به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۰۳۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵
تعداد نظرات: ۶ نظر

ماشین 1 – صنعت‌نفت 0؛ یازدهمین باخت زردپوشان

ماشین 1 – صنعت‌نفت 0؛ یازدهمین باخت زردپوشان

خوزستان اسپورت
هفته سی‌ام لیگ برتر – استادیوم سردار سلیمانی
پنجشنبه 30 مردادماه 99 – ساعت 20:45
ماشین سازی تبریز 1 – صنعت نفت آبادان 0
گل: فردین عابدینی (38)
داور: علی بای
کمک داوران: محمدجواد مداح و رامین بابایی
اخطار: قائم اسلامی‌خواه، محمد خرم‌الحسینی (ماشین سازی) – محمد اهل‌شاخه، امید حامدی‌فر، سیدفاخر تهامی (صنعت نفت)
بدون تماشاگر

ماشین سازی تبریز: حامد لک، شاهین توکلی، مسیح زاهدی، فردین عابدینی، عزیز معبودی، میلاد نوری، محمد خرم‌الحسینی (64- محمد قادری)، قائم اسلامی خواه، اتابک زارعی، فرید کریمی و علی آل‌کثیر (72- دوس سانتوس)
سرمربی: هومن افاضلی

صنعت نفت آبادان: محمد دریس، حسین ساکی (56- عبدالله ناصری)، محمد اهل شاخه، سیدمحمد قریشی، جعفر سلمانی، محمدرضا غبیشاوی، مسلم مجدمی (80- حسین بغلانی)، امید حامدی‎فر (62- علی ستاوی)، سیدفاخر تهامی، میلاد جهانی (62- طالب ریکانی) و عیسی آل‌کثیر
سرمربی: بهنام سراج

خلاصه بازی
دیدار ماشین سازی و صنعت نفت از جمله بازی‌های سرنوشت‌ساز هفته پایانی لیگ محسوب می‌شد که سرنوشت بقاء یا سقوط تیم تبریزی را مشخص می‌کرد. صنعتی‌ها هم گرچه بردن یا باختن این بازی تأثیری در جایگاه هفتم آن‌ها در جدول نداشت، اما با این حال به دنبال گرفتن یک نتیجه خوب همراه با کمک به گلزنی عیسی آل‌کثیر و رسیدن این بازیکن به عنوان آقای گل لیگ بودند.

در نیمه اول، تیم ماشین سازی تهاجمی ظاهر شد و چند فرصت گلزنی روی دروازه صنعت‌نفت ایجاد کرد، اما این حملات تا دقیقه 38 با درخشش محمد دریس سنگربان بلندقامت آبادانی‌ها دفع شدند و این دروازه‌بان سه بار مانع گلزنی بازیکنان تبریزی شد تا سرانجام فردین عابدینی مقاومت دروازه‌بان صنعت‌نفت را شکست و ماشین سازان با این گل برنده راهی رختکن شدند.

در نیمه دوم این مسابقه هم تغییری در نتیجه حاصل نشد، یاران صنعت‌نفت که برای زدن گل مساوی پیش کشیده بودند، موفق به این کار نشدند و بازیکنان ماشین‌سازی هم ضمن خلق چند موقعیت به حفظ تک گل سه امتیازی خود پرداختند تا با کسب این پیروزی سهمیه لیگ برتری خود را حفظ کنند.

شرح گل
1-0 (ماشین سازی): اتابک زارعی توپ را به محوطه جریمه نفت آبادان فرستاد و فردین عابدینی قبل از سیدمحمدقریشی با ضربه سر دروازه زردپوشان را گشود.

در حاشیه
* بابک مرادی و محمد مسلمی‌پور 2 بازیکن تأثیرگذار ماشین سازی به دلیل محرومیت این بازی را از دست دادند.
* عقیل کعبی مدافع چپ‌پای صنعت نفت آبادان تنها بازیکن محروم زردپوشان بود.
* مصطفی احمدی، مهدی حنفی و سیروان قربانی از نفت آبادان به خاطر مصدومیت در این مسابقه شرکت نداشتند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
0
بازم خوبه یک هیچ باختن بهتراز شکست خوردنه خوب حتما خسته بودند از آبادان تا تبریز باهواپیما خسته میشن دیگه؟
Reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
0
بازم خدا را شکر لیگ تموم شد وگرنه معلوم نبود چه اتفاق شومی برا صنعت می افتاد
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
0
نیم فصل اول تیم و نتایج عالی نیم فصل دوم بعداز خیانت اسکوچیچ همه چیز خراب شد نه سرمربی خوبی جایگزین کردیم نه بازیکنا انگیزه داشتن
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
0
باسلام به خوزستان اسپورت البته به لطف کادر فنی "یازدهمین " باخت صنعت به ثبت رسید! تقریبا تمامی بازیکنان تاثیرگذار صنعت به خاطر بی پولی! تیم و قردادهای یکساله از این تیم خواهند رفت.آنوقت صنعت میمونه و کلی بازیکن جوان و کم تجربه که سوپر استارشون میشه مسلم مجدمی!! ولی صاحب یک رکورد هم میشیم.۵ سال تو لیگ برتر میمونیم (با احتساب لیگ آینده)و باید خودمون رو برای لیگ یک آماده کنیم.البته اگه قانون لعنتی مجلس تغییر کنه شاید شرایط فرق کنه که با این نماینده های شجاع و کارآمد بعید میدونم.
مدیر پایگاه
سلام
سپاس از تذکر شما، اصلاح شد.

ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
0
آقا بهنام سراج میگویند تعدادی از بازیکنان صنعت نفت نمیخواستند برای بازی مقابل ماشین سازی به تبریز بیایند؟ هردلیلی به هردلیلی که این حرف اگر اگر واقعیت داشته باشد باید درب یا سردرب مدیریت باشگاه را بایدگل گرفت باشگاهی که بازیکنانش را به کم کاری و آوردن دلیل عدم نتیجه گیری در رسانه ها متهم میکند یا فراکنی میکنند که تقصیر را گردن آنها بندازند یا اگر اگر راست میگویند بحال مدیران ودست اندارکاران این باشگاه بایدگریست این دومین باری است که آقای سراج برخی از بازیکنان صنعت نفت را به کم کاری وبهانه آوری ووو متهم کردند؟ ؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
0
0
سراج عذر بدتر از گناه میاره اینا همون بازیکنایی هستن که یک امتیاز تا صدر فاصله داشتن معلومه که سرمربی بی دانشی داشتن که اینقدر خراب شدن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها