچ بود که فیفا تقریبا 50 درصد آنرا تایید کرد. برای ما اصل حکم مهم بود.

آیا ممکن است اسکوچیچ از نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران محروم شود؟
فیفا تا 17 شهریور به اسکوچیچ برای پرداخت این غرامت مهلت داده است. اگر این غرامت پرداخت نشود، فیفا قوانین خودش را اجرا می‌کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
0
0
تا ریال اخر و سنت اخر و از اسکوهیچ بگیرید یادم نمیره کابوس مربی گری ش و در فولاد و بابت دستمزدی که بابت قراردادش قرار بود از فولاد بگیره ولی با توجه به نتایج ضعیفش حاضر به ترک تیم نمیشد حتی سپاهان بهش گفته بود ترک تیم کن و با ما قرارداد ببندد حاضر نمیشد پس لطفا گذشت نکنید و مثل همه خارجی ها مثل قانون برخورد کنید باهاشون
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
0
0
آرزو میکنم اسکوچیچ تا ۱۷ شهریور غرامت صنعت نفت آبادان رو پرداخت نکنه تا هم از مربیگری تیم ملی محروم بشه و هم فدراسیون "مربی دزد" و بی کفایت فوتبال جریمه بشه.خدا جای حق نشسته.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
0
0
هنوز تکلیف تیم مشخص نشده شما جلسه گذاشتید برای چی واقعا شما چرا درتیم ماندید وقتی بودجه نیست هواداران شما را نمیخاهند بعد شما میگویی سراج میماند بابا عجب رویی دارید موش تو سوراخش نمیرفت جارو به دمش می بست
بهنام طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
0
0
اقای نصر درجواب سئوال خبرنگار درمورد تعجب فیفا ازشکایت صنعت میفرمودید ماهنوز شکایت را ارسال نکردیم پس چطوری فیفا تعجب کرده وباید علیه سخنگوی فدراسیون شکایت میکردید تاایشون دیگه توهم نزنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
0
0
کاش بجای داستان هزارویک شب غرامت اسکوچیچ شما که ازاعضای هیئت مدیره هستی شفاف سازی میکردید و میزان واقعی بدهکاری باشگاه را باعدد و رقم به عموم مردم آبادان وبرای شفاف سازی در افکارعمومی اعلام میکردید تامشخص شود دراین قریب به ۵ یا۶سال بیلان کاری شما به ویژه دربخش بدهکاریهای معوق چه عددی است واستاد اصلا معلوم نیست شما درباشگاه بمانید که صحبت از ماندن مجدد سراج هم کردی؟ ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
0
0
هنوز تکلیف باشگاه نامشخصه؟ بعد آقایونی که معلوم نیست درباشگاه باشند یا نه؟ درمورد ابقا مجدد سراج حرف زدند؟ واقعا مضحکه خنده داره شمااول برادریت را ثایت بکن بعد دنبال ارت پدرت باش؟ پول که ندارید و هوادارهم چشم دیدن شما رو نداره به عالم وآدم بدهکارید بعد لابد باسراج شق القمر کردید که دنبال نگهداشتن او هستید ؟
ناشناس
|
United States of America
|
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
0
0
۱ که آقایون در بالاترین سطح فوتبال کشور که مدام درس فوتبال پاک را به باشگاهها گوش زد میکنند اینچنین دارن از یک آدم دروغگو و حیله گر حمایت میکنند و باشگاه صنعت نفت را در گرفتن حق قانونیش تهدید میکنند یقین داریم که این آدم دروغگو اگر بجای سرهم کردن چندتا دروغ که خانمم مریضه و میخواهم برای معالجه او مدتی فوتبال را کنار بگذارم و وقتم را آزاد کنم و باشگاه از او تعهد نمی گرفت که حداقل تا پایان لیگ در ایران فعالیت نکند و او هم نمی پذیرفت وصادقانه حقیقت را به آنها میگفت و بعنوان یک سرمربی حرفه ای عمل میکرد مطمئنا صنعت نفت این تیم کهنسال هم که از بدو تأسیس تیم ملی بیشترین بازیکن را در اختیار آن قرار داده علیه او شکایت نمیکرد اسکوچیچ این اولین بار نیست که به فوتبال کشور خیانت کرده و یقینا آخرین بار او هم نخواهد بود ولی باید بداند که حساب تیم ملی از باشگاه جداست.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها