به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۰۳۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

صالحی‌پور: هیچ بازیکنی از تیم نفت قهر نکرده است

صالحی‌پور: هیچ بازیکنی از تیم نفت قهر نکرده است

خوزستان اسپورت- مدیر اجرایی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در این چند وقت بهترین نتایج را گرفتیم اما تیم‌مان مثل یک بچه سر راهی شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، سروش صالحی‌پور در گفت‌وگو با میزان در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در آستانه دیدار با تراکتور در نیمه نهایی جام حذفی و شایعه قهر بازیکنان این تیم، اظهار داشت: بازیکنان ما به هیچ وجه قهر نکردند و خودمان برای‌شان بلیت بازگشت به شهرهای‌شان را تهیه کردیم تا بعد از استراحت به تمرینات برگردند. پول بلیط آن دو بازیکنی که خودشان بلیت تهیه کره بودند هم به آنها برگرداندیم.

وی مدعی شد هنوز چک بازیکنان این تیم بعد از گذشت ۳ روز پاس نشده و ادامه داد: منتظریم پیگیری‌های هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه به نتیجه برسد و قبل از بازی با تیم تراکتور چک بازیکنان را نقد کنیم. از این رو بعد از یک روز استراحت تمرینات در تهران آغاز می‌شود. بازیکنان و مربیان یکی از بهترین دوران تاریخ این تیم را رقم زدند. از این رو ما اصلا به نرسیدن پول فکر نمی‌کنیم. من نزدیک به ۳۰۰ میلیون از جیبم هزینه کردم، ولی هنوز با توجه به پیگیری مدیران باشگاه خوش‌بین هستم این مشکل حل شود.

مدیر اجرایی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد تاخیر در شروع بازی با تیم پارس جنوبی گفت: قبل از بازی از پزشکان دو تیم به دلیل روز پزشک تشکر کردیم، ولی هیچ وقفه‌ای در آغاز بازی صورت نگرفت و همه بازی‌ها همزمان سوت زده شد. ما در بازی حاضر شدیم و با این پیروزی یک پله در جدول صعود کردیم. به شخصه از سقوط تیم پارس جنوبی ناراحت شدم، ولی بازیکنان و مربیان ما لیگ را با شاهکاری از خود به پایان رساندند. آنها نشان دادند با دست خالی می‌شود پیروز شد. ما در این بازی حساس فوتبال پاک را به همه نشان دادیم.

صالحی‌پور با ابراز ناراحتی از وضعیت مالی باشگاه پارس جنوبی در مورد احتمال ادامه همکاری با مهدی تارتار تصریح کرد: از خدا می‌خواهیم مهدی تارتار در تیم‌مان بماند. او این اواخر خیلی اذیت شد. این مربی و بازیکنانش ۱۴ ماه است در اختیار باشگاه هستند. طبیعی است انتظار دارند در ازای زحماتشان از باشگاه پول بگیرند. اداره ورزش و جوانان واقعا در حق تیم ما کم لطفی کرد. حتی دستورات استانداری هم تاثیری نداشت و کمکی نشد.

وی افزود: با این حال ناامید نیستیم و امیدواریم در چند روز آینده مشکلاتمان حل شود. خیلی از تیم‌ها از جمله استقلال و پرسپولیس از بودجه دولتی هزینه می‌کنند. ما یک سوم استقلال و پرسپولیس و با حتی سپاهان هزینه می‌کنیم؟ سپاهان در تمام بازی‌ها نتایج بدی گرفت، ولی ما در این چند وقت بهترین نتایج را گرفتیم اما تیم‌مان مثل یک بچه سر راهی شده است. مگر اینکه کسی از یک جایی یک کمکی کند و پولی به ما دهد، در غیر این صورت نمی‌دانیم باید چه کنیم.

مدیر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در واکنش به این که آیا احتمال حاضر نشدن آنها در بازی با تراکتور وجود دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: در بازی با تراکتور حاضر می‌شویم و من از همینجا اعلام می‌کنم در صورت صعود تیم نفت به فینال جام حذفی در روز ۱۳ شهریور و پس از مسابقه فینال از این تیم می‌رویم و آن روز آخرین روز همکاری ما با تیم نفت مسجدسلیمان خواهد بود. واقعا بیش از این نمی‌شود به این تیم کمک کرد. من، نصیریان‌دوست و بهمنی خانواده داریم و آنقدر قدرتمند نیستیم که بخواهیم برای این تیم هزینه کنیم. از این رو ۱۳ شهریور آخرین روزی است که در خدمت تیم هستیم مگر این که شرایط تغییر کند و مشکلات حل شود چون خیلی اذیت شدیم و اگر تا حالا ماندیم به خاطر مردم و هواداران بود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
0
دمت گرم جناب صالحی پور. واقعاً شما و سایر دوستان از جان مایه گذاشتید. خیلی ها از مسئولین استان نمی خواهند اصلاً این تیم وجود داشته باشد. به امید پیروزی نفت مسجدسلیمان در بازی با تراکتور. و به امید درخشش تمام تیمهای خوزستانی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
0
بخدا اگه تیم های خوزستانی درست حمایت بشن، استقلال و پرسپولیس هیچ هستن.
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
0
0
عزیزان بمانید وبجنگید و ازحق مسجدسلیمان دفاع کنید،،، یقین بدانید هواداران نفت مسجدسلیمان در چهارگوشه جهان حمایتتان میکنند،،،، بقول آن مثال بختیاری ،،، بزرگی خرج دارد،،، خرج صرفا مالی نیست. خرج کردن بزرگترین هدیه خداوند به انسان یعنی وقت،،،، عزیزان خالی کردن صحنه یعنی پیروزی دشمنان شهر اولین ها،،، همانهایی که کمرب ه سقوط نفت مسجدسلیمان بسته اند،،،، خواهشا این جمله را دیگر تکرار نفرمایید،،،،، بگو میمانیم وحق مردم را میگیریم به کمک همه عزیزان حق شناس،،، به امید توفیق،، پاینده باشید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها