به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۳۰۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

کاهش پنجاه درصدی بودجه پالایش نفت آبادان

کاهش پنجاه درصدی بودجه پالایش نفت آبادان

خوزستان اسپورت- مدیر عامل امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان گفت: با تصمیم وزارت نفت بودجه تیم‌های ورزشی پالایش نفت آبادان با 50 درصد کاهش نسبت به سال گذشته مواجه شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، احمد پارو در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به کاهش بودجه شرکت در مسابقات لیگ برتر از جمله بسکتبال آقایان و بانوان، فوتسال بانوان، شطرنج، تنیس روی میز و تکواندو سخت خواهد بود.

مدیر عامل امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان گفت: موفقیت در لیگ‌های مختلف به ویژه در لیگ برتر مستلزم داشتن بودجه مناسب است تا بتوانیم با تیم‌های دیگر وارد رقابت شویم.

پارو تصریح کرد: تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در بخش آقایان و بانوان طی چند سال اخیر جزو مدعیان قهرمانی بودند ولی با بودجه اختصاص یافته برای سال جاری نمی‌توان از مدعیان قهرمانی بود.

وی افزود: در سال‌های گذشته با بودجه تقریبا مناسبی که داشتیم موفق به جذب بازیکنان ملی‌پوش در رشته‌های بسکتبال و فوتسال بودیم و این امر در بالا رفتن سطح کیفی تیم‌ها تاثیر زیادی داشت ولی با کاهش بودجه جذب بازیکنان ملی غیر ممکن است.

پارو اظهار داشت: امیدواریم نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با راهکارهای اساسی خود در جذب بودجه به ما کمک کنند تا سایر تیم‌های پالایش نفت آبادان مانند سال‌های گذشته جز مدعیان قهرمانی باشند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
0
0
آقایون با این کاهش بودجه وقتی اینقدر خفت بتون میدن و بقول خودتون اینجوری نمیتونید در کورس قهرمانی باشید پس چرا از مسابقات کنار نمی کشید . اگه برای ما هوادارا بودن دو تیم فوتبال و بسکتبال نفت ارمغانی نداشته قطعا برای شماها نون و آبی داره که حاضرید بخاطرش هر خفت و حقارتی را تحمل کنید . پس لطفا با این حرفا دنبال سیاه کردن ما نباشید ما خودمون زغال فروشیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
0
0
آبادان نیاز به مسئولین بلندپرواز و متعصب و کار بلد داره تا دو باشگاه صنعت نفت و پالایش را به غروری برای هواداران این دوتیم تبدیل کنند . صنعت نفت امسال میتونست براحتی حداقل سهمیه آسیایی بگیره ولی با وجود مسئولین نابلد و وابسته و بی تعصب با رها کردن اسکوچیچ خیانت بزرگی به این باشگاه و هواداراش کردن و با آوردن سراج که البته دوسش داریم و بش افتخار میکنیم که روزگاری با بازیهای خوبش نام آبادان را پررنگتر کرد ولی اینبار در قامت مربی بی تجربه باعث افت صنعت و از دست دادن سهمیه شدن و حالا باید بفکر این باشیم که همین جایگاه جدولی را از دست ندیم . این خائنین علی رغم وجود پتانسیل بالای فوتبالی در این شهر همواره مارو به حداقل ها عادت دادن و هنوز هم ادامه میدن و ما هوادارای ساده هم باورمون شده حقمون همینه و خیلی راحت با همه کمبودها کنار میایم . تیمی که بعد از ۶۰ سال هنوز یک قهرمانی برای هواداراش نیاورده شایسته حمایت نیست .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها