به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۳۰۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱

مهلت دو روزه تا نقد شدن چک‌های باشگاه نفت

مهلت دو روزه تا نقد شدن چک‌های باشگاه نفت

خوزستان اسپورت- اعضای تیم نفت مسجدسلیمان در انتظار دریافت 20 درصد از مطالباتشان هستند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، مدتی پیش مدیران نفت مسجدسلیمان چک 20 درصدی بازیکنان و اعضای تیم را تحویل آن ها دادند تا نفتی ها با فرا رسیدن موعد این چک آن را وصول کنند. دو روز تا موعد این چک باقی مانده است و اعضای تیم در انتظار فرا رسیدن این تاریخ هستند تا بتوانند بخشی از مطالباتشان را دریافت کنند.

نفتی ها حدود هشت ماه است که از باشگاه دریافتی نداشتند اما حتی با این شرایط هم پیش بینی می‌شود باشگاه و مدیران تیم نتواند در تاریخ موعد چک به قول خود عمل کنند. شب گذشته مهدی تارتار، سرمربی نفت مسجدسلیمان در کنفرانس بعد از بازی تیمش مقابل سایپا از عدم پرداخت مطالبات اعضای این تیم ابراز نگرانی کرد.

او در این خصوص گفت: بازیکنان تیم به امید پاس شدن چک بازی می‌کنند و متاسفانه باتوجه حرف‌ هایی که به گوش می ‌رسد مسئولان نتوانستند این مشکل را حل کنند و پولی به باشگاه تزریق کنند. از همین‌جا به مسئولان استان خوزستان می‌گویم نگذارید این تیم شرایط بدی پیدا کنند چرا که ما در حذفی هم باید بازی کنیم. امیدوارم تا بیست و هشتم یک فکر اساسی کنند و در غیر این صورت هیچ مسئولیتی را گردن نمی‌گیرم و مسئولان باشگاه باید پاسخگو باشند.

باید دید این ماجرا در نهایت ختم به خیر خواهد شد و نفتی ها مطالبات خود را دریافت خواهند کرد یا این که آن ها برای چندمین بار در این فصل وارد بحران مالی خواهند شد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها