به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۳۰۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
تعداد نظرات: ۵ نظر

رضائیان: داوران معیار قضاوت را به ما نشان بدهند

رضائیان: داوران معیار قضاوت را به ما نشان بدهند

خوزستان اسپورت- معاون باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: در بازی با شهرخودرو داور پنج اشتباه تاثیرگذار و وحشتناک علیه ما مرتکب شد و در این حالت چگونه می توانیم مودب، اخلاق مدار و متین بوده و برخورد حرفه ای داشته باشیم؟

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، مسعود رضائیان درباره اعتراض تیم صنعت نفت آبادان به عملکرد تیم داوری بازی با شهرخودرو اظهار داشت: متاسفانه اشتباهات داوری کار را به جایی رساند که بهنام سراج به بیمارستان رفت! بی شک اعتراض خود را به کمیته داوران ارائه می‌کنیم اما سبک ما نسبت به تیم‌های دیگر متفاوت است. شاید برخی‌ها بگویند اعتراض محترمانه صنعت نفت به عملکرد داوران غلط است و برای اینکه حق تیم ما را نخورند باید علیه داوری پروپاگاندا راه اندازیم.

وی افزود: خودم هم نمی‌دانم وقتی صنعت نفت با این ظلم و ستم آشکار مواجه شده است باید به چه شکلی عکس العمل نشان بدهیم؟ باید مانند قبل منطقی باشیم و با نامه نگاری و ارسال فیلم اشتباهات داور به کمیته داوران اعتراض خود را مطرح کنیم؟ از این روش که تاکنون پاسخی نگرفته‌ایم و حتی دوستان نگفته‌اند حق را به ما می‌دهند و داور باید دست‌کم معذرت خواهی کوچکی انجام بدهد.

معاون ورزشی باشگاه صنعت نفت ادامه داد: متاسفانه فکر می‌کنم ما هم باید سراغ رفتارها و کمپین هایی برویم که پس از اشتباه یک داور راه می‌افتد. همه می‌گویند اشتباهات داوری جزئی از بازی است اما در بازی با شهر خودرو داور خیلی فراتر از یک یا دو اشتباه ساده علیه صنعت نفت داشت. کسب سه امتیاز برای شهرخودرو خیلی مهم بود و برای ما هم رسیدن به جایگاهی بالاتر اهمیت داشت. به همین دلیل بچه‌ها در این گرمای شدید آبادان و شرایط کرونا خیلی زحمت کشیدند اما عامدانه یا سهوی حق‌شان خورده شد و این خیلی بد است.

رضائیان تصریح کرد: اگر حتی یکی از این اشتباهاتی که علیه صنعت نفت انجام شد برای تیم‌های دیگر رخ می‌داد، همه جا را زیر و رو می‌کردند. اعتقاد دارم به جز سه پنالتی‌ای که برای تیم ما نگرفتند، گل حریف هم خطا بود و در صحنه‌ای که برای صنعت پنالتی گرفتند باید بازیکن حریف اخراج می‌شد. با کنار هم گذاشتن این موارد متوجه می‌شویم داور پنج اشتباه تاثیرگذار و وحشتناک علیه ما مرتکب شده است. در این حالت چگونه می‌توانیم مودب، اخلاق مدار و متین بوده و برخورد حرفه‌ای داشته باشیم؟ پاسخ طرف مقابل چیست؟

وی افزود: روی داوری بازی با سپاهان هم حرف داریم. تا چه زمانی باید تمام سوت‌ها و اتفاق‌ها به ضرر صنعت نفت باشد. آقایان چگونه حساب می‌کنند؟ براساس جایگاه تیم‌ها با آنها برخورد می‌شود یا بودجه باشگاه‌ها؟ شاید هم نام مربی‌ای که کنار خط می‌ایستد در نحوه برخورد داوران با تیم‌ها اثرگذار است. از آنها می‌خواهم به ما متری بدهند تا بدانیم معیار قضاوت خوب چیست و همان ملاک‌ها را داشته باشیم.

معاون ورزشی باشگاه صنعت نفت درباره شائباتی که در برخی کانال‌های فضای مجازی نسبت به کم‌کاری و تبانی بازیکنان تیم صنعت نفت مطرح شده است، گفت: این مسائل به گوش من نرسیده و درست نیست. یک آدم عادی در گرمای فعلی آبادان پنج دقیقه نمی‌تواند بیرون برود. بازیکنان ما ساعت هشت شب به تمرین می‌روند و  حدود ساعت دوازده به خانه و خوابگاه برمی‌گردند. آنها سلامتی شان را به خطر انداخته و خیلی سختی می‌کشند. به نظر من چنین صحبت هایی علیه بازیکنان نفت منصفانه نیست و سزاوار نیستند چنین شایعاتی برای آنها درست شود.

رضائیان افزود: باشگاه صنعت نفت پول ندارد که مانند برخی تیم ها به بازیکنش پاداش 500 میلیونی بدهد و فقط می‌توانیم از آنها تشکر کنیم اما حداقل نباید چنین اتهام‌هایی به ناف بازیکنان مان بسته شود. به هیچ وجه این بحث‌ها را تایید نمی‌کنم.

وی درباره مشکلات مالی باشگاه صنعت نفت توضیح داد: توان ما همین است و جزء معدود تیم‌های لیگ هستیم که کل بودجه مان کمی بیشتر از 10 میلیارد است. تاکنون هم 64 درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده‌ایم. اگر متوسط دریافتی بازیکنان تمام تیم‌های لیگ را در نظر بگیریم، شاید پرداختی صنعت نفت به بازیکنانش در قیاس با تیم های پولدار پنج درصد باشد. بودجه سنگین در اختیار باشگاه ما نبود و مانند برخی تیم‌ها نیستیم که برای 5،6 بازیکن خارجی ده‌ها میلیارد تومان هزینه کنیم. با این بودجه هم تاکنون نتایج خوبی گرفته‌ایم.

معاون باشگاه صنعت نفت با اشاره به ضربه‌ای که این تیم از جدایی دراگان اسکوچیچ خورد، توضیح داد: اگر آن اتفاق رخ نمی‌داد، تیم ما همچنان مدعی سفت و سخت کسب سهمیه آسیا بود و این موضوع شوخی نیست.

رضائیان درباره آخرین وضعیت دریافت طلب این باشگاه از سرمربی کروات تیم ملی و اینکه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با پرداخت این طلب از سوی فدراسیون مخالفت کرده است، گفت: ما با فدراسیون فوتبال طرف نیستیم که بخواهد موافقت کند یا مخالفت. با طرح شکایت از اسکوچیچ در کمیته تعیین وضعیت فیفا، ادعا کردیم این مربی باید به صنعت نفت 140 هزار دلار پرداخت کند و مستند ما هم این بود طبق توافق نامه‌ای که با هم امضاء کرده بودیم اگر اسکوچیچ پس از جدایی از تیم ما تا پایان فصل با یک تیم ایرانی قرارداد ببندد، باید چنین مبلغی را پرداخت کند.

وی افزود: با این وجود قاضی کمیته تعیین وضعیت در پرونده شکایت ما از اسکوچیچ رای به پرداخت 70 هزار دلار به باشگاه صنعت نفت داد و قرار شد نیمی از هزینه دادرسی یعنی 1500 فرانک سوئیس هم به ما پرداخت شود. البته به ازای هر روز تاخیر در پرداخت این مبلغ هم باید اسکوچیچ پول دیگری به ما بدهد.

رضاییان تاکید کرد: در نهایت مبلغی که اکنون از این مربی طلب داریم حدود 75 هزار دلار است. شماره حساب خود را هم به فیفا داده‌ایم و وی باید پول ما را بدهد. غیر از این موضوع، فیفا بحث دیگری را قبول ندارد. فقط واریز پول به حساب صنعت نفت و ارسال کپی این واریزی به فیفا پرونده را می‌بندد. هیچ راه دیگری وجود ندارد و من نمی‌دانم چه صحبتی بین اسکوچیچ و فدراسیون مطرح شده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
0
0
واقعاً برام جای سوال هست؛ چراچندهفته اخیرداوری بطرزفاجعه باری علیه تیم های خوزستان هست؟نه اینکه بگیم درطول فصل به ضررمون نبوده،داورااشتباه داشتن ولی دراین حدواضح وعلنی حق تیم هامون خورده نمیشد،گل سرسبداشتباهات سریالی تیم های خوزستان ازبازی فولادوپرسپولیس شروع شد،به نساجی رسید و تغییر مسیردادبه آبادان،براستی چه کسانی ازسر پاشدن فوتبال خوزستان در هراس هستن؟ مگر خوزستان هم جزئی ازاین کشورویران شده نیست!!!!!فقط منافع خوزستان مهم هست؟ نه مردم اون،علایق،دلخوشی های اندک زندگیشون،کم درحق این مردم ظلم نشده،کم براشون فقربه ارمغان نیاوردید،حداقل دلخوشیشون که تیم های ورزشیشون هستن روازاون هانگیرید!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
0
0
درود به شرف جناب رضائیان که بجای مدیرعامل ترسو و مصلحت اندیش اینگونه دفاع جانانه از حق باشگاه و هوادارا میکنند . ولی جناب رضائیان با توجه به اینکه فوتبال ایران مافیایی و مهندسی شده اداره میشه اگه در گرفتن حق شبیه برخی از تیمها عمل نکنید این حقخوریها ادامه خواهند یافت . شما نگاه کنید دو تیم قرمز و آبی پایتخت وقتی به حریف میبازن و یا بازیشون به تساوی کشیده میشه با مطرح کردن و هوچیگری زمین را به زمان میرسونن تا هم خود را مظلوم جلوه بدن و هم برد حریف را کمرنگ کنند . شما نگاه کنید وقتی سازمان لیگ تایید میکنه که بازی پارس و اس تهران باید انجام بشه و تیم پارس و تیم داوری وارد زمین میشن و همه شرایط برای برگزاری آمادس ولی همین اس به بهانه واهی و خودسرانه و با حمایت نقاط قدرت از شرکت در بازی خودداری میکنه طبق قوانین بین المللی فوتبال بجای اینکه بازی را سه هیچ بنفع پارس اعلام کنن ناباورانه بازی را تکرار میکنن و سر پارس جنوبی را میبرن. این فوتبال کثیف قهرمان و نائب قهرمانش و تیمهای سهمیه آسیاشو و سقوط کننده هاشو مهندسی میکنن مثل همین بازی دیشب که با اشتباهات عمدی داوری تلاش کردن سه امتیاز را تقدیم شهرخودرو کنن که با شرافت بازیکنان صنعت نفت این خواسته نامشروع به نتیجه نرسید . چرا تیمهای تهرانی وقتی برنده بازی میشن همگی و جراید حامیشون سکوت میکنن و همه چیز را عالی میدانن. صنعت نفت با حضور اسکوچیچ قطعا سهمیه که بماند در راه قهرمانی درحال حرکت بود که با توطئه مافیا و فدراسیون با دزدیدن سرمربی تیم امروز را برای صنعت نفت رقم زدن و البته باشگاه هم در اینمورد بخاطر دادن رضایتنامه ناخواسته و یا عمدا وارد بازی مافیا و فدراسیون شدن . پس اگه میخواهید حق صنعت نفت اینگونه خورده نشه باید مثل همین تیمها و مدیرانشون عمل کنید داد بزنید مصاحبه های موثر انجام بدید و در همین موضوع طلب از اسکوچیچ باید روزانه این حق و طلب را با صدای بلند مطرح کنید تا اسکوچیچ و فدراسیون تحت فشار طلب را پرداخت کنن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
0
0
از حال بشما قول میدم از سه بازی باقی مانده با سه تیم ضعیف ته جدولی شما از ۹ امتیاز ممکن نصف آنراهم نمی یارید تمام کنید این شو جدید ونمایش نخ نمای حرف داریم ووو شما ومدیرانتان میخواهید وضع را عادی جلوه بدهید ودرپستهایتان ابقا شوید جمع کنید کاربکجا رسیده که برای ماندن دست به چه کارهایی میزنید؟؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
0
همش سیاه بازی ونمایش بسه دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
0
اگه گزارشگر بی تعصب صنعت نفت همین موارد را در گزارشش بزرگ میکرد و بسادگی از اونها نمی گذشت الان مسئولین فدراسیون عکس العملی نشان میدادن . خدا بیامرزه جرموز متعصب و با شرف که هروقت بازیهای صنعت را گزارش میکرد رگ گردنش متورم میشد و صداش میگرفت ...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها