به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۰۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

استقلال و فولادنوین چگونه همزمان صعود می‌کنند؟

استقلال و فولادنوین چگونه همزمان صعود می‌کنند؟

خوزستان اسپورت- تیم‌های استقلال ملاثانی و فولادنوین اهواز تنها در دو حالت می‌توانند به اتفاق همدیگر از لیگ دسته دوم صعود کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، هفته پایانی مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های ایران یکشنبه شب با انجام دیدارهای گروه الف خاتمه می‌یابد و تیم‌های استقلال ملاثانی و فولادنوین اهواز در بازی‌های سرنوشت‌ساز به مصاف حریفان می‌روند.

شرایط در جدول رده‌بندی به گونه‌ای است که چهار تیم شامل استقلال ملاثانی، فولادنوین اهواز، شهرداری آستارا و خیبر خرم‌آباد شانس صعود مستقیم به لیگ دسته اول یا صعود به بازی پلی‌اف را خواهند داشت. این در شرایطی است که تنها در دو حالت می‌توانیم شاهد صعود همزمان دو نماینده فوتبال دیار کارون باشیم.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست، چنانچه استقلال ملاثانی و فولادنوین اهواز به ترتیب مقابل تیم‌های میلادمهر تهران و خیبر خرم‌آباد به پیروزی برسند و البته تیم شهرداری آستارا در بازی خارج از خانه‌اش مقابل کاسپین قزوین برنده نشود، همه چیز به کام نمایندگان فوتبال خوزستان خواهد شد. در چنین حالتی، تیم استقلال ملاثانی به‌عنوان صدرنشین مستقیماً به لیگ دسته اول صعود می‌کند و فولادنوین اهواز به پلی‌اف خواهد رفت.

حالت دوم نیز اینست که فولادنوین پیروز شود، استقلال ملاثانی به تساوی برسد و البته تیم شهرداری آستارا مقابل کاسپین قزوین برنده نشود. در چنین حالتی، تیم فولادنوین اهواز مستقیماً به لیگ دسته اول می‌رود و استقلال ملاثانی به پلی‌اف خواهد رفت.

در واقع صعود همزمان دو نماینده خوزستان ضمن اینکه به نتیجه گرفتن آن‌ها در هفته پایانی بستگی خواهد داشت، مشروط به توقف تیم شهرداری آستارا مقابل کاسپین قزوین خواهد بود و توقف این تیم شمالی در قزوین می‌تواند بهترین خبر برای طرفداران استقلال و فولادنوین باشد.

در غیر اینصورت، هیچ گزینه‌ی دیگری برای صعود همزمان دو تیم خوزستانی وجود نخواهد داشت، آن‌گاه ممکن است فقط یکی از آن‌ها به لیگ دسته اول راه پیدا کند، یا هیچ‌کدام موفق به صعود نشوند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال ملاثانی با هدایت داریوش هرمزی و فولادنوین اهواز با رهبری حسن هوری در طی این فصل طولانی لیگ دسته دوم عملکردی فراتر از انتظارات داشته‌اند و باید دید که آیا در آخرین شب لیگ دسته دوم قرعه صعود به نام آن‌ها خواهد افتاد؟

استقلال و فولادنوین چگونه همزمان صعود می‌کنند؟

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
0
0
انشالله صعود دوتیم خوزستان وشکست استارا
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
0
0
انشاالله به امید صعود هر دو تیم شایسته خوزستان, اما فولاد نوین بسیار بد شانسی آورد که در نیم فصل اول مغلوب کارون خرمشهر شد که به دلیل کناره گیری از لیگ به همه تیم های رقیب شش امتیاز داد, اما سه امتیاز فولاد رو هدر داد.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها