به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۳۰۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

جهان‌نژادیان: مجبور شدیم امتیاز تیم‌مان را بفروشیم

جهان‌نژادیان: مجبور شدیم امتیاز تیم را بفروشیم

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه جهان نژادیان آبادان با بیان این که به دلیل نبود زیرساخت لازم مجبور شدیم سهمیه تیم لیگ برتری فوتبال ساحلی مان را به ملوان گناوه واگذار کنیم، گفت: تلاش می کنیم در این فاصله بتوانیم زیرساخت لازم را در آبادان ایجاد کنیم تا دیگر زنگ تفریح تیم ها نباشیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، عبدالله جهان‌نژادیان در گفت و گو با ایسنا در خصوص چرایی واگذاری سهمیه تیم فوتبال ساحلی جهان نژادیان آبادان به ملوان گناوه، اظهارکرد: من مجبور شدم که این سهمیه را واگذار کنم زیرا در آبادان زیرساخت لازم را نداشتیم. داشتن یک زمین استاندارد از نیازهای اصلی این رشته است. موردی که به خاطر نداشتن آن، طی سال های گذشته واقعا در دیدارهای خانگی متضرر شده بودیم.

وی بیان کرد: اگر امسال هم می خواستیم در لیگ برتر کشور تیم داری کنیم، در آبادان نمی توانستیم زیرا زمین استاندارد نداشتیم و باید بازی هایمان را در بوشهر میزبانی می کردیم. بنابراین تصمیم گرفتم سهمیه را واگذار کنم تا در لیگ 2 کار کنیم و در این فاصله بتوانیم زیرساخت لازم را در آبادان ایجاد کنیم و همچنین به کشف استعدادها پرداخته و مقتدرانه مجددا به لیگ برتر برگردیم.

مدیرعامل باشگاه جهان نژادیان آبادان گفت: من نمی خواستم تنها نماینده خوزستان در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور زنگ تفریح تیم ها باشد و بهترین کار را واگذاری سهمیه دیدم تا طی سال های آینده بتوانیم شرایط بهتری را برای تیم ایجاد کنیم.

وی با قدردانی از فرماندار آبادان و مسئولان اداره کل ورزش خوزستان، افزود: امیدوارم در ادامه راه با کمک این مسئولان بتوانیم استادیوم استاندارد احداث و نام فوتبال ساحلی خوزستان را در کشور پرآوازه کنیم. قول می دهم یک تیم قوی بسازم و مجددا در لیگ برتر شرکت کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Sweden
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
0
0
آقا چرا چند سال تو لیگ بازی میکردین این حرف شما توهین به شعور هواداران است چون بودجه نداشتید وترسیدید امسال تیم سقوط کنه دستتون از پول کوتاه بشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها