به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۳۰۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

دو بازیکن کرونایی نفت مسجدسلیمان در قرنطینه

دو بازیکن کرونایی نفت مسجدسلیمان در قرنطینه

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان توضیحاتی را در خصوص مسائل مختلف این تیم ارائه داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سروش صالح‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مورد شرایط فعلی تیم نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: خداراشکر تیم وضعیت خوبی دارد. نفت مسجدسلیمان یک تیم خنثی نیست. مسئولین شهری، علیرضا ورناصری نماینده محترم مجلس، احمدمحمدی مدیرعامل مناطق نفتی جنوب، مهران نصیریان دوست مدیرعامل باشگاه، همه و همه دست به دست هم داده‌اند تا در بازی‌های باقی مانده لیگ برتر و جام حذفی بدون مشکل شرکت کنیم و نتایج خوبی بگیریم.

سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان ادامه داد: اخیرا یک چک 20 درصد در اختیار بازیکنان قرار داده شده که تا 28 مرداد پاس می‌شود و به این ترتیب بازیکنان 80 درصد دریافتی خواهند داشت. ان‌شاا‌لله تمام توانمان را می‌گذاریم که در جام حذفی به فینال برسیم. ما در تمام بازی‌های اخیر لیگ برتر به خصوص بازی‌های بیرون از خانه با امتیاز از زمین خارج شدیم. حتی ذوب‌آهن را هم می‌توانستیم در خانه خودش شکست بدهیم. فقط در بازی با پرسپولیس که هوا بسیار گرم بود نتوانستیم امتیاز بگیریم. روز پنجشنبه هم یک بازی معوقه با فولاد داریم که چهارشنبه شب به سمت اهواز حرکت می‌کنیم و بعدازبازی هم به مسجدسلیمان بر می‌گردیم.

وی در خصوص اینکه چند روز قبل عنوان شد نفت مسجدسلیمان 18 کرونایی دارد، گفت: نه اینطور نیست، ما با هماهنگی خانم هراتیان و پزشک تیم خودمان زیر نظر مرکز ایفمارک تست دادیم. جواب این تست‌ها دیر به دست ما رسید اما الان به جز دو بازیکن مورد مثبتی در تیم نداریم و شرایط ایده‌آل است. تنها سجادجعفری از جمع ما مثبت شد که در اردبیل است و به جز او نیز سعیدآهنی در اردوی تیم ملی جوانان تست داد و مشخص شد مثبت است، به همین خاطر در تهران قرنطینه است. این دو نفر هم طی یکی دوروز آینده تست مجدد می‌دهند و امیدواریم مشکلی نداشته باشند.

صالح‌پور در مورد مشکلات مالی نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: هفته گذشته گفتم یک ریال هم پول نداریم چون قرار بود از اصفهان با اتوبوس برگردیم اما مدیرعامل باشگاه برای تیم بلیت هواپیما گرفت و به همین خاطر توانستیم شب در اصفهان بمانیم و روز بعد به مسجدسلیمان برگردیم. 80 درصد مطالبات بازیکنان هم با لطف و کمک مسئولان شهری و مدیریت باشگاه پرداخت شده و خداراشکر الان شرایط خوب است و همه در تلاش هستند تا تیم با موفقیت در مسابقات باقی‌مانده فصل جاری را به پایان برساند. ان‌شاالله شرایط برای فصل آینده به گونه‌ای شود که دغدغه مالی نداشته باشیم و تمام تمرکز تیم روی انجام مسابقات و نتیجه گرفتن باشد.

سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان با اشاره به تلاش مسئولان برای رفع دغدغه‌های این تیم گفت: با پیگیری‌های مدیرعامل مناطق نفتی جنوب، در بحث اسکان و تغذیه تیم مشکلی نداریم. مجموعه نفت را در اختیار ما قرار داده‌اند که تا پایان لیگ برتر و جام حذفی مشکلی نداشته باشیم.با برنامه ریزی باشگاه و مهدی تارتار قصد داریم به فینال جام حذفی برسیم و حتی قهرمان شویم. باید از کادرفنی تیم، مدیریت باشگاه و دیگر اعضای مجموعه تشکر کنم و به آن‌ها خسته نباشید بگویم.

وی ادامه داد: نفت مسجدسلیمان هیچ وقت این جایگاه را نداشته است. حدود 13 ماه است که این کادرفنی زحمت می‌کشد. آنطور که من مطلع شده‌ام جام حذفی قرار است تا هشتم شهریور تمام شود. تاریخی برای انجام بازی به ما اعلام نشده اما ابتدا باید بازی‌های معوقه را برگزار کنند. این قول را می‌دهیم که به امیدخدا و با سعی و تلاش بازیکنان حتما به فینال جام حذفی برسیم تا دل مردم مسجدسلیمان شاد شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
0
دوست عزیز اگه شما قصد قهرمانی و رفتن به اسیا داشتید تو لیگ چهارم میشدین و چون جز چهار تیم حذفی بودین تقریبا قطعی میشد نه اینکه در بازی پرسپولیس دروازه بان دوم بزارین تا از مقام چهارم دور شوید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها