به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۳۰۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

استقلال 3 – نود 0؛ آخرین بازی آبی‌پوشان لغو شد

استقلال 3 – نود 0؛ آخرین بازی آبی‌پوشان لغو شد

خوزستان اسپورت- دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و نود ارومیه در هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال ایران لغو شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، بازی هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران بین تیم‌های استقلال خوزستان و نود ارومیه که قرار بود از ساعت 20 یکشنبه 26 مردادماه در استادیوم تختی اهواز برگزار شود، به‌دلیل عدم حضور تیم میهمان لغو شد.

باشگاه نود ارومیه با انتشار اطلاعیه‌ای نوشت: «دیدار دو تیم استقلال‌ خوزستان  و ۹۰نود ارومیه در هفته پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران به دلیل عدم تاثیر در شرایط دو تیم در جدول رده‌بندی و همچنین در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و خطرات ناشی از آن و از همه مهم‌تر با توجه به وضعیت قرمز کرونا در شهر اهواز این دیدار با موافقت دو تیم برگزار نمی‌شود.»

بدین ترتیب طبق قوانین نتیجه این بازی 3 بر صفر به‌سود استقلال خوزستان اعلام خواهد شد. آبی‌پوشان استقلال خوزستان با این نتیجه 48 امتیازی می‌شوند و با قرار گرفتن در رده نهم جدول رده‌بندی به کار خود در این فصل از لیگ دسته اول پایان می‌دهند.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست، تاکنون صعود تیم مس رفسنجان به لیگ برتر و سقوط تیم‌های سپیدرود رشت و شهرداری تبریز به لیگ دسته دوم قطعی شده است. فردا شب نیز بازی‌های هفته پایانی انجام خواهد شد تا تکلیف دومین تیم صعودکننده به لیگ برتر و سومین تیم سقوط کننده به لیگ دسته دوم مشخص گردد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
0
0
یه برد شیرین
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
0
0
چرا چرت میگن؟ وضعیت استان خودشون قرمزه. همون بهتر که نمیان.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها