به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۰۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

نسخه ایرانی نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان

نسخه ایرانی نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان

خوزستان اسپورت- تیم‌های نفت مسجدسلیمان و صنعت‌نفت آبادان در فصل آینده لیگ برتر فوتبال با ترکیب صددرصد ایرانی به میدان خواهند رفت.

به گزارش خوزستان اسپورت، سازمان لیگ فوتبال اواخر هفته گذشته قانون جدیدی را مصوب کرد که بموجب آن استخدام بازیکنان و مربیان جدید خارجی در فصل آینده لیگ برتر ممنوع است و تیم‌های لیگ برتری فقط می‌توانند قراردادهای نفرات خارجی فصل گذشته را تمدید کنند.

تصویب این قانون باعث می‌شود که تیم‌های نفت مسجدسلیمان و صنعت‌نفت آبادان در فصل 1399-1400 لیگ برتر با ترکیب صددرصد ایرانی در مسابقات حاضر شوند و همانند سال گذشته بدون بازیکن خارجی به میدان بروند.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست، در فصل اخیر لیگ برتر ایران 12 تیم از بازیکنان خارجی بهره می‌بردند و 4 تیم صنعت‌نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان، سایپا تهران و نساجی مازندران بدون بازیکن خارجی به میدان رفتند.

این 4 تیم و البته 2 تیم مس رفسنجان و آلومینیوم اراک که از لیگ دسته اول صعود کرده‌اند، فصل آینده نیز با نسخه‌ای کاملا ایرانی در مسابقات حاضر می‌شوند، اما 10 تیم دیگر فرصت تمدید قرارداد با نفرات خارجی را خواهند داشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
0
0
خیلی بهتر شد لااقل دیگه نمی تونن رو مربی وبازیکنان درجه چهار دلار بخورن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
0
0
نفت ابادان دربحث سرمربی که ظاهرا با سراج میمونه ودربحث بازیکن بودجه ای نداره که بگیم این قانون به ضررنفت آبادانه. اتفاقاخیلی هم خوبه براشون. مسجدسلیمان هم مهدی تارتار را به هردلیلی حفظ کنن. همان تیم باعزت فصل گذشته میماند واحتیاج به هیچ خارجی ندارد. فولاد هم آل کثیر رو بگیره. به همراه یکی دوبازیکن میانی . طوری میگیم قانون دست ماروبست که انگار دلار تو کیف گذاشتیم برا خرید خارجیا. نه برادران مخصوصا فصل پیش رو ومشکلات عدیده کشور پول آب معدنی هم نیست. پس با قانون جدیدوقدیم خود راگول نزنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
1
0
وزارت نفت حالا که عرضه حمایت از تیمهای نفتی را نداره باید و باید تیم صنعت نفت را آزاد کنه تا به بخش خصوصی برسه و از آنجا که آبادان اسپانسر قوی و پولداری بنام منطقه آزاد اروند را داره این تیم به این منطقه آزاد فروخته بشه تا بتونیم شاهد موفقیت های خیلی بیشتر مثل قهرمانی و یا سهمیه برسیم وگرنه فقط بودن در وسطهای لیگ هیچ ارزشی نداره و تکرار مکرراته . صنعت نفت با حدود ۶۰ سال قدمت دیگه باید یکی از این دو افتخار را بدست بیاره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
0
0
کاربرمحترم که فرموده وزارت نفت عرضه۰۰۰ کاملا حرفش درسته بله علاوه بر منطقه ویژه اروند که اهلیت مالکیت جدید باشگاه رو داره افراد حقیقی وحقوقی دیگرهم هستند که تیم بزرگ صنعت نفت رو ازاین بن بست خارج بکنند اتفاقا منطقه ی ویژه اروند وقتی بشکل قانونی مسئله مالکیت باشگاه روحل کرد به بهترین شکل میتواند زیرساختهایی مثل استادیوم جدید راهم شروع کند بایستی تمام مسئولین شهرآبادان حیات و بقا توام با آینده نگری را برخواست ضعیف نگهداشتن صنعت نفت را ارجع تر قرار بدهند اگرچه مالکیت تیم فعلا نفتی است لیکن حیات وبقا آبرومندانه این باشگاه بااین وضع فعلی ممکن نیست اگر دراین راه حق مردم آبادان اول وارجع باشد صنعت انشالله آینده روشنی خواهدداشت وهوادران هم به خواسته بحق شان خواهندرسید انشالله۰
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها