به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۳۰۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
معاون بانوان اداره کل ورزش استان:

در حق ورزش بانوان خوزستان کم لطفی شده است

در حق ورزش بانوان خوزستان کم لطفی شده است

خوزستان اسپورت- معاون بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های خوب استان در بخش بانوان، گفت: طی سال‌های اخیر در حق ورزش بانوان استان کم‌لطفی‌هایی شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، سکینه ناصری مقدم در حاشیه راه‌اندازی رشته پدل خوزستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی این رشته، این است که در پدل به صورت همگانی کار کنیم و بانوان بیشتری جذب این رشته شوند. با توجه به اینکه در استان خوزستان ظرفیت بالایی در بخش بانوان وجود دارد، قطعا با استعدادهایی که در استان وجود دارد، می‌توانیم از این پتانسیل‌ها بهره ببریم و آینده خوبی را برای این رشته پیش‌بینی می‌کنم.

وی درباره دلایل افت ورزش بانوان خوزستان نیز گفت: ظرفیت‌ها و قابلیت‌های خوبی داشته‌ایم ولی طی سال‌های اخیر در حق ورزش بانوان استان کم‌لطفی‌هایی شده است که امیدواریم با توجه به تغییراتی که در چارت سازمانی امور بانوان ادارات کل ایجاد و این حوزه به معاونت تبدیل شد، تغییرات خوبی را شاهد باشیم. همچنین امیدوارم با نگاه مثبت روسای هیات‌ها و شهرستان‌ها، ناملایمت‌ها وکم‌لطفی‌هایی که در حق بانوان شده است، از بین برود و شاهد باشیم که استان خوزستان مدال‌های رنگین‌تری را در حوزه بانوان در استان خوزستان کسب کند.

معاون بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان افزود: در حوزه بانوان مشکلات زیادی داریم و با توجه به این که نگاه رسانه‌ای به ورزش بانوان زیاد نیست، همین نیز در جذب اسپانسر مشکلاتی ایجاد کرده است. به هر حال به دلیل این که در حوزه بانوان، پخش تلویزیونی کمتری وجود دارد، جذب اسپانسر به سختی صورت می‌گیرد. امیدواریم اگر خیرین به حوزه بانوان نگاه مثبتی دارند، برای حمایت از تیم‌های لیگ برتری بانوان استان پا پیش بگذارند.

وی بیان کرد: در بسکتبال، هندبال و فوتسال، تیم در سطح لیگ برتر داریم و قطعا می‌توانیم در سطح کشور بدرخشیم. حتی تعدادی از نیروهای بومی استان برای تیم‌های دیگر در استان‌های دیگر بازی می‌کنند و این واقعا جای تاسف دارد. ان‌شاءالله با نگاه خوب استاندار، مدیرعاملان ارگان‌ها و خیرین ورزشی بتوانیم در حوزه بانوان، آن مدال‌هایی که حق استان خوزستان است را کسب کنیم.

وی درباره وضیعت نه چندان خوب تنها زمین محصور شده فوتبال بانوان خوزستان هم عنوان کرد: صحبت‌هایی صورت گرفته است که این زمین کاملا در اختیار بانوان باشد، مگر اینکه خود بانوان ساعتی را اعلام حضور نکرده و در اختیار آقایان قرار بدهند. همچنین مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در خصوص تجهیز  و تامین این زمین و در اختیار گذاشتن این زمین به بانوان تاکید دارد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها