به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۰۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
تعداد نظرات: ۸ نظر

توضیحات سرمربی استقلال درباره بازی نیمه تمام

توضیحات سرمربی استقلال درباره بازی نیمه تمام

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی با بیان این‌که به نظرم تیم شهید قندی یزد برای بازی نکردن به دنبال بهانه بود، گفت: این تیم از دو هفته گذشته مسابقات خود، تنها یک امتیاز گرفته بود و با شکست یا تساوی برابر تیم ما نیز از دور مسابقات خارج می‌شد و پرونده آن برای صعود به لیگ دسته یک بسته می‌شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، داریوش هرمزی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص اتفاقات بازی شب گذشته (سه‌شنبه) استقلال ملاثانی و شهید قندی‌ یزد در هفته بیست و چهارم لیگ دسته دوم کشور در ورزشگاه تختی اهواز، اظهار کرد: بازی شرایط عادی داشت و در نیمه نخست نیز اتفاقی درون مستطیل سبز رخ نداد اما بین دو نیمه زمانی که تیم‌ها راهی رختکن بودند، درگیری لفظی بین یکی از بازیکنان تیم ما و حریف به وجود آمد که داور نیز پیش از ورود تیم‌ها به رختکن، به این بازیکنان کارت زرد نشان داد.

وی با بیان این‌که برای انجام این دیدار رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم حضور تماشاگران در دستور کار بود، عنوان کرد: بعد از این‌که شهید قندی یزد به رختکن رفت، دیگر وارد زمین نشد و دلیل‌شان هم این بود که ما امنیت نداریم که با توجه به مطرح شدن این موضوع، فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی نیز به ورزشگاه آمد و اعلام کرد، تماشاگری که در ورزشگاه وجود ندارد و آیا کسی تخلف کرده است که با او برخورد کنیم؟ که تیم حریف اعلام کرد، شما باید در ورزشگاه حضور داشته باشید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی افزود: به هر حال به نظر من تیم شهید قندی یزد باتوجه به این‌که پیش‌بینی می‌کرد بازی را بد خواهد باخت، وارد زمین نشد. این تیم از دو هفته گذشته مسابقات خود نیز تنها یک امتیاز گرفته بود و با شکست یا تساوی برابر تیم ما نیز از دور مسابقات خارج و پرونده این تیم برای صعود به لیگ دسته یک بسته می‌شد.

وی با بیان این‌که به نظرم تیم حریف برای بازی نکردن به دنبال بهانه بود، گفت: در هر صورت اگرچه مسئولان اجرایی این دیدار به حریف برای ورود به زمین اصرار هم کردند اما به زمین نیامدند و بازی از سوی داور، نیمه‌تمام اعلام شد. این اتفاق مانند دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان بود که سپاهانی‌ها وارد زمین نشدند.

هرمزی در ادامه نیز استقلال ملاثانی را یک تیم استثنایی دانست و عنوان کرد: اگرچه تا دیروز کسی تیم ما را نمی‌دید و حتی ما را شانس صعود به لیگ یک هم نمی‌دانستند، اما استقلال برای 20 هفته صدرنشین لیگ دسته 2 کشور بوده است و وقتی مسئولان شاهد این مهم بودند و دیدند که استقلال ملاثانی در حال رقم زدن یک افتخار بزرگ برای فوتبال خوزستان است، از تیم حمایت داشتند. استقلال ملاثانی تاکنون با دست خالی به اینجا رسیده و به گفته مسئولان استان، استقلال ملاثانی نماد اتحاد، همدلی و وحدت است.

شایان ذکر است، تیم استقلال ملاثانی از شانس‌های اصلی صعود به لیگ دسته یک کشور محسوب می‌شود و پیش از بازی با شهید قندی یزد نیز در صدر گروه اول جدول مسابقات لیگ دسته 2 کشور قرار داشت. این رقابت‌ها با انجام بازی‌های دو هفته دیگر به پایان خواهد رسید. حالا خوزستانی‌ها منتظر تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون درباره دیدار با یزد هستند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
غلامحسین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
0
0
سلام.. انشااله ک ناظر گزارش صحیح بدهند، بخاطر این موارد وشیطنت ها قبل ازبازی گفتم دربحث داوری حواسمان باشد ومیطلبد ک اقای طالقانی وافشین حیدری دراینباره پشت رای این بازی باشند، نه اینکه فردا بگن بازی دراستان دیگر برگزار شود.. ضمنا ما برحسب فرمایشات اقای هرمزی ک مرد نجیبی هستند، نظر میدیم. ب امید صعود استقلال ملاثانی... یاحق
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
0
0
من داخل خبر ورزشی خوندم که تماشاچی ها به همراه بازیکنان به تیم مهمان حمله ور شدن واقعا جای تاسف هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
0
0
اقای محمد خیلی داری جوسازی میکنی علیه تیم استان همه خبرها کامنت گذاشتی علیه استقلال ملاثانی اگه رسانه های دلال تهرانی بخاطر سودجویی خودشون اخبار کذب میزنن دلیل نداره شما بشی آلت دست اونها اگر قراره اظهار تاسف کنی برای خودت اظهار تاسف کن که علیه خوزستان جوسازی میکنی
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
0
0
آقای ناشناس مطمئن باش استقلال با زور و دعوا صعود نمیکنه اگر فولاد صعود کنه بهتره
فریدون
|
Turkey
|
۰۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
0
0
آقا محمد عزیز فولادنوین یااستقلال ملاثانی هر دوتیم خوب خوزستانی اند وپرطرافدار وازهمه مهمتر برادرند،،،،،لطفا تفرقه نیندازید اگر،،،اگر،،،خوزستانی هستید،،،،، هر دوتیم عزیزند وحق خوزستان سالهاست که به راحتی پایمال میشود،،،، آقا محمد لطفا اگر ازحق استقلال ملاثانی دفاع نمیکنی برعلیه آن موضع نگیر،،،،این سایت خوزستان اسپرت است،،،،،بااحترام
شمال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
0
0
خوزستان از پیشینه تاریخ فوتبالش این چنین نتیجه ها زیاد داشته سه بر صفر بسود تیمهای خورستان اخرین نمونه هم برد سه بر صفر با رای کمبته انصباطی در بازی استقلال خورستان و ملوان در حالی تا درقیقه 77 بازی دو بر دو بود گرچه اون دو گل هم که استقلال خورستان بدست اورد نتیجه پنالتی هایی بود که دارور تقدیمشون کرد در کل دیگه کل ایران باید به این نتایج سه بر صفر بسود خوزستانی ها رو عادت کننه
نگران نباشید جلو شهید قندی یزدم 3 بر صفر برنده این
امیدوارم ادمیتون چاپ کنه
Reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
0
0
دمت گرم برادر شمالی،حالا لیگ دسته دو چیه که براش حرص میخورد،وقتی تو لیگ برترش تبانی هست،دوس شمالی خوش آمد میگیم به شما،
عادل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
0
0
همه اهل ورزش حقيقي ، به يقين رسيدن ورزش و خصوصا فوتبال از نا پاكي اشباع شده و پول و رانت حرف اول و آخر ميزند . مسئولين ليگ دو و ليگ يك و رئيس سازمان ليگ برتر كه حامي خيبر خرم آباد هستند. انتظار و توقع نداشتند كه استقلال ملاثاني بتواند تا نيم فصل اول دوام بيارد. اما با قهرماني نیم فصل استقلال ملاثانی كه مواجه شدند در نيم فصل دوم علنا برخورد هاي غير فوتبالي با استقلال آغاز كردند. در سه چهار مسابقه اخير تو هر بازي استقلال يكي دوتا گل و پنالتي داشت اما داورها نمي گرفتند و اين برخوردها خيلي به تيم و كادر فنی فشار عصبي وارد كرد و قابل تحمل نبود تا اينكه اين فشارها در بازي با شهيد قندي كه از طرف وزير نيرو مورد حمايت بود خيلي علني شد و در ابتداي بيست دقيقه اول يك پنالتی صد در صدي و يك گل کاملا سالم به نفع استقلال را داور اعلام نكرد. با اين رفتار تيم داوري همه بازيكنان و كادر استقلال از كوره خارج كردند و از طرفي بازیکنان شهيد قندي با توجه به حمايت مسئولان قصد داشتند روي اعصاب بازيكنان استقلال بروند و با ایجاد جنگ لفظي با بچه هاي استقلال داشتند آنها را وادار به عكس العمل بکنند تا داور دست بكار اخراج بزند و از طرفی از نوع رفتار تيم شهيد قندي متوجه شديم بيشتر براي خيبر خرم آباد بازي ميكرد كه صدر جدول به خرم اباد برسد و به دنبال حداقل امتياز يا باخت با كمترين گل بود تا استقلال را از صدر جدول دور كند، که با توجه به بازيهاي بعدي و حمايت وزير نيرو و بهارلو رئيس ليگ (حامي خيبر خرم اباد) اين دو تيم به ليگ يك ارتقاء بدهند، آنها به فوتبال اعتقاد ندارند به پول بيشتر معتقد هستند و از اينكه استقلال يك تيم مردمي است تمايل به صعودش ندارند، علي كل الحال موارد فوق سبب اعتراض شديد کادر فنی استقلال نسبت به قضاوت شد كه سر پرست تيم يزد خيلي حرفه اي كار را به جنجال تبديل كرد و تعطيلي نيمه دوم موجب شد. اما كاري كه مدیریت استقلال ملاثانی توانست بكند هيچ بازيكني را اجازه نداد وارد درگيري شود به جز دو سه نفر از كادر كه با محروميت بازيكن در مسابقات حساس اخير مواجه نشوند. احتمالا کمیته انضباطی استقلال ملاثانی را جريمه مالي بکند و سه امتياز طبق قانون بايد به استقلال ملاثانی بدهند.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها