به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۰۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
تعداد نظرات: ۶ نظر

تارتار: نبود هواداران‌ روی عملکرد تیم تاثیر گذاشت

تارتار: نبود هواداران‌ روی عملکرد تیم تاثیر گذاشت

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اعلام کرد که با وجود همه مشکلات مالی برای کسب موفقیت در جام حذفی تلاش می‌کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، مهدی تارتار در گفت‌وگوی تلفنی با رادیو ایران درباره شکست تیم نفت مسجدسلیمان مقابل گل‌گهر سیرجان و سایر مسائل و مشکلات مربوط به تیمش توضیحاتی داد که در ادامه می‌خوانید.

حالم خوب نبود، به نشست خبری نرفتم
به دلیل ناراحتی شدیدی که بابت شکست مقابل گل‌گهر داشتم در نشست خبری حضور پیدا نکردم اما این به معنای آن نیست که بخواهم از شکست فرار کنم. من همیشه با اصحاب رسانه و خبرنگاران رابطه خوبی داشته‌ام و سعی کردم در نشست های خبری حدالامکان حضور پیدا کنم و پاسخگوی سئوالات باشم، اما شب گذشته واقعا حال روحی مناسبی نداشتم و به همین خاطر از اصحاب رسانه عذرخواهی می‌کنم.

گل سوم گل‌گهر آفساید بود
ما در بازی مقابل گل‌گهر عملکرد بدی نداشتیم و فکر می‌کنم یک بازی جذاب را شاهد بودیم. تیم گل‌گهر هم عملکرد خوبی داشت و بابت برد به کادرفنی و سایر اعضای این تیم تبریک می‌گویم. اما احساس می‌کنم گل سوم گل‌گهر آفساید بود. بازیکنی که پاس را داد، در آفساید قرار داشت که از چشم کمک داور دور ماند.

نبود هواداران‌مان روی عملکرد تیم تاثیر گذاشته است
از هواداران خوبمان عذرخواهی می‌کنم. این هواداران همیشه حامی بودند. در سرما و گرما کنارمان بودند و متاسفم که نتوانستیم نتیجه خوبی بگیریم. تیم نفت مسجدسلیمان همواره به هوادارانش می‌نازد و هر زمان هواداران در ورزشگاه بودند، ما بهترین عملکرد را داشتیم. واقعیت این است اصلی ترین دلیلی که من به نفت مسجدسلیمان آمدم نیز همین هواداران بودند و حالا که بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شود، تاثیر نبود هواداران ما بیشتر به چشم می‌آید.

بازیکنانم 7 ماه است دریافتی نداشتند
آنهایی که در فوتبال حضور دارند مرا می‌شناسند و می‌دانند که اهل توجیه کردن نیستم. اما واقعیت‌های تیم ما را نمی‌توان نادیده گرفت. بازیکنان من الان 7 ماه است هیچ دریافتی نداشتند و یک چک به بچه‌ها دادند که زمزمه‌هایی مبنی بر پاس نشدنش وجود دارد. شما تصور کنید روز گذشته که قرار است چند ساعت بعد از آن به زمین برویم، وزیر نفت می‌گوید هیچ کمکی به تیم‌های نفتی نمی‌کنیم. آیا با این روش روحیه بازیکن من پایین نمی‌آید؟ وقتی بازیکن من 7 ماه است پول نگرفته و سرنوشت تیمش هم معلوم نیست چطور برای برد یا کسب امتیاز انگیزه داشته باشد؟

تا همین جا هم شاهکار کرده‌ایم
بازهم می‌گویم که نمی‌خواهم باخت را توجیه کنم اما واقعا بازیکنان ما انگیزه ندارند. در لیگ برتر ایران از رتبه چهارم تا چهاردهم هیچ تفاوتی ندارد. ما هم خداراشکر در رتبه تک رقمی ایستاده‌ایم و تا همین جا هم کار بزرگی کردیم. اگر به نتایج نفت در سال‌های گذشته نگاه کنید می‌بینید تا همین جای مسابقات هم شاهکار کردیم، اما واقعا با شرایطی که تیم ما دارد، هرچقدر هم ما تلاش کنیم تا روحیه بازیکنان را برگردانیم فایده ندارد.

به خاطر مشکلات مالی بازیکنان مان را از دست دادیم
ما در نیم فصل به خاطر مشکلات مالی یارهای قدرتمندی را از دست دادیم. بازیکنانی مثل سوشا مکانی، محمد طیبی، فرزاد حاتمی و ... اثرگذاری زیادی داشتند اما به خاطر بضاعت مالی باشگاه نتوانستیم آنها را حفظ کنیم. از طرفی ما در بحث جذب بازیکن هم خیلی موفق نبودیم و با توجه به اینکه جایگاه مان مستحکم بود،‌ سیاست باشگاه این شد که بازیکنان سرشناس جذب نکنیم.

بازیکن برای تعویض کردن ندارم
همین حالا با کمبود بازیکن مواجه هستیم. تیم‌های دیگر در نیمه دوم آنقدر دست شان روی نیمکت پر است که با چند تعویض روند مسابقه را عوض می‌کنند اما ما آنقدر دست مان خالی است که نمی‌دانیم چطور تعویض کنیم. اینها مسائلی است که وجود دارد و باید درباره تیم ما بدانید.

شب بازی با فولاد در مهمانسرای بدون کولر گازی خوابیدیم
شاید خیلی‌ها ندانند که تیم ما با چه شرایطی آماده مسابقات می‌شود. بروید تحقیق کنید و ببینید بازیکنان من شب قبل از بازی با فولاد کجا خوابیدند. اصلا خوابیدند؟ ما را به مهمانسرایی در اهواز بردند که کولر گازی نداشت و تاصبح همه بچه ها از گرما نتوانستند بخوابند. با این شرایط وارد زمین شدیم و بازهم بد کار نکردیم.

تمرکزمان روی صعود به فینال حذفی است
با همه موضوعاتی که گفتم ما تمرکزمان روی جام حذفی است. رقبای سرسختی را در حذفی پشت سر گذاشتیم و حالا که به اینجای رقابت‌ها رسیدیم کوتاه نمی‌آییم. تمام تمرکزمان روی این است که بتوانیم به فینال حذفی برسیم و امیدوارم به این مساله مهم دست پیدا کنیم.

از نظر امکانات با تراکتور، استقلال و پرسپولیس قابل مقایسه نیستیم
فرقی نمی‌کند در جام حذفی با چه تیمی برخورد کنید. هر 3 تیم دیگر حاضر در نیمه نهایی حذفی از نظر امکانات و شرایط سخت افزاری وضعیتی عالی دارند و ما اصلا با آنها قابل مقایسه نیستیم. با این حال قسمت این بوده با تراکتور بازی کنیم. من به توانایی بازیکنانم ایمان دارم و تردید ندارم آنها هم‌قسم خواهند شد تا لیگ برتر و جام حذفی را به بهترین شکل به پایان برسانند. امیدوارم با صعود به فینال حذفی دل هواداران را شاد کنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در انتهای صحبت‌هایش گفت:جا دارد یکبار دیگر از هواداران تشکر کنم و از آنها بابت دو شکست اخیر عذر بخواهم. ان‌شاءالله با انجام مسابقات خوب در لیگ و حذفی می‌توانیم بار دیگر آنها را خوشحال کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
0
0
این که نشد بهانه . همه تیمها بدون هوادار بازی میکنن و تاثیر نبودن هوادار برای همه تیمها یکسانه.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
0
0
اقای تاتار بازی با فولاد بدون کولر خوابیدین بازی با گل گهر حتما بدون پتو خوابیدین چرا باختی که مقابل پرسپولیس دادین امدین تبریک گفتین به پرسپولیس نگفتین بچها شکم گشنه خوابیده بودن دراینکه شما مربی خوبی هستین شکی نیست درسته خوزستان منبع مدیران نالایق شده ولی فهم وشعور هواداران خوزستانی حرف اول ومیزنه
ایمان منجزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
0
0
حاج مهدی تارتار نمونه یک مربی باشرف و باسواد که این فصل در نفت مسجدسلیمان عالی کار کرد برخلاف دوره های قبلی که دغدغه سقوط داشتیم این فصل در لیگ برتر نتایج خوبی گرفتیم و جام حذفی به 4 تیم نیمه نهایی رسیدیم درود به شرف مهدی تارتار و بازیکنای نفت مسجدسلیمان
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
0
0
در جواب به کاربر ناشناس محترم که گفتن شرایط برا همه تیمها یکسانه نخیر دوست عزیز یکسان نیست. مثلا تیمهایی مثل پیکان و سایپا که هوادار ندارن از این وضعیت استفاده کردن و بازیهای بدون تماشاگر بنفعشون شد اما تیمهایی مثل نفت مسجد سلیمان و نفت آبادان خیلی ضرر کردن این دو تیم در بازیهای خونگی با تماشاگر خیلی بهتر نتیجه میگرفتند
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
0
0
من آخرش نفهمیدم پول میگیرین یانه!!!ازاول فصل تاالان میگن مادریافتی نداشتیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
0
0
دوست عزیز وقتی میگیم شرایط نداشتن هوادار برای همه یکسانه منظورمان اکثریت تیمهای لیگه نه این دوتا تیم پیکان سایپا از ۱۸ تیم ۱۶ تیم هوادارای خودشونو دارن پس باید اون ۱۶ تیم را دید نه فقط این دوتیم را .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها