به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۳۰۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳
تعداد نظرات: ۹ نظر

نفت 2 – گل‌گهر 3؛ شکست خانگی زردپوشان

نفت 2 – گل‌گهر 3؛ شکست خانگی زردپوشان

یوسف خدامرادی
خوزستان اسپورت
هفته بیست و هشتم لیگ برتر – استادیوم شهید بهنام محمدی
دوشنبه 20 مردادماه 99 – ساعت 20:30
نفت مسجدسلیمان 2 – گل‌گهر سیرجان 3
صادق صادقی (15)، حسین ابراهیمی (27) برای نفت – رضا محمودآبادی (2)، بهنام برزای (65 و 81) برای گل‌گهر
داور: علی بای
کمک داوران: علیرضا ایلدروم و سعید زیبا
اخطار: میثم نقی‌زاده، حسین ابراهیمی (نفت)، یوسف وکیا (گل‌گهر)
بدون تماشاگر

نفت مسجدسلیمان: حبیب فرعباسی، مجید عیدی، حامد نورمحمدی، سعید کریمی (85- آرمان قاسمی)، پیام ملکیان، علیرضا علیزاده، میثم نقی‌زاده (85- مهدی رستمی)، صادق صادقی (66- سجاد جعفری)، حسین ابراهیمی، مهدی زبیدی (75- محمدعلی صفیا) و میرهادی میرجوان (66- احسان تأییدی)
سرمربی: مهدی تارتار

گل‌گهر سیرجان: میلاد فراهانی، مهران گلزاری، سیدعلیرضا ابراهیمی، یوسف وکیا، سیداحمد موسوی، احمدرضا زنده‌روح، امین پورعلی، میلاد کمندانی (64- سجاد آشوری)، بهنام برزای، رضا محمودآبادی (64- گادوین منشا و 87- مهرداد عبدی) و یونس شاکری (2+90- پیمان رنجبری)
سرمربی: مجید جلالی

خلاصه بازی
شاگردان مهدی تارتار که دو بازی را در خارج از خانه مقابل ذوب‌آهن و فولاد خوزستان پشت سر گذاشته بودند، این بار در مسجدسلیمان پذیرای شاگردان مجید جلالی شدند تا با کسب پیروزی به نیمه بالای جدول رده‌بندی بازگردند. حریف نفتی‌ها در این بازی گل‌گهر سیرجان بود که برای افزایش شانس حفظ سهمیه لیگ برتری نیاز به گرفتن امتیاز در هوای گرم جنوب داشت.

لحظاتی از آغاز بازی نگذشته بود که آبی‌پوشان گل‌گهر سیرجان توسط رضا محمودآبادی به گل رسیدند و از میزبان پیش افتادند. نفتی‌ها با دریافت این گل به خود آمدند و با طراحی چند حمله با ضربات صادق صادقی و حسین ابراهیمی به دوگل متوالی در دقایق 15 و 27 رسیدند تا ورق به سود زردپوشان نفت برگردد و نیمه اول این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به‌سود شاگردان مهدی تارتار خاتمه یابد.

 درنیمه دوم، شاگردان مجید جلالی برای فرار از شکست در این بازی دست به بازی تهاجمی زدند و حاصل این حملات گل‌های دقایق 65 و 81 بهنام برزای بود که نتیجه را به کاملاً تغییر داد و تیم گل‌گهر سیرجان بازی باخته را با پیروزی عوض کرد تا با این سه امتیاز خیالش را از سقوط نکردن تا حد زیادی راحت کند.

شرح گل‌ها
0-1 (گل‌گهر): پاس بهنام برزای در پشت مدافعان نفت مسجدسلیمان به رضا محمودآبادی رسید و این بازیکن پس از جا گذاشتن دروازه‌بان نفت با ضربه سر دروازه را گشود.

1-1 (نفت): ارسال بلند حامد نورمحمدی در محوطه جریمه تیم میهمان نصیب صادق صادقی شد و هافبک میانی نفت با ضربه‌ای به زاویه مخالف به زیبایی گل تساوی را به ثمر رساند.

2-1 (نفت): حسین ابراهیمی پس از دریافت توپ از مهدی زبیدی چند قدم حرکت کرد و با یک شوت زمینی به گوشه سمت چپ دروازه گل‌گهر سیرجان دومین گل زردپوشان نفت را رقم زد تا نفتی‌ها از حریف پیش بیفتند.

2-2 (گل‌گهر): بهنام برزای مهاجم خوزستانی تیم میهمان در شرایطی که از سوی مدافع نفت تحت فشار بود، با ضربه‌ای بیرون پا از فاصله چند قدمی دروازه نفت مسجدسلیمان را گشود تا بازی به تساوی کشیده شود.

2-3 (گل‌گهر): پاس بلند احمدرضا زنده‌روح با ضربه سر یونس شاکری به بهنام برزای رسید و این بازیکن برای دومین بار متوالی دروازه نفت مسجدسلیمان را گشود.

در حاشیه
* تعدادی از هواداران نفت مسجدسلیمان از ساختمان‌های مجاور ورزشگاه نظاره‌گر بازی تیم محبوب‌شان بودند.
* بهنام برزای که پاس گل اول گل‌گهر سیرجان را داد بعد از گل به سمت مجیدجلالی آمد و این مربی را در آغوش گرفت.
* مجتبی سرآسیایی در کنار خط به هدایت بازیکنان گل‌گهر سیرجان می‌پرداخت.
* صادق صادقی بعد از به ثمر رساندن گل نفت مسجد سلیمان به سمت سکوهای خالی آمد و خوشحالی گل را انجام داد.
* بازیکنان ذخیره تیم گل‌گهر سیرجان روی نیمکت ذخیره خودشان نشستند ولی بازیکنان ذخیره نفت مسجدسلیمان پشت نیمکت ذخیره‌ها روی سکوها نشسته‌ بودند.
* در بین دو نیمه بازی نیکمت ذخیره تیم‌ها توسط عوامل ورزشگاه ضدعفونی شد.
* مجید جلالی که در نیمه اول بیشتر روی نیمکت نشسته بود، در نیمه دوم خودش لب خط آمد تا به طور مستقیم با بازیکنان درون زمین در ارتباط باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
ایمان منجزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
0
0
بازیکنان بی انگیزه شدن بخاطر اینکه نتایج تاثیری در سرنوشت تیم نداره مسئولین هم بیخیال هستن و کلا تیمو رها کردن
مهدی لعاجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
0
0
نمی خواهیم کسی را متهم کنیم .ولی مثل روز روشن است که تبانی کردند همانند بازی پیکان نفت آبادان ...
غلامحسین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
0
0
سلام..درست است بردن وباختن سهمیه وسقوطی درکار نیست. اما اقای تارتار دوست داشتنی هم باید کمی مراعات حیثیت نام تیم شهر واستان روهم باید بکنند..بی انگیزگی دربازیکنان مشهود است، و ازدور نمیتوانیم قضاوت کنیم. انتظار سروسامان دادن ب وضعیت فعلی وعزت تیم محبوب م سلیمان واستان دربازی های آینده.. یاحق
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
0
0
با سلام‌ متاسفانه زنگ خطر سقوط فصل اینده دوتیم نفتی خوزستان به صدا درامده استان کرمان تا مس رفسنجان هم فرستاد لیگ برتر مس کرمانم احتمالش هست بباد که میشن سه تا تیم‌ بودجه وامکانات زیادی در اختیار دارن هواداران فوتبال خوزستان ازخواب بیدار بشین اسیر حربه این اقایون نشین مدیران ارشد نفتی ونمایندگان استان این دوتا تیم رو رها کردن و مرببان جوان همچون بهنام سراج و اقای تاتار رو گذاشتن مقابل مردم بهوش باشین سال بعد با این بی تفاوتی مدیران ارشد حتما سقوطه
عشق است فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
0
0
خدایی هفته پیشه دیدین نفت چطور جلو فولاد شیر شد و ده دقیه اخر ک عقب بود ب ابو اتش زد برا تساوی ولی الان زمانی ک س دو عقب افتاد حتی ی حمله هم نداشت خودم هم طرفدار نفتم پس یادتون باشه ما ب خودمون رحم نمیکنیم
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
0
0
به یاد محمود فکری و آن روزهایی که با مسجدسلیمان بود.
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
0
0
اصلاً تیم نفت مسجدسلیمان خوب بازی نکرد. بی انگیزه بودند. به نظرم بهترین بازیکن نفت صادق صادقی بود که از جان مایه گذاشت. فر عباسی هم بعضی وقتها گلهای بچگانه ای میخورد. اما تارتار دفاع بتونی مسجدسلیمان را به یک دفاع لغزنده و بی ثبات تبدیل کرده است. مشخص است که دلش با تیم نیست.
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
0
0
من خودم بچه مسجدسلیمان این حبیب فر عباسی بندازین بیرون هر بازی داره گل میخوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
0
0
دوست عزیز نوع بازی تمام آقای تاتار دفاع وضدحمله ست بخاطر همینه نحوی بازی تیم مسجدسلیمان تماشاگرپسند نبوده ونیست اما نتیجه ش برای تیمی بااین بضاعت خیییییلیم زیاده وکدوم دفاع بتونی تاتار که اومد تیم مسجدسلیمان خیلی کمتر ازقبل گلخورد گرچه بازدشم کمه بنظرمن مسجدسلیمان بایستی از تاتار بسیار راضی باشه اگر تاتار بره وبایک مربی دیگه غیر دفاعی بازی کنید ازحالا کاندید سقوط لیگ یک هستید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها