به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۰۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

حمایت مدیرعامل شرکت فولاد از تیم فولاد خوزستان

حمایت مدیرعامل شرکت فولاد از تیم فولاد خوزستان

خوزستان اسپورت- مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان و رئیس هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان برای شاگردان جواد نکونام در هفته پایانی لیگ برتر آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از باشگاه فولاد خوزستان، علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان اظهار داشت: ما از عملکرد تیم رضایت داریم، چراکه با وجود همه روزهای سخت و نفس‌گیری که داشت، کلیه اعضای کادر فنی و بازیکنان تا هفته آخر روحیه جنگندگی را حفظ کرده‌اند و در کورس کسب سهمیه باقی مانده‌اند.

محمدی در ادامه با بیان اینکه هماهنگی بسیار خوبی در مجموعه تیم وجود دارد، افزود: فولاد طی این فصل فوتبال خوبی به نمایش گذاشته و انشاالله این بار نیز با بُرد مقابل تراکتورسازی تبریز کسب سهمیه کرده و دل همه مردم استان خوزستان و بویژه هواداران را شاد خواهد کرد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان در ادامه گفت: فولادی ها از نظر فنی توانایی کسب پیروزی در این بازی را دارند. از آنها انتظار دارم که با دقت و تمرکز کامل آخرین گام خود را بردارند. فولاد خوزستان تیم مقتدر و هماهنگی است و امیدوارم با حفظ شرایط مطلوب، بتوانیم هواداران را با کسب سهمیه آسیا خشنود سازیم.

علی محمدی با تاکید بر اینکه به توانایی های کادرفنی و تک تک بازیکنان ایمان دارد، گفت: مطمئن هستم با روحیه خوب و توانایی هایی که از شما سراغ دارم، قطعا در این میدان سرافراز خواهید بود و روز پنجشنبه مزد تمام تلاش‌هایتان و آنچه شایسته‌اش هستید را خواهیم گرفت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
0
امیدوارم بودجه خوبی برای فصل آینده در نظر گرفته شود و کادر فنی با افراد حرفه ای و کارآزموده تقویت شود.
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
0
سلام ما هواداران هم پشت سر تیم استانمون خواهیم بود موفقیت فولاد موفقیت صنعت نفت و نفت مسجد سلیمان است و اگر اوناهم بازیچه مسایل مالی و حاشیه ای نمیشدن الان سه تیم شانس کسب سهمیه داشتیم ..انشالله فولاد چراغ اول رو روشن خواهد کرد و سال بعد سه تیم قهرمان خواهیم داشت
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
0
چندروزپیش آقای آذری توی مصاحبه ای گفته بودن قول یک تیم پرقدرت رواز مدیرعامل شرکت فولادآقای محمدی گرفتن ،ماهم دلخوش هستیم ببینیم راست میگن یاتیم پرقدرت امثال قاسمی نژاد و سیف الهی هستن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها