به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۰۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴

میرجوان: هشت ماه است که پولی دریافت نکرده‌ایم

میرجوان: هشت ماه است که پولی دریافت نکرده‌ایم

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می‌گوید با این مشکلاتی که در فصل جاری وجود داشته، بعید است در این تیم بماند.

به گزارش خوزستان اسپورت، عماد میرجوان در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص بحران مالی در نفت مسجدسلیمان که در چند ماه اخیر با اعتراض بازیکنان این تیم همراه شده است، گفت: حدود 8 ماه می‌شود که پولی دریافت نکردیم و این به اندازه یک فصل فوتبالی است. جالب اینجاست که بعد از کسب نتایج خوب در لیگ برتر فقط یک یا دو میلیون تومان پاداش گرفتیم. حالا هم به ما چکی دادند که تاریخش برای امروز (سه‌شنبه) است و فعلاً منتظریم تا پاس بشود. تازه اگر این چک هم پاس شود، دریافتی ما به 80 درصد می‌رسد و لیگ هم دیگر تمام شده است. قراردادهای ما سنگین نیست اما شما دیدید که امسال چگونه پول گرفتیم و چقدر اذیت شدیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش تأکید کرد: ما با شروع مجدد بازی‌ها شانسی برای قهرمانی یا سهمیه گرفتن نداشتیم و خطر سقوط هم تیم ما را تهدید نمی‌کرد اما به خاطر مردم مسجدسلیمان و شخصت خودمان بازی کردیم تا نتیجه بگیریم. ما در ابتدای فصل این همه تلاش کردیم اما متاسفانه دیده نشد و مسئولان هم مشکلات ما را حل نکردند. انگار خیلی‌ها دوست ندارند نفت مسجدسلیمان موفق شود و این برخوردها بازیکنان را دلسرد کرد. مطمئناً با این وضعیت بازیکنی در این تیم نمی‌ماند و من هم بعید است که بمانم. ما واقعاً در این فصل خیلی سختی کشیدیم.

مهاجم نفت مسجدسلیمان در خصوص بازی نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل تراکتور تصریح کرد: ما می‌خواهیم در این جام خودمان را نشان دهیم و اندازه سه تیم دیگر شانس قهرمانی داریم. تنها هدف‌مان خوشحال کردن مردم مسجدسلیمان است.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها