به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۳۰۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
تعداد نظرات: ۵ نظر

شکایت هیئت فوتبال از داور بازی فولاد و پارس جنوبی

شکایت هیئت فوتبال از داور بازی فولاد و پارس جنوبی

خوزستان اسپورت- هیئت فوتبال خوزستان در نامه‌ای خطاب به دبیرکل فدراسیون فوتبال مراتب اعتراض و شکایت خود را نسبت به قضاوت داوران بازی پارس جنوبی جم و فولاد خوزستان اعلام کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فولاد خوزستان روز شنبه 25 مردادماه در یک بازی از هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال برابر تیم پارس جنوبی جم به میدان رفت که این دیدار با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.

پس از این مسابقه، سعید آذری مدیرعامل و جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان از قضاوت اشکان خورشیدی انتقاد کردند و اعتقاد داشتند که این داور از 2 صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه پارس جنوبی چشم‌پوشی کرده است.

در همین راستا، هیئت فوتبال خوزستان روز یکشنبه 26 مردادماه در نامه‌ای رسمی خطاب به محمدمهدی نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال، مراتب اعتراض و شکایت خود را نسبت به قضاوت داوران بازی پارس جنوبی و فولاد خوزستان اعلام کرد.

هیئت فوتبال خوزستان در این نامه اشاره داشته است که داور مسابقه پارس جنوبی و فولاد خوزستان با تصمیمات اشتباه باعث متضرر شدن تیم فولاد شده‌ است.

این هیئت همچنین خطاب به دبیرکل فدراسیون فوتبال نوشته است که با توجه به در پیش بودن هفته پایانی لیگ تدابیری اتخاذ گردد تا از داوران باتجربه و شایسته استفاده شود تا حق تیم فولاد خوزستان تأمین شده و این تیم قربانی تصمیمات یا اشتباهات داوران نشود.

مسئولان هیئت فوتبال خوزستان طی دو روز گذشته نیز از طریق فدراسیون فوتبال پیگیر شکایت بوده‌ و خواهان رسیدگی به این موضوع شده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فولاد خوزستان در آخرین بازی این فصل از ساعت 20:45 روز پنجشنبه 30 مردادماه میزبان تراکتور تبریز است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
0
0
کاش هیئت فوتبال خوزستان بعداز اشتباهات تاثیرگذارداور بازی فولاد باپرسپولیس اعتراض می‌کردن شایددیگه بازی بانساجی وپارس جنوبی فولاد روزمین نمیزدن، بعد ازجوسازی استقلالی هاعلیه داوربازی بافولاد ورق داوری های لیگ برگشت وباچند پنالتی وداوری به سودآبی های پایتخت اونها درآستانه نائب قهرمانی لیگ وداوریها به ضرر فولاد شد، نمیگیم به نفع تیم هامون سوت بزنن همین که عدالت رورعایت کنن کفایت میکنه
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
0
0
به امید برد فولاد و کسب نایب قهرمانی. آمین
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
0
0
ممنونیم از حمایت هیئت فوتبال با اینکه وظیفش فقط برگزاری بازیهاست اما همیشه حمایت میکنه از تیمای استان .البته اینو هم بگیم که داوران پنالتی برا فولاد گرفتن هفته قبل با سایپا که خرابش کرد لوسیانو پریرا
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
0
0
اقای طالقانی اول تشکر میکنم برا پیگیری بازی استقلال ملاثانی و قندی یزد که حق به حقدار رسید کمیته انضباطی برد 3-0 به تیم مظلوم و محروم ملاثانی داد . ازت خواهش میکنم اقای طالقانی قضیه رو بازهم دنبال کنی تیم یزد با کمک نمایندگان مجلس و استاندار یزد و پشتیبانی وزارت نیزو بشدت دنبال عوض کردن رأی هست تا 3-0 بنفع یزد بشود در کمیته استیناف. آقای طالقانی لطفا با همه توانتون تلاش کنید که جلوی حق خوری رو بگیرید نماینده های مجلس اهواز ضعیف هستن امیدمون بعداز خدا به شماست اگر تیم یزد با حمایت مسئولان بانفوذش 3-0 برنده بشه دیگه تیم استقلال ملاثانی و فولادنوین هیچ شانسی ندارن و بجاشون تیمای خیبر خرم اباد وشهرداری استارا صعود میکنن خواهشا دنبال کنید اجازه ندید حقمون پایمال بشه
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
0
0
هر چند دیر اما کار مثبتی توسط هیات فوتبال انجام شد که امیدوارم در تمام رده ها و دسته ها ادامه دار باشد .
امیدوارم فولاد سهمیه آسیایی کسب کند و هواداران و دوستداران فوتبال خوزستان را خوشحال کند.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها