به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۳۰۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
تعداد نظرات: ۸ نظر

استقلال و فولادنوین در سه قدمی صعود

استقلال و فولادنوین در سه قدمی صعود

خوزستان اسپورت- تیم‌های استقلال ملاثانی و فولادنوین اهواز در سه هفته باقی مانده از لیگ دسته دوم برای صعود با حریفان رقابت می‌کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، مسابقات فصل جاری لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های ایران به روزهای حساس پایان فصل نزدیک شده و رقابت برای صعود به لیگ دسته اول به اوج رسیده است.

در شرایطی که تیم‌های چوکا تالش و پاس همدان در گروه ب از سایر تیم‌ها فاصله گرفته‌اند، وضعیت گروه الف کاملا متفاوت است و پنج تیم مدعی شانه به شانه هم برای کسب جواز صعود مستقیم به لیگ دسته اول یا صعود به مرحله پلی‌اف رقابت می‌کنند.

براساس آئین‌نامه مسابقات لیگ دسته دوم، تیم‌های اول هر گروه مستقیماً به لیگ یک صعود می‌کنند و تیم‌های دوم هر گروه نیز به پلی‌اف خواهند رفت. این در حالیست که پنج تیم استقلال ملاثانی، فولادنوین اهواز، خیبر خرم‌آباد، شهید قندی یزد و شهرداری آستارا در گروه الف رقابت بسیار نزدیکی با هم دارند و سه هفته سرنوشت‌ساز در پیش خواهند داشت.

استقلال و فولادنوین در سه قدمی صعود

تیم استقلال ملاثانی، در اولین سال حضورش در لیگ دسته دوم ایران، با مربیگری داریوش هرمزی عملکرد خیره کننده‌ای را به نمایش گذاشته و صدرنشین جدول گروه الف شده است. هرمزی در حالی توانسته استقلالی‌ها را به صدر جدول برساند که در ابتدای فصل کمتر کسی برای این تیم شانس صعود را قائل می‌شد.

استقلال ملاثانی که به‌عنوان یک تیم از بخش خصوصی با هزینه‌های شخصی تعدادی از علاقمندان به ورزش استان وارد کارزار رقابت با تیم‌های صاحب امکانات شده بود، با درایت کادر فنی و نمایش قابل تحسین بازیکنان اغلب جوان و آینده‌دار خوزستانی نگاه‌ها را به خود جلب کرد. البته باید به حمایت و تلاش عبدالرضا حمیدی رئیس هیئت فوتبال ملاثانی و عبدالکاظم طالقانی رئیس هیئت فوتبال خوزستان برای هموار کردن حضور استقلال ملاثانی در لیگ 2 نیز اشاره داشت.

آبی‌پوشان استقلال در سه هفته پایانی سه بازی مقابل تیم‌های شهیدقندی یزد، خیبر خرم‌آباد و میلادمهر تهران در پیش خواهند داشت و نتایج این سه بازی فینال‌گونه برای استقلالی‌ها بسیار مهم است.

استقلال و فولادنوین در سه قدمی صعود

تیم فولادنوین اهواز هم در این فصل با مربیگری حسن هوری تبدیل به یکی از مدعیان اصلی صعود از گروه الف شده است. فولادنوین مثل استقلال ملاثانی در شرایطی نام خود را به‌عنوان مدعی صعود مطرح کرده است که در ابتدای فصل با توجه به بودجه تعیین شده و عدم جذب بازیکنان پرهزینه، کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد فولادی‌ها بتوانند در رقابت با تیم‌هایی که هزینه زیادی در زمینه جذب بازیکن کرده‌اند، چنین نتایجی کسب کنند.

بازیکنان جوان و بومی فولادنوین با هدایت حسن هوری دروازه‌بان سابق فوتبال خوزستان، بازی‌های هجومی را در این فصل از مسابقات به نمایش گذاشته و بیشترین تعداد گل زده را در میان تمامی 28 تیم لیگ دسته دوم داشته‌اند.

سرخ‌پوشان فولادنوین در سه دیدار باقی مانده از این فصل می‌بایست به ترتیب مقابل امید گناوه، شهیدقندی یزد و خیبر خرم‌آباد به میدان بروند و کسب پیروزی در این سه دیدار می‌تواند هموار کننده‌ی جاده صعود به لیگ یک باشد.

به گزارش خوزستان اسپورت، فوتبال خوزستان با شش نماینده در فصل جاری لیگ دسته دوم حضور یافت که تیم کارون اروند خرمشهر در پایان نیم‌فصل از دور مسابقات خارج شد، تیم شهرداری ماهشهر از صعود باز ماند و تیم‌های ملی‌حفاری اهواز و نفت امیدیه برای بقاء تلاش می‌کنند.

در مجموع تیم‌های استقلال ملاثانی و فولادنوین اهواز موفق‌ترین نمایندگان استان در فصل جاری لیگ دسته دوم بوده‌اند و صرف‌نظر از نتایجی که در سه بازی پایانی به ثبت خواهد رسید نمایش این دو تیم خوزستانی شایسته تقدیر است.

استقلال و فولادنوین در سه قدمی صعود


استقلال و فولادنوین در سه قدمی صعود

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
علی
|
United States of America
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
0
امتیاز استقلال رامشیر رو دادن به یزد، استقلال اهواز هم که منحل شد کارون و اروند خرمشهر هم به داماش دادن و تو لیگ دو هم شرکت نکرد حداقل از این دو تیم حمایت بشه فوتبال خوزستان دیگه داره نابود میشه مسولین از کرمانی ها یاد بگیرین روز به روز فوتبالشون داره میاد بالا ما که مهد فوتبال ایراینیم امتیاز تیم ها رو میفروشیم و درجا میزنیم
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
0
هم فولادنوین وهم استقلال ملاثانی هردوشون با تیم های مدعی صعود بازی دارن که پیروزی در اون راه صعود هرکدومشون رو هموار وبه نفع دیگر نماینده استان هم خواهد بود، به امیدصعود هر دونماینده شایسته استان خوزستان
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
0
آرزوی موفقیت برای فولاد نوین و استقلال ملاثانی
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
0
بخاطر قانون غلط 3 امتیاز به تیم آستارا لطف میشود. وبه فولاد نوین ظلم میشود، نتایج اروند خرمشهر درمرحله رفت پابرجا کرده اند. اما برگشت برای همه سه برصفر منظور کرده اند،،،، خب فولادنوین مرحله رفت مهمان بود وباخت،،، شاید اگر میزبان بود پیروز میشد یا حداقل مساوی میشد،،،،،اما تیم آستارا مرحله رفت میزبان بود وپیروز شد در مرحله برگشت مهمان بود،،،اما،،،، اما،،، ازهمان امتیاز سه برصفر برخوردار شد،،،،، قانونا کلیه نتایج اروند ازلیست خارج شود که در اینصورت آستارا 2امتیاز از فولاد نوین کمتر میداشت،،،،،،،این بی قانونی. تیم آستارا به احتمال بسیار،،، بسیار،،،،بسیار،،، زیاد صعود میدهد،،،،، به شرایط بازیهای جدول نگاه کنید،،،،آستارا به ناحق صعود میکند،،،، یعنی ظلم به فولادنوین،،،،مگر فولاد سه بازی پیش رو را ببرد شاید،،،شاید،،، شاید فرجی شد
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
0
تشکر از اقای هرمزی و بازیکنای باغیرت استقلال و با امید توفیق تمام تیمهای خوزستانی
غلامحسین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
0
باسلام.. باتوکل برخدا همه جوانب صعود دست ماست،ب شرطی ک ازهمین الان ازسوی طالقانی دربحث داوری ضربه نخوریم. هرچند داریوش خان هرمزی خود استادبنده ب این قضایا اشراف کامل دارند ومیداند عده ای از راههای ناخوش ب هدف میرسند ک لذتی ندارد، اقای طالقانی و افشین حیدری وقتشه این تیمها حمایت بشن.. فقط دربحث داوری ضربه نخوریم..انشااله صعود میسر میشود..یاحق
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
0
اگر استقلال ملاثانی صعود کرد امتیازش را بدهن به استقلال اهواز
عادل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
0
0
باید یادی شود از موسس و مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی جناب آقای سید سلطان حسینی امین که سالهاست با تلاش فراوان برای این تیم زحمت کشیده و باعث شده این تیم با مدیریت ایشان به موفقیتهای پی در پی برسند و حتم دارم این تیم باز با حمایت ایشان و با امید به خداوند منان و تلاش کادر فنی و بازیکنان با انگیزه این تیم به لیگ یک صعود می کند. انشاءالله
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها