به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۳۰۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

پاشایی: قول می‌دهیم با شرافت بازی کنیم

پاشایی: قول می‌دهیم با شرافت بازی کنیم

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به حرف و حدیث‌هایی که درخصوص بازی این تیم در هفته پایانی لیگ‌برتر پشت سرش است، گفت: به تمام تیم‌های پایین جدولی قول می‌دهیم که یک بازی شرافتمندانه و یک بازی خوب مقابل پارس جنوبی ارائه دهیم و در این دیدار به دنبال سه امتیاز هستیم و امیدوارم هر تیمی که حقش است در لیگ برتر بماند.

به گزارش خوزستان اسپورت، حسین پاشایی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص بازی نفت‌ مسجدسلیمان مقابل پارس جنوبی در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال کشور، اظهار کرد: لیگ نوزدهم واقعا سنگین و فرسایشی بود و برای تیمی مانند نفت مسجدسلیمان نیز با وجود تمام کم و کاستی‌ها و فراز و نشیب‌ها، لیگ خوبی بود و نتایجی که در طول فصل گرفتیم، موید این است که نفت در لیگ نوزدهم فصل موفقی را پشت‌سر گذرانده است.

وی با بیان این‌که در هفته‌های پایانی لیگ نوزدهم هم برای تیم‌های بالای جدول و هم برای تیم‌های پایین جدول سرنوشت‌ساز بوده‌ایم، افزود: در تمام این دیدارها با تمام توان و قوا بازی کرده‌ایم و روز پنجشنبه نیز در یک بازی تاثیرگذار برای تیم‌های پایین جدولی، به مصاف پارس جنوبی جم می‌رویم. به همه تیم‌های پایین جدول نیز قول می‌دهیم که با تمام توان بازی خواهیم کرد تا ان‌شاءالله شب بعد از بازی با وجدان راحت سرمان را روی زمین بگذاریم و بخوابیم.

مربی تیم فوتبال نفت‌ مسجدسلیمان گفت: حرف و حدیث‌هایی است که شاید باتوجه به این‌که نفت مسجدسلیمان و پارس جنوبی هر دو زیر مجموعه وزارت نفت هستند، نفت به گونه‌ای بازی می‌کند که پارس جنوبی جم سقوط نکند که باید بگویم، چنین صحبت‌هایی صحت ندارد. اولا که خدا نتیجه را مشخص خواهد کرد ولی ما نیز با تمام توان بازی خواهیم کرد و با همان انگیزه‌ای که مقابل استقلال و پرسپولیس بازی کردیم برابر پارس جنوبی نیز بازی خواهیم کرد.

وی بیان کرد: به تمام تیم‌های پایین جدولی قول می‌دهیم که یک بازی شرافتمندانه و یک بازی خوب ارائه دهیم. ما به دنبال سه امتیاز مسابقه با پارس جنوبی جم هستیم و امیدوارم هر تیمی که حقش است، در لیگ برتر بماند.

پاشایی درباره حضور این تیم در جام حذفی و بازی با تراکتورسازی، عنوان کرد: امیدوارم در بازی با پارس جنوبی امتیاز خوبی کسب کنیم و بعد نیز برای جام حذفی برنامه‌ریزی خواهیم کرد. بازی سختی در تبریز خواهیم داشت زیرا تراکتور یکی از تیم‌های باکیفیت فصل نوزدهم لیگ برتر است و کاپیتان‌های تیم‌ملی هم در این تیم حضور دارند. امیدوارم با کسب یک نتیجه خوب به فینال برسیم. همانطور که تیم تراکتور برای خود شانس حضور در فینال را متصور است، نفت‌مسجدسلیمان نیز این شانس را برای خود می‌داند.

وی درباره مشکلات مالی باشگاه و چکی که قرار بود امروز وصول شود اما حساب باشگاه خالی بوده است، گفت: مسئول پاسخگویی به مشکلات مالی، مدیرعامل باشگاه و اعضای هیات مدیره هستند و کادرفنی تیم بیشتر پاسخگوی مسائل فنی است اما می‌دانم که مسئولان باشگاه بیشتر در تلاش هستند تا مشکلات مالی برطرف شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
0
0
اعتصاب اشتباه بازیکنان درهمچین موقعی خودشونو میبرن زیر سوال
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها