به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۳۰۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

نتایج و جداول لیگ دسته دوم فوتبال ایران

نتایج و جداول لیگ دسته دوم فوتبال ایران

خوزستان اسپورت- هفته بیست‌وپنجم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور به پایان رسید.

به گزارش خوزستان اسپورت، هفته ماقبل پایانی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های ایران، پنجشنبه شب با انجام دیدارهای گروه ب خاتمه یافت و سه تیم خوزستانی مقابل حریفان به میدان رفتند.

تیم ملی‌حفاری اهواز در یک بازی خانگی با یک گل مقابل ایرانجوان بوشهر به پیروزی دست یافت تا با کسب این سه امتیاز به فرار از سقوط امیدوارتر شود. حفاری اهواز در هفته آخر هم باید مقابل تیم شهداء رزکان کرج امتیازات لازم را کسب کند تا در لیگ دسته دوم باقی بماند.

در سایر دیدارهای امشب، تیم‌‌ نفت امیدیه در بازی خارج از خانه مقابل شهرداری بم به تساوی 2 بر 2 رسید و با کسب این امتیاز تا حد زیادی از خطر سقوط به دسته پایین‌تر دور شد.

تیم شهرداری ماهشهر هم در مصاف با تیم شهداء بابلسر به نتیجه تساوی 2 بر 2 دست یافت. شهرداری ماهشهر که از صعود باز مانده، در رده چهارم جدول گروه ب قرار گرفته است.

اما در بازی‌های گروه الف که سه‌شنبه شب انجام شدند، تیم فولادنوین اهواز مقابل شهیدقندی یزد صاحب برتری قاطع 4 بر 2 شد و استقلال ملاثانی در زمین خیبر خرم‌آباد به تساوی بدون گل رسید.

تنها یک هفته دیگر به پایان فصل جاری لیگ دسته دوم فوتبال ایران باقی مانده است و با انجام بازی‌های هفته آینده تکلیف تیم‌های صعودکننده به لیگ یک و تیم‌های سقوط کننده به لیگ سه مشخص خواهد شد.

در پایان فصل، تیم اول هر گروه مستقیماً به لیگ یک راه پیدا می‌کند و تیم دوم گروه به بازی پلی‌اف خواهد رفت تا در صورت پیروزی در بازی پلی‌اف به دسته اول صعود کند. شرایط جدول گروه الف به صورتی است که در هفته آخر احتمال صعود هر 2 تیم فولادنوین اهواز و استقلال ملاثانی یا احتمال عدم صعود هر 2 تیم وجود دارد. همچنین خیبر خرم‌آباد و شهرداری آستارا 2 تیم دیگری هستند که در هفته پایانی شانس ربودن سهمیه صعود از چنگ نمایندگان خوزستان را خواهند داشت.

اما در پایین جدول، از هر گروه 3 تیم به دسته پایین سقوط می‌کنند. کارون اروند خرمشهر در پایان نیم‌فصل نخست از مسابقات کنار رفت و رسماً سقوط کرد. تیم ملی‌حفاری اهواز هم کماکان خطر سقوط را احساس می‌کند.

نتایج کامل دیدارهای هفته بیست‌وپنجم و جداول رده‌بندی لیگ 2 بدین ترتیب است.

گروه الف
* خیبر خرم‌آباد 0 – استقلال ملاثانی 0
* شهیدقندی یزد 2 – فولادنوین اهواز 4
* میلادمهر تهران 3 – مس نوین کرمان 2
* شهرداری آستارا 3 – شهرداری همدان 1
* امید گناوه 0 – اترک بجنورد 0
* آوالان کامیاران 4 – شهرداری فومن 2
* کارون اروند خرمشهر 0 – کاسپین قزوین 3 (حذف تیم کارون)

گروه ب
* ملی حفاری اهواز 1 – ایرانجوان بوشهر 0
* شهرداری بم 2 – نفت امیدیه 2
* شهداء بابلسر 2 – شهرداری ماهشهر 2
* پاس همدان 4 – چوکا تالش 3
* شهرداری بندرعباس 1 – نفت و گاز گچساران 1
* مس شهربابک 3 – سردار بوکان 1
* بعثت کرمانشاه 2 – شهداء رزکان کرج 0

نتایج و جداول لیگ دسته دوم فوتبال ایران


نتایج و جداول لیگ دسته دوم فوتبال ایران

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۵
0
0
کارون اروندباعث وبانی بدبختی دوتیم خوزستان جهت صعودشدی.امیدوارم نامت سقوط کنی ب دره ی محوروزگار..همین تیم فولادنوین رویک برصفرشکست داد..وروبرو آستارا سه امتیازمفت داد...
محمد از کرمانشاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
0
ماشالله بعثت کرمانشاه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها