به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۰۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

ابراهیمی: می‌توانیم قهرمان جام حذفی بشویم

ابراهیمی: می‌توانیم قهرمان جام حذفی بشویم

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان معتقد است تیمش توانایی راهیابی به دیدار نهایی جام حذفی و دستیابی به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت، حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با تسنیم درباره تساوی تیمش برابر ذوب‌آهن در اصفهان گفت: ما بازی را خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم، ولی در نیمه دوم روی یک غافلگیری گل تساوی را دریافت کردیم. باید بگویم ذوب‌آهن با اینکه در پایین جدول قرار دارد، ولی تیم کوچکی نیست و ما مقابل این تیم کار سختی داشتیم.

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ادامه خاطر نشان کرد: فرق ما با تیم‌های بالای جدول این است که آنها از گل‌شان به بهترین شکل محافظت می‌کنند و این به خاطر داشتن تجربه بالاست. با این حال در دیدار مقابل ذوب‌آهن نتیجه بدی نگرفتیم و تلاش بازیکنان هم قابل تقدیر است.

وی در مورد گلی که در این بازی به ثمر رساند و با اعتراض ذوب‌آهنی‌ها همراه شد، تأکید کرد: من قبلاً در بازی با فولاد یک گل سالم زده بودم که کمک داور آن را مردود اعلام کرد، ولی خوشبختانه این اتفاق برابر ذوب‌آهن رخ نداد. در آن صحنه فرشاد محمدی‌مهر آفساید را پر کرده بود و حتی به بازیکنان ما هم گفت که آفساید را پر کرده بود. تیم داوری هم تصویر آن گل را در بین دو نیمه دیده بود و گفتند گلی که زدم کاملاً درست بود. من این گل را به همسرم تقدیم می‌کنم که امسال واقعاً سختی کشید. من نتوانستم خانواده‌ام را به مسجدسلیمان بیاورم و حتی شرایط گاهی اوقات طوری می‌شود که در ماه فقط یک بار می‌توانم همسر و فرزندم را ببینم.

ابراهیمی درباره بازی‌های باقیمانده تیمش تا پایان فصل تصریح کرد: ما می‌خواهیم به خاطر خودمان و مردم مسجدسلیمان نتایج خوبی بگیریم و فصل را به خوبی به پایان برسانیم. در جام حذفی هم به نیمه نهایی رفته‌ایم و هدفی جز قهرمانی نداریم. در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و توپ هم گرد است. وقتی تیم دسته دومی داماش فینالیست جام حذفی شد پس ما هم می‌توانیم به فینال برویم و حتی قهرمان شویم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
0
افرین به امید قهرمانی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
0
انشالله ولی اول باید داوررو حذف کنید
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
0
به همین خیال باشیدکه مافیای فوتبال اجازه بده غیرازسرخابی هاوتیم های اصفهانی تیم دیگه ای قهرمان جام حذفی شه،بعیدبه نظرمیرسه اجازه بدن دفعه دیگه تیمی ازخوزستان در آسیاباشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها