به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۰۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
سرمربی نفت مسجدسلیمان در نشست خبری شرکت نکرد

پاشایی: کمک‌ داور گل سوم را تقدیم تیم گل‌گهر کرد

پاشایی: انگیزه دادن به بازیکنان سخت است

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: تمام سعی و تلاشمان را کردیم اما متأسفانه نتیجه باب میل ما رقم نخورد و انگیزه دادن به تیمی که از نظر شرایط مالی مشکلات زیادی دارد خیلی سخت است

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، حسین پاشایی، مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نشست خبری بعد از شکست 3 بر 2 تیمش مقابل تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر اظهار داشت: بابت شکست مقابل گل‌گهر باید از هواداران خوب نفت مسجد سلیمان عذرخواهی کنم. تمام سعی و تلاشمان را کردیم اما متأسفانه نتیجه باب میل ما رقم نخورد و انگیزه دادن به تیمی که از نظر شرایط مالی مشکلات زیادی دارد خیلی سخت است و باید بتوانید به بازیکن فوتبال انگیزه بدهید که خودش را ریکاوری کند.

وی در ادامه گفت: بازی با فولاد خوزستان تقریباً چهار روز پیش بود، تیم گل‌گهر ده روز استراحت کرد، ما از گرمای اهواز وارد این بازی شدیم. نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و دو بر یک جلو بودم ولی متأسفانه با توجه به گرما و فاصله کمی که از بازی با فولاد داشتیم بدن‌ها تحلیل رفت و گل سوم گل‌گهر قطعاً آفساید بود و کمک‌داور کاملا اشتباه کرد و گل را تقدیم تیم گل‌گهر کرد. ما شرمنده هواداران شدیم و انشاءالله در بازی‌های بعد جبران کنیم.

شایان ذکر است، مهدی تارتار سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پایان بازی با گل‌گهر سیرجان شرکت نکرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
0
0
آقای پاشایی اصلاً تیم نفت خوب بازی نکرد. این توجیه هات را بگذار کنار. با آبروی یک شهر بازی کردید.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها