به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۳۰۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

تارتار: باید منتظر سوت پایان مسابقات باشیم

تارتار: باید منتظر سوت پایان مسابقات باشیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت که با وجود مشکلات فعلی این باشگاه، او و سایر اعضای این تیم باید منتظر سوت پایان لیگ برتر و جام حذفی باشند.

به گزارش خوزستان اسپورت، مهدی تارتار در گفت‌وگو با تسنیم درباره پاس نشدن چک اعضای تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: پیش‌تر اعلام کرده بودم مسئولان باید به فکر تیم باشند. آنها تلاش خود را می‌کنند، اما تا این لحظه نتوانستند کاری انجام بدهند. به بچه‌ها گفته بودم تا امروز (سه‌شنبه) صبر کنند و تا امروز از آنها وقت گرفتم، اما مدیران از این به بعد باید خودشان با بچه‌ها صحبت کنند.

وی در ادامه گفت: این صحبت‌ها را به این خاطر انجام دادم که مسئولان به فکر باشند. اگر کسی بخواهد کاری کند، در بوق و کرنا نمی‌کند و آن کار را در خفا انجام می‌دهد. هدف ما این است که مشکلات باشگاه حل شود و امیدوارم این اتفاق در یکی دو روز اخیر رخ بدهد. بچه‌ها شرایط روحی بدی دارند و امیدوارم مسئولان فکری اساسی کنند. کسانی که ما را می‌شناسند، می‌دانند با شرافت زندگی کردیم و در رقابت‌ها با تمام وجود به میدان رفتیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره اینکه روحیه بازیکنان تیمش برای دیدار مقابل پارس جنوبی جم با پاس نشدن چک‌ها کاهش یافته است، تصریح کرد: طبیعی است وقتی بازیکن دغدغه مالی داشته باشد، با مشکل مواجه می‌شود. با این حال مطمئن باشید با تمام وجود بازی می‌کنیم و کسانی که ما را می‌شناسند، درباره ما بد قضاوت نمی‌کنند.

تارتار در پاسخ به این پرسش که آیا با وجود این مشکلات مالی، سال آینده هم در نفت مسجدسلیمان می‌ماند یا خیر؟ بیان کرد: با وجود این مشکلات، من و مجموعه تیم باید منتظر سوت پایان مسابقات لیگ و حذفی باشیم. آنقدری که تمرکز ما روی مسائل مالی بوده، روی موضوعات فنی نبوده و کار کردن در این شرایط خیلی سخت است. باید بازیکنان را از لحاظ فکری آماده کنم و درباره شرایط مالی و آینده آنها هم حرف بزنم. دیگر صحبتی درخصوص مسائل فنی نمی‌ماند.

وی در مورد اینکه آذرنیا مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی گفته بود نفت مسجدسلیمان و پارس جنوبی جم از یک مجموعه هستند و اینکه از این موضوع نگران است، خاطرنشان کرد: دو تیم آنها متعلق به یک مجموعه است و وقتی این مسائل را به ما می‌چسبانند، این شائبه ایجاد می‌شود که احتمالاً خودشان قبلاً از این کارها کرده‌اند. متأسفم برای کسانی که ما را نشناخته و بدون دانستن شرایط تمرین و جلسات قبل از بازی قضاوت می‌کنند. آنها کنکاش کنند و ببینند چه چیزهایی به بازیکنان می‌گوییم. هر کسی دیگران را مانند خودش می‌داند و شاید آنها کارهایی در زندگی خود کرده‌اند که درباره تارتار و مجموعه ما چنین حرف‌هایی می‌زنند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با اشاره به دوران حضور خود در گسترش فولاد تبریز عنوان کرد: آذرنیا برای اینکه خیالش راحت شود، می‌‌تواند از محمدرضا زنوزی درباره من سوال کند. زنوزی از افراد پاک و سالم فوتبال ماست و من یک سال آنجا کار کردم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
0
0
اقای تارتار اقایون مسولان ارشد هیچ عزمی برای موفقیت فوتبال خوزستان بخصوص نفت ابادان ونفت مسجدسلیمان ندارن بنده شدیدا متاسفم که چرا خوزستان فوتبال خیزو زرخیز به این شدت در محرومیت قرار گرفته از تمام لحاظ ابادان ومسجد سلیمان شهر اولین ها رو تبدیل کردن به هیچی حتی اخرین هم نیستن ومیبینیم شهرهای که اصلا فوتبالی نداشتن دارای چه امکانات وبودجه ای هستن درواقع با پول ونفت ونابودی خوزستان اباد شدن وخیلی راحت متوجه میشیم که خوزستان هیچ صاحب ودلسوزی ندارد همه فکر منافع و صندلی وپست مقام هستن درخوزستان اقای تارتار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
0
اقاعلی.شهراولین هابلخصوص درفوتبال ونفت درایران مسجدسلیمان است،نه شهردیگر،،جهت استحضارک مواردقاطی نشوندوحق ب حقداربرسد...موفق باشید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها