به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۳۰۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

فرجی: تیم نفت با قدرت در جام حذفی ظاهر می‌شود

فرجی: تیم نفت با قدرت در جام حذفی ظاهر می‌شود

خوزستان اسپورت- حسین فرجی اعلام کرد در این باشگاه هنوز صحبتی برای تمدید قرارداد سرمربی نفت مسجدسلیمان نشده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، حسین فرجی عضو هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان درباره قرعه‌کشی جام حذفی فوتبال ایران و رویارویی این تیم در نیمه نهایی با تراکتور، اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که جزو 4 تیم برتر این مسابقات هستیم و انشالله بتوانم از حیثیت فوتبال خوزستان دفاع کنیم.

وی درباره اینکه مسائل مربوط به بدهی این باشگاه برطرف شده است، گفت: همه تیم‌ها الان بدهی دارند اما ما توانستیم 80 درصد پرداخت به بازیکنان داشته باشیم.

فرجی عنوان کرد: بعد از بازی‌های لیگ امیدوارم در جام حذفی هم موفق باشیم و درصورت پیروزی مقابل تراکتور در فینال هم با قدرت ظاهر شویم.

این عضو هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان درباره ادامه همکاری با مهدی تارتار نیز اشاره کرد: هنوز فصل تمام نشده و باید ببینیم بعد از پایان مسابقات چه اتفاقی رخ می‌دهد. هنوز در این باره صحبتی نشده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
0
0
بابا دیگه تار تار را ول کنید. بگذارید تیم چهاردهم بشه، اما دیگه اینقدر مساوی یا باخت نیاره.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
0
0
نماینده های استان خجالت بکشین اقای اذری مدیرعامل محترم فولاد از اصفهان‌ امده اما از شما ها که بومی هستین متعصبانه داره راجب خورستان وفوتبال ومحرومیت حرف میزنه ولی شما یکیتون ازحق فوتبال وعشق مردم خوزستان دفاع نمیکنین که چطور وزارت نفت اینگونه شانه خالی میکنه واین دوتا تیم نفتی خوزستانی رو رها کرده
شیران زاگرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
0
0
واقعا جای تاسف دارد شهری که نزدیک به ۱۱۰ سال به صنعت نفت خدمت کرده الان با مشکلات عدیده تیم و باشگاه فوتبال نفت مواجه شود و دولت دو تیم تهرانی رو تحت پوشش و کمک مالی قرار بدهد و از یک طرف از زیر بار تیم های نفتی شانه خالی کند.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها