به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۳۰۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
تعداد نظرات: ۹ نظر

طلب باشگاه نفت آبادان از اسکوچیچ نصف شد

طلب باشگاه نفت آبادان از اسکوچیچ نصف شد

خوزستان اسپورت- رقم طلب باشگاه صنعت‌نفت آبادان از دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق این تیم به نصف مبلغ اصلی کاهش پیدا کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، دراگان اسکوچیچ در پایان هفته هجدهم فصل جاری لیگ برتر با این شرط از فوتبال از تیم صنعت‌نفت آبادان جدا شد که در صورت پیوستن به تیم دیگری باید مبلغ 140 هزار دلار غرامت به باشگاه صنعت‌نفت پرداخت کند.

بعد از پیوستن این مربی کروات به تیم ملی ایران، پیگیری باشگاه نفت آبادان برای دریافت مبلغ توافق شده از اسکوچیچ به نتیجه نرسید و این باشگاه سرانجام تصمیم گرفت شکایت رسمی را تقدیم فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) کند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت‌نفت آبادان چندی قبل در گفت‌وگو با یک برنامه تلویزیونی از صادر شدن رأی فیفا به‌نفع این باشگاه خبر داد، اما اشاره‌ای به مبلغ تأیید شده از سوی فیفا نداشت.

در همین راستا، مسعود رضائیان معاون باشگاه صنعت‌نفت آبادان در مصاحبه‌ای که روز گذشته با یکی از خبرگزاری‌ها داشت، به سئوالات خبرنگاران درباره سرنوشت پرونده طلب باشگاه نفت از دراگان اسکوچیچ پاسخ داد.

رضائیان درباره آخرین وضعیت دریافت طلب این باشگاه از سرمربی کروات تیم ملی و اینکه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با پرداخت این طلب از سوی فدراسیون مخالفت کرده است، گفت: «ما با فدراسیون فوتبال طرف نیستیم که بخواهد موافقت کند یا مخالفت. با طرح شکایت از اسکوچیچ در کمیته تعیین وضعیت فیفا، ادعا کردیم این مربی باید به صنعت نفت 140 هزار دلار پرداخت کند و مستند ما هم این بود طبق توافق نامه‌ای که با هم امضاء کرده بودیم اگر اسکوچیچ پس از جدایی از تیم ما تا پایان فصل با یک تیم ایرانی قرارداد ببندد، باید چنین مبلغی را پرداخت کند.»

وی افزود: «با این وجود قاضی کمیته تعیین وضعیت در پرونده شکایت ما از اسکوچیچ رای به پرداخت 70 هزار دلار به باشگاه صنعت‌نفت داد و قرار شد نیمی از هزینه دادرسی یعنی 1500 فرانک سوئیس هم به ما پرداخت شود. البته به ازای هر روز تاخیر در پرداخت این مبلغ هم باید اسکوچیچ پول دیگری به ما بدهد.»

رضاییان تاکید کرد: «در نهایت مبلغی که اکنون از این مربی طلب داریم حدود 75 هزار دلار است. شماره حساب خود را هم به فیفا داده‌ایم و وی باید پول ما را بدهد. غیر از این موضوع، فیفا بحث دیگری را قبول ندارد. فقط واریز پول به حساب صنعت نفت و ارسال کپی این واریزی به فیفا پرونده را می‌بندد. هیچ راه دیگری وجود ندارد و من نمی‌دانم چه صحبتی بین اسکوچیچ و فدراسیون مطرح شده است.»

با ارائه این توضیحات از سوی معاون باشگاه صنعت‌نفت آبادان، رقم تأیید شده از سوی فیفا مشخص گردید و دراگان اسکوچیچ باید 70 هزار دلار بابت غرامت نقض قرارداد، به اضافه‌ی حدود پنج هزار دلار بابت نیمی از هزینه دادرسی و تأخیر را به باشگاه نفت پرداخت نماید.

البته دلیل نصف شدن مبلغ مورد شکایت تیم نفت آبادان توسط فیفا مشخص نیست و شاید توضیحات مدیران باشگاه صنعت‌نفت پاسخ این سئوال را روشن کند که چرا فیفا رقم 140 هزار دلاری را به 70 هزار دلار کاهش داده است؟

به گزارش خوزستان اسپورت، باید دید که پرونده اختلاف مالی بین باشگاه نفت آبادان و دراگان اسکوچیچ به کجا خواهد انجامید و این مربی کروات چه زمانی با این باشگاه آبادانی تسویه حساب مالی می‌کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
0
فیفا هم هوای مارو نداره کلا شانس نداریم
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
0
این مبلغ دردی از تیم دوا نمیکنه با قیمت دلار آزاد میشه 1 و نیم میلیارد تومن که مبلغ ناچیزیه در قیاس با بدهیهای باشگاه به بازیکنان خارجی و داخلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
0
شانس چیه؟ بعید نیست همین مبلغ اندک هم به باشگاه نرسه مشکل مالی به میزان طلب ما از اسکوچیچ بر نمیگرده با یک سطل آب استخر پر نمیشه گرچه نباید ازیک دلارشم گذشت اما وقتی در رفع مشکلات مالی و تهیه پول ناتوانید شفاف وبی سیاهکاری اعلام کنید تا یکبار برای همیشه صاحب درست وکاربلدی ورودکند۰ البته دیر یا زود این اتفاق رخ میده کاش با کمترین بدهی وخسارت باشد
ناشناس
|
Sweden
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
0
آگه صنعت وکیل داشت میتونه به رای اعتراض کنه وچه بسا کل مبلغ گرفته شود ولی باشگاه دنبال همین مبلغ میباشد شاید هم با فدراسیون هماهنگ کردن همین مبلغ را بگیرند ورضایت بدن کلا به هیچ شخصی تو باشگاه نمیشه اطمینان کرد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
0
متاسفانه هیچکس علاقه ای به موفقیت تیم نفت ابادان نداره تنها راه برون رفت فوتبال ابادان خصوصی شدن هست که با شرایط بد ابادان وباند بازیهای فراوان وکارشکنی های متعدد بعید است علاقه ای برای تیم داری درابادان باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
0
ما قبلا به نکته اشاره کردیم که فاصله بسیار است میان حرف وادعا تا واقعیت و نتیجه تا دیروز آقایون مدیریت باشگاه صنعت نفت میگفتند ۱۴۰هزار دلار طلبکاریم فیفاهم بمون رای داده حالا شده نصف معلوم نیست تا پایان لیگ ی چیزی هم دستی بدهکار نشیم ای بابا این مدل مدیریت را باعرض پوزش عمه منم بلده جمع کنید این بساط عوام فریبی را اینم نتیجه توافق هیئت مدیره باشگاه وجناب اسکوچیچ سیاه کار تمام مربیان خارجی مگر مدیریت باشگاه بی اجازه فدراسیون آب میخورد۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
0
با بخش زیادی از سخنان کاربرمحترم علی آقا موافق هم رای هستم عبور از این ساختار غلط جز با خصوصی سازی و خلع ید گروهی که آمده اند درهرشرایطی بمانند و افق آینده نگری آونا فقط فقط فقط بقا درلیگ است و سقوط نکردن به لیگ یک یعنی چنددهه باید این ساختارغلط پابرجا بماند که مثلا ما درلیگ سهمیه آسیایی بگیریم واصلا بااین نوع مدیریت وباشگاه داری هرگز هرگز شهرآبادان رنگ صعود وپیشرفت راخواهددید؟ به تبریز به مشهد نگاه کنید آنها هرسال برای کسب سهمیه می جنگند مادرآبادان بازیکنان خوب آکادمی باشگاه را مفت ازدست میدهیم و دائم درجا میزنیم اگر مالکیت باشگاه درجهت منافع مردم آبادان تغییرکند ما جایگاه بهتری ازمشهدوتبریز درفوتبال ایران خواهیم داشت ۰
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
0
با سلام
از سایت خوزستان اسپرت عزیز خواهشم اینه که این موضوع رو پیگیری کنن که چرا غرامت نصف شده
مگه همچین چیزی شدنیه که توافقی که انجام شده رو فبفا کمتر بزنه
علامت سواله که اون نصفه دیگه چی میشه
اگه اینجوریه چرا بدهی ها به خارجی ها نصف نمیشه؟؟؟
بهنام طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
0
0
وقتی وزیرنفت چاله میدونی برخوردمیکنه میگه نمیدم انگارماله باباشه حروم لقمه ازاینا چه انتظاری دارید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها