به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۰۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
هشت ماه دریافتی نداشتیم اما بهترین نتایج را گرفتیم

صالحی‌پور: مسئولان پیگیر نقد شدن چک‌ها هستند

صالحی‌پور: مسئولان پیگیر نقد شدن چک‌ها هستند

خوزستان اسپورت- مدیر اجرایی باشگاه نفت مسجدسلیمان اعتقاد دارد که چک اعضای تیم فوتبال این باشگاه قطعاً در موعد مقرر (28 مرداد) پاس خواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سروش صالحی‌پور در گفت‌وگو با تسنیم درباره اظهارات مهدی تارتار درباره مشکلات مالی باشگاه نفت مسجدسلیمان و احتمال پاس نشدن چک‌های نفتی‌ها اظهار داشت: همه امید ما این است که این چک‌ها تا روز سه‌شنبه پاس شود و این اتفاق رخ خواهد داد. مدیرعامل باشگاه، مسئولان استان خوزستان، فرماندار و نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی پیگیر موضوع هستند تا سه‌شنبه همه چک‌ها پاس شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است زردپوشان مسجدسلیمان در دیدار هفته آخر مقابل پارس جنوبی حاضر نشوند، تصریح کرد‌: خیر چنین موضوعی درست نیست. مشکلاتی وجود دارد که تارتار قبلاً به آن اشاره کرده بود. ما هشت ماه است که دریافتی نداشتیم اما بهترین نتایج را گرفتیم و تیم به جایگاهی تک‌رقمی دست یافتیم. انتظار می‌رود این چک‌ها پس از هشت ماه پاس شوند.

مدیر اجرایی باشگاه نفت مسجدسلیمان با اشاره به هزینه‌هایی که شخصاً برای این باشگاه پرداخت کرده است، خاطرنشان کرد: خودم مبلغ 300 میلیون تومان به جاهای مختلف بدهکار هستم و اگر این هفته بخشی از آن را پرداخت نکنم، باید پاسخگو باشم. مسئولان استانی و همچنین شورای تأمین پیگیر مشکلات مالی هستند تا چک‌ها روز سه‌شنبه پاس شود و نیم درصد هم احتمال نمی‌دهم که چنین اتفاقی نیفتد.

صالحی‌پور درخصوص وضعیت فعلی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: اعضای تیم در هتل استقلال حضور دارند و سر حال هستند. امروز (یکشنبه) در تهران تمرین می‌کنیم و از فردا، تمرینات در مسجدسلیمان ادامه می‌یابد. آخرین تست کرونای اعضای تیم هم منفی اعلام شد و خدا را شکر تست سجاد جعفری و سعید آهنی که به کرونا مبتلا شده بودند هم منفی بود.

وی درباره فعالیت خود به عنوان سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان در هفته‌های گذشته بیان کرد: روح الله بهمنی سرپرست امور ورزش نفت و گاز مسجدسلیمان، سرپرست تیم ماست که به خاطر مشکلاتی که داشت، من در چند بازی اخیر به جای او کارهای تیم را انجام دادم. من در همان سمت مدیر اجرایی باشگاه فعالیت می‌کنم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
0
0
من که میدونم میخوای به قول معروف لرس ادی قرس ادی تا جام حذفی,حذف بشین و اسیا نروید جان تو سرکارمون گذاشتین مردم هم پذیرفتند که سرکاریه دیگه فیلم نیایید لطفا بزارین لاقل تراکتور که خواهان سهمیه اسیایی است برود فینال
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها