به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۳۰۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹

گوهری: برای شکست ذوب‌آهن به اصفهان می‌رویم

گوهری: با هدف شکست ذوب‌آهن اصفهان می‌رویم

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: پرسپولیسی‌ها خوب بازی کردند و انگیزه زیاد داشتند ولی حق ما در این بازی شکست نبود.

به گزارش خوزستان اسپورت، احمد گوهری در گفت‌وگو با میزان در مورد بازی بعدی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مقابل تیم ذوب‌آهن اصفهان، اظهار داشت: ذوب‌آهن تیم باکیفیتی است و مهاجمان خوبی دارد. می‌دانم مهاجم خارجی این تیم در گلزنی موفق است و می‌تواند دروازه من را تهدید کند. از این رو باید مراقب آنها باشیم. با هدف پیروزی به اصفهان می‌رویم و نباید در خانه حریف امتیازی جا بگذاریم.

وی ادامه داد: همه بازی‌ها سخت است. نفت مسجدسلیمان تیم خوبی است و هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم. همه بازی‌ها برای‌مان مهم است و می‌خواهیم توانایی خود را نشان دهیم. انگیزه بازیکنان بالا است چراکه به دنبال کسب نتیجه هستیم و می‌خواهیم هرطور شده شکست هفته قبل را فراموش کنیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به اولین شکست خانگی این تیم و قهرمانی پرسپولیس خاطرنشان کرد: حق ما در بازی با پرسپولیس شکست نبود. می‌توانستیم برنده باشیم یا بازی را به تساوی بکشانیم، ولی شانس با ما یار نبود. گرمای هوا واقعا آزاردهنده بود و اجازه نداد به اهداف‌مان برسیم. پرسپولیسی‌ها خوب بازی کردند و انگیزه زیاد داشتند ولی در کل حق ما در این بازی شکست نبود.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها