به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۰۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
تعداد نظرات: ۷ نظر

آذری: اجازه نداریم هیچ حریفی را کوچک بشماریم

آذری: اجازه نداریم هیچ حریفی را کوچک بشماریم

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان این که اجازه نداریم هیچ رقیبی را کوچک بشماریم، گفت: 80 درصد راه باقی مانده است و باید تمام تمرکزمان را برای موفقیت بگذاریم.

به گزارش خوزستان اسپورت، سعید آذری در گفت و گو با ایسنا درباره تمهیدات لازم برای مراقبت از فولاد جهت عبور موفق از سه هفته پایانی لیگ برتر کشور، اظهار کرد: تیم فولاد تحت فشار نیست زیرا تمهیدات لازم برای آن اندیشیده شده است. البته خیلی‌ها طی یکی دو هفته گذشته سعی کردند، فضای روانی برای تیم ایجاد کنند اما این فضا باتوجه به مدیریتی که صورت گرفت، خنثی شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در نظر دارید که برای دادن آرامش بیشتر به تیم در هفته‌های پایانی که برای فولاد اهمیت دو چندانی دارد، از یک روانشناس در کنار تیم استفاده کنید؟ گفت: موقعی می‌توان از روانشناس استفاده کرد که یک تیم در بحران باشد اما هیجاناتی که اکنون در تیم فولاد وجود دارد، همگی مثبت هستند و خود بازیکنان نیز برای حفظ نتایج و تلاش هایی که کشیده‌اند، بسیار از خود مراقبت می‌کنند. اکنون تیم در شرایط نرمالی است و فشارهایی که وجود داشته است را هم کنترل کرده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: وجود آقای نکونام یکی از پارامترهای مهمی است که در کنترل حواشی تاثیر بسیاری داشته است. او یک مربی زبردست است و حواسش نیز به همه چیز است. تیم فعلی که دورهم جمع شده است، از راس مدیریت کارخانه گرفته تا عوامل باشگاه و تیم، همگی در حال مدیریت شرایط هستند تا اتفاقی برای تیم نیفتد و خدا را شکر فکر می کنم مسیر را به درستی طی می‌کنیم.

وی با بیان این که مردم خوزستان و فولاد مستحق شرایط خوبی هستند، افزود: اگر هر کسی تا امروز کاری انجام داده، وظیفه‌اش را انجام داده است. همچنین قهرمانان و مربیان ما تا اینجا، کار بسیار مهمی انجام داده‌اند و از یک تیم با استعداد نیز تبدیل به یک تیم نسبتا موفق شده‌ایم که امیدواریم در پایان فصل نماینده با غروری برای استان باشیم.

آذری همچنین در پاسخ به این سوال که طی صحبت و جلسانی که با مدیر کارخانه فولاد داشته‌اید، آیا روند خوب فعلی را از ابتدای فصل برای تیم متصور بوده است؟ عنوان کرد: آقای محمدی با استخدام آقای نکونام و همچنین خود من، مطمئنا برنامه‌ای در راستای موفقیت تیم داشته است. خود او اشراف کاملی به فضای فوتبال دارد و قاعدتا برنامه‌ای که تدوین کرده بود نیز بر این اساس بوده که فولاد در مسیر موفقیت قرار بگیرد. به هر حال انتخاب چنین تیمی برای مدیریت تیم، نشان از این است که آقای محمدی هم ایمان داشته که اتفاقات خوبی برای فولاد رقم خواهد خورد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان همچنین درباره حمایت هواداران پیش از بازی با نفت مسجدسلیمان با حضور در هتل تیم، گفت: یکی از پارامترهایی که باعث شد من فولاد را انتخاب کنم، وجود هوادار بی نظیر آن در کشور است. تفاوت هواداران فولاد با بقیه هواداران این است که فوتبال در خون آن‌ها است و حتی خیلی از آن‌ها در زمین های خاکی نیز فوتبال بازی می کنند. هواداران فولاد به این تیم خیلی علاقه دارند و با این تیم زندگی می‌کنند. یکی از دلایل موفقیت نسبی فولاد تا این جای کار، همین هواداران بوده است.

وی با بیان این که خیلی از تیم‌های بزرگ در قدم‌های آخر آسیب دیده اند، افزود: من در ذوب آهن چنین تجربه تلخی را داشته‌ام که با یک تساوی می‌توانستیم قهرمان لیگ شویم ولی مقابل فولاد در اهواز شکست خوردیم و با تفاضل گل در رده دوم قرار گرفتیم. بنابراین سه بازی باقی مانده برای تیم ما به این معنی است که 80 درصد راه باقی مانده است و این سه بازی فوق‌العاده برای ما اهمیت دارد؛ با سایپایی بازی داریم که سابقه قهرمانی در لیگ را دارد، پارس جنوبی نیز با آقای پورموسوی گام‌های مهمی را برداشته و تراکتور هم که یکی از رقبای اصلی ما است. پس اجازه نداریم، هیچ رقیبی را کوچک بشماریم و باید تمام تمرکزمان را برای موفقیت بگذاریم.

آذری همچنین درباره کیفیت نه چندان خوب تصاویر تلویزیونی دیدارهای فولاد از ورزشگاه اختصاصی این تیم نیز عنوان کرد: خیلی از هواداران فولاد این گله‌مندی را داشته‌اند که مطالبه به‌حق آن‌ها است و باید به آن نیز توجه شود. به هر حال باتوجه به پیگیری‌ها و تلاش آقای رحیمی، مدیرکل صداوسیمای خوزستان، امیدوارم کیفیت تصویر بالا برود تا هواداران به خوبی نظاره‌گر بازی‌های تیم خود باشند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
0
0
با سلام‌ وخسته نباشید انشالله موفقیت فولاد با درایت اقای اذری ای کاش باشگاه های نفتی مدیرانی همچون اذری داشت که حداقل دنبال منافع باشگاه میرفتن و قراردادهای محکم میبستن نه تو اوج موفقیت مربی رو بدن بره یا بازیکن خط ونشان بکشه که عاشق یه تیم دیگه هستم این واقعا اوج اهانت به هواداران هست
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
0
0
به امید تداوم موفقیت های فولادخوزستان وخسته نباشید به آقای آذری که بطور حتم بعدازجناب دهکردی بزرگوار بهترین مدیرعامل فولادتاکنون بوده اند، امیدوارم باپیگیری های ایشون کیفیت تصویربرداری مسابقات فولاد بالابره چراکه درصورت صعود فولاد به آسیا، این ورزشگاه زیبا ومدرن ،هواداران بیشمار وعاشق این تصویربرداری زیبنده نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
0
0
بازی فولاد ونفت مسجد سلیمان فوق الافتضاح بود تصویربرداری به اضافه چمن نمیدونم چرا چمن فولاد اینجوری شده
موسوی شادگان
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
0
0
واقعآ متاسفم برای صدا و سیما که این همه ازش انتقاد میشه
یعنی شهرهای مثل ساوه و رفسنجان و مشهد کیفیت تصویر برداریش از اهواز هم بهتره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
0
0
والا به خدا عشقه سعید خان آذری کاش هم خودش بمونه فولاد هم کادر فنی حتما نتیجه میگیریم امسال واقعا از اون فصل های کابوس وار نداشتیم بخاطر مدیریت و قدرت کادر فنی امیدوارم ادامه دار باشه ...یکی از نکات مثبت آذری متحد کردن هواداران هست اگه دقت کنید هم منتقدین و هم طرفداران فولاد در حال حاضر همه با هم یکدل هستن چیزی که تو چند سال اخیر کمتر دیده شده البته متاسفانه یه عده معدود هستن که خیلی بشون داره فشار میاد که قطعا زیر فشار اتحاد هوادران واقعی فولاد کاری ازشون بر نمیاد ......به امید آسیایی شدن فولاد بزرگ.
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
0
0
بسیارخوشحالم که تیم خوب آذری ونکو نام سال آینده درفولاد حضور دارند،،،، بعداز مدتها هواداران فولاد انسانهای خوب وکاربلد راکنار خودمی بینند،،،،عزیزان تاگرفتن سهمیه که آرزوی هرفولادی ست تقریبا راهی نمانده اما الزاما به پیروزی مقابل سایپا سخت نیازمندیم،،،،به امیدپیروزی فولاد،،،،،،، وتساوی سپاهان وشهرخودرو والبته باخت تراگتور،،،،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
0
0
من هوادار صنعت نفتم ولی نمیتونم ازمدیریت خوب آقای آذری چشم پوشی بکنم اوچه در باشگاه ذوب آهن اصفهان وچه حالا درفولاد مدیر کاربلد ولایقی بوده وهست درسته غیربومی است لیکن ازصدتا بومی بیسواد وغیر متخصص بهتر بوده وهست کاش صنعت نفت هم چنین مدیری داشت ۰
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها