به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۰۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱

دهدار: خوشحالم کادر فنی تیم ملی به من فرصت داد

دهدار: خوشحالم کادر فنی تیم ملی به من فرصت داد

خوزستان اسپورت- ملی‌پوش خوزستانی وزنه‌برداری گفت: خوشحالم از اینکه کادرفنی تیم ملی این فرصت را در اختیار من قرار داد تا بار دیگر در رکوردگیری تیم ملی شرکت کنم.

به گزارش خوزستان اسپورت، رضا دهدار در گفت‌وگو با میزان در خصوص فرصت دوباره برای حضور ملی‌پوشان در رکوردگیری تیم ملی وزنه‌برداری اظهار داشت: خوشحالم از اینکه کادرفنی تیم ملی این فرصت را در اختیار من و چند نفر دیگر قرار داد تا بار دیگر بتوانیم در رکوردگیری تیم ملی شرکت کنیم تا از این طریق خودمان را از لحاظ فنی به کادرفنی اثبات کنیم.

وی ادامه داد: خود من به دلیل مصدومیت زانو نتوانستم در اردوی رکوردگیری مربوط به مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنم و اکنون حدود چهار ماه می‌شد از انجام تمرینات دور بوده‌ام اما اکنون خداراشکر با پشت سر گذاشتن آسیب‌دیدگی یک ماهی است که تمریناتم را آغاز کرده‌ام.

این ملی‌پوش رامهرمزی و دارنده مدال طلای وزنه‌برداری قهرمانی جهان تصریح کرد: برای رسیدن به بهترین شرایطی که خودم توقع دارم نیاز به چهار تا پنج ماه زمان دارم. در این مدت هم با کادرفنی به صورت مداوم در ارتباط هستم تا وضعیت روزانه خودم را به اطلاع آنها برسانم. حتی دوشنبه هم با بیرانوند در تماس بودم. منتظرم برنامه‌ریزی فدراسیون جهانی برای آغاز مسابقات هستیم. فعلاً که تمرینات را ادامه می‌دهم تا هر زمان که مجوز اردوها زده شد با بهترین شرایط بدنی حضور پیدا کنم. امیدوارم خیلی زود به عرصه مسابقات برگردیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها